تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804912459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در مازندران: انتخابات بهترين فرصت براي ارايه خدمات انقلاب اسلامي به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده ولي فقيه در مازندران: انتخابات بهترين فرصت براي ارايه خدمات انقلاب اسلامي به مردم است


خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: استان‌ها

نماينده ولي فقيه در مازندران، گفت: انتخابات بهترين فرصت براي ارايه خدمات انقلاب اسلامي به مردم است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه مازندران، آيت‌الله نورالله طبرسي، در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان مازندران كه شب گذشته 10 دي‌ماه 90 در ساري برگزار شد، با اشاره به اينكه نبود منابع يكي از نارسايي‌هاي استان مازندران است، گفت: ما تاريخ مفصل و مدوني از مازندران و سابقه ديني و علوي بودنش نداريم.

وي افزود: بايد شناسنامه هويت گذشته و ميراث فرهنگي استانمان را حفظ كنيم.

طبرسي با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي، اظهار كرد: آقايان بايد انتخابات را طوري برگزار كنند كه حضور حداكثري را شاهد باشيم.

وي افزود: اين انتخابات و سرنوشت آن با جامعه مدرسين و روحانيت گره مي‌خورد، جامعه مدرسين بايد سعي خودشان را بكنند تا اين جايگاه حفظ شود.

نماينده ولي فقيه در مازندران، با اشاره به اينكه فرصت انتخابات بهترين فرصت براي ارايه خدمات انقلاب اسلامي است، اظهاركرد: بايد انصاف داشته و خداوند را به خاطر خدمات نظام جمهوري اسلامي كه علي‌رغم هشت سال جنگ و تحريم‌ها و فشارها اين همه رشد و ترقي داشته است را شاكر باشيم.

وي افزود: عمران و آباداني روستاها افزايش ظرفيت دانشگاه‌ها و بها دادن به مستضعفين تنها نمونه‌اي از خدمات بزرگ انقلاب اسلامي است.

طبرسي ضمن اشاره به مسئله عفاف و حجاب و رعايت آن در جامعه، عنوان كرد: يكي از آسيب‌هاي عزاداري در ماه محرم كم توجهي به مسئله اختلاط زنان و مردان و نيز مسئله تجمل‌گرايي است.

نماينده ولي فقيه در مازندران در بخش ديگر سخنانش با اشاره به موضوع مهدويت، خاطرنشان كرد: بنياد مهدويت براي ما اصل است و خداوند مهندسي اين عالم را بر اساس امامت طرح‌ريزي كرد و اين درست نيست كه ما در خانه‌اي بنشينيم و صاحب‌خانه را نشناسيم.

فرماندار آمل:

آمادگي لازم براي برگزاري رايانه‌اي انتخابات مجلس در شهرستان فراهم است

فرماندار آمل گفت: آمادگي لازم براي برگزاري رايانه‌اي انتخابات مجلس در آمل فراهم است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا و به نقل از روابط عمومي فرمانداري آمل، يدالله اكبرزاده امروز يكشنبه 11 دي ماه با بيان اين نكته كه برگزاري انتخابات در حقيقت تبلور اراده و خواست مردم و گزينش بهترين‌هاست، عنوان كرد: در جمهوري اسلامي ايران، اداره حكومت و قانون‌گذاري در چارچوب اصول قانون اساسي و با اراده و نظر ملت تعيين مي شود.

وي با اعلام اين كه انتخاب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز با ضوابط مندرج در قانون به عهده مردم است، يادآور شد: فلسفه و بناي وجود مجلس شوراي اسلامي تحقق عيني آيه " و امرهم شورا بينهم" است كه مقرر مي‌دارد "مومنين امور خود را با مشورت يكديگر حل كنند".

فرماندار آمل خاطرنشان كرد: مجلس شوراي اسلامي بر پايه قانون اساسي عامل مهم استقلال و رشد و آزادي مردم است.

اكبرزاده افزود: تجربه انتخابات نشان داده كه مردم در صحنه‌هاي حساس حمايت از نظام و انقلاب حضوري فعال و تعيين كننده داشته‌اند و اين انتخابات نيز همانند ساير انتخابات در گذشته با حضور پرشور همه مردم، گروه‌ها و احزاب برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين نكته كه براي برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سطح شهرستان آمل تعداد ?29 شعبه در نظر گرفته شده است، بيان كرد: از اين تعداد ???شعبه اخذ راي براي شهر آمل، 64 شعبه براي بخش مركزي، ?? شعبه براي بخش دابودشت و ?5 شعبه براي لاريجان و 28شعبه براي بخش امامزاده عبدالله(ع) تعيين شده است.

اكبرزاده از آمادگي لازم براي برگزاري رايانه‌اي انتخابات در آمل خبر داد و يادآور شد: برابر قانون انتخابات تمهيدات لازم در اين زمينه انديشيده شده است.

فرماندار آمل با اعلام اين كه هيچ فردي حق ندارد از امكانات دولتي براي حمايت از كانديداها استفاده كند، گفت: همه افرادي كه از سوي شوراي نگهبان تاييد مي‌شوند، قابل احترام بوده كه بايد حق و عدالت براي همه آنها به طور مساوي رعايت شود.

فرماندار محمودآباد:

انتخابات، صحنه ميثاق و تجلي دين‌داري و عشق به نظام اسلامي است

فرماندار محمودآباد گفت: انتخابات، صحنه ميثاق و تجلي دين داري و عشق به نظام اسلامي است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا و به نقل روابط عمومي فرمانداري محمودآباد، جواد واحدي امروز يكشنبه 11 دي ماه در جلسه هيات اجرايي حوزه‌هاي فرعي انتخابات منطقه گفت:انتخابات يكي از عرصه‌هايي است كه دشمن تلاش مي‌كند ضمن كمرنگ جلوه دادن حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي، ميثاق و وفاداري مردم به نظام را نيز خدشه‌دار كند.

رييس ستاد انتخابات محمودآباد گفت: دشمن بايد بداند عموم مردم ايران اسلامي خود را نسبت به اين نظام و بنيانگذار آن و شهداي گرانقدر هشت سال جنگ تحميلي مسئول و وفادار مي‌دانند.

وي افزايش آگاهي و بصيرت سياسي مردم را از جمله راه‌هاي بارز مبارزه با دشمنان عنوان كرد و گفت: انتخابات در كشور ما در طول سالهاي پس از انقلاب اسلامي به صحنه‌هاي مهمي از ميثاق و تجلي دين‌داري و عشق به نظام اسلامي و ولايت فقيه از سوي مردم تبديل شده است.

واحدي خاطر نشان كرد: طي انتخابات مختلفي كه در كشورمان برگزار شده است اين مهم به اثبات رسانيده كه سالم‌ترين و امن‌ترين انتخابات با حداكثر مشاركت مردم و به طور آزادانه انجام شده است.

وي تصريح كرد: اركان نظارتي كه از درون جامعه و با حضور معمتدين مردم شكل گرفته، زمينه انتخاباتي سالم و واقعي را فراهم كرده‌ است.

واحدي خطاب به اعضاي ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد گفت: سياستهاي ابلاغي و رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر رعايت دقيق قوانين و مقررات بايد نصب‌العين كليه اعضاي ستاد قرار گيرد.

فرماندار شهرستان محمودآباد انتخابات را حركت ملي دانست و از همه دستگاه‌هاي اجرايي خواست تا براي برگزاري هرچه بهتر آن با يكديگر تعامل و همكاري داشته باشند.

وي افزود: قانون‌مداري، رعايت اصل بي‌طرفي و تلاش براي فراهم كردن زمينه حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي بايد سرلوحه كار عموم اعضاي ستاد انتخابات قرار گيرد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن