تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طاهري:عذرخواهي از فيروزصفه بي طرفي فدراسيون را زير سوال مي برد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طاهري:عذرخواهي از فيروزصفه بي طرفي فدراسيون را زير سوال مي برد
عذرخواهي از فيروزصفه بي طرفي فدراسيون را زير سوال مي برد
اصفهان - خبرگزاري مهر: مديرعامل باشگاه گيتي پسند اصفهان با ارسال نامه اي به دبيركل فدراسيون فوتبال عذرخواهي يك طرفه فدراسيون را بابت اتفاقات ديدار فيروز صفه و گيتي پسند اصفهان مورد انتقاد قرار داد و گفت: عذرخواهي از فيروزصفه بي طرفي فدراسيون را زير سوال مي برد.

به گزارش خبرنگار مهر، در متن نامه علي طاهري به محمد مهدي نبي، دبير فدراسيون فوتبال آمده است: با توجه به نامه جنابعالي در خصوص عذرخواهي فدراسيون فوتبال از قضاوت اشتباه داوران ديدار فيروز صفه و گيتي پسند كه به اذعان جنابعالي نتيجه ديدار را به سود گيتي پسند برگرداند، به استحضار مي رساند با توجه به اشتباه فراوان داوران عليه تيم گيتي پسند كه نمونه واضح آن در ديدار برابر فولاد ماهان و در حاليكه گيتي پسند دو بريك از حريف خود پيش بود و با اخراج اشتباه شاپا بازيكن برزيلي تيم نتيجه بازي به تساوي انجاميد، عذرخواهي فدراسيون از باشگاه فيروز صفه در ديدار برابر گيتي پسند جاي بسي تامل دارد.

در ادامه اين نامه آمده است: باتوجه به حركت زشت بازيكن سكونشين فيروز صفه و پرتاب بطري آب به زمين مسابقه كه مانع از گلزني تيم گيتي پسند در همان ديدار شد و اين حركت موجب مضحكه فوتسال ايران در بعد بين المللي نيز شد كه بازتاب آن در سايتهاي خارجي نمونه عيني آن است، بهتر بود فدراسيون فوتبال در اين خصوص مراتب عذرخواهي خود را اعلام مي كرد.

باشگاه گيتي پسند چه در فصل جاري و چه در فصل گذشته از ناحيه داوري بسيار متضرر شده، با اين حال اين باشگاه هيچگاه به داوريها اعتراض نكرده و اين اشتباهات را جزيي از فوتسال ايران مي داند. اعلام عذرخواهي رسمي فدراسيون فوتبال از اشتباهات داوري ديدار فيروز صفه و گيتي پسند در حاليكه صحنه پرتاب بطري از طرف تيم حريف موجب شد تا گيتي پسند با اختلاف گل كمتري اين ديدار را به سود خود به پايان نرساند و اين باعث شده كه در پايان هفته هفدهم ليگ فوتسال، با تفاضل يك گل تيم گيتي پسند در جايگاه دوم قرار گيرد لذا عذرخواهي حضرتعالي به عنوان دبيركل فدراسيون فوتبال اتفاقي بس قابل تامل قلمداد مي شود كه بي طرفي فدراسيون را به طور كلي زير سوال مي برد.

طاهري در پايان اين نامه نوشته است: اميد است فدراسيون فوتبال با در نظر گرفتن تمامي جوانب از اين پس در اعلام رسمي عذرخواهي هاي خود تامل بيشتري از خود نشان دهد و تمامي باشگاه ها را به يك چشم نگاه كند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن