تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815253469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معدني در گفتگو با مهر:ملي‌پوشان واليبال ضعف بدني دارند/ گائيچ همچنان علاقمند به ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معدني در گفتگو با مهر:ملي‌پوشان واليبال ضعف بدني دارند/ گائيچ همچنان علاقمند به ايران است
سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان پايين بودن سطح آمادگي جسماني بازيكنان اين تيم را بزرگترين مشكل آنها عنوان كرد و گفت: پوشش اين مشكل بزرگترين دغدغه براي اردوهاي آماده‌سازي خواهد بود.

حسين معدني كه چهارشنبه هفته گذشته از سفر به روسيه بازگشت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مدت اقامت در شهر "اودينتسوو" و حضور در محل تمرينات تيم "ايسكرا" مطمئن شدم كه بايد براي موفقيت تيم ملي بيش از هر فاكتور ديگري به مسئله آماده‌سازي بدني بازيكنان اهميت داد.

وي خاطر نشان كرد: تيم ايسكرا كه بازيكنان صاحب نامي را دراختيار دارد طي 38 روز 12 مسابقه انجام داده بود كه از اين تعداد هشت بازي را خارج از خانه برگزار كرده بود. فكر مي‌كردم اين فشردگي روي آمادگي شاگردن زوران گائيچ تاثير منفي گذاشته باشد در حاليكه هيچ اثري حاكي از افت بدني در بين بازيكنان ايسكرا ديده نمي‌شد. آنها همچنان آماده برگزاري بازي در سطح اول بودند و حتي پيش از بازگشت من براي بازي در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات جام باشگاه‌هاي اروپا عازم لهستان شدند.

سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان افزود: واليباليست‌هاي ايران و به خصوص ملي‌پوشان هم بايد ياد بگيرند آمادگي بدني خود را تا حد امكان بالا ببرند تا به واسطه آن در مسابقات فشرده هرگز نگران كاهش قواي بدني نباشند. آنها نسبت به بازيكنان طراز اول دنيا ضعيف هستند و بايد تلاش كنند تا اين ضعف را برطرف سازند.

معدني به تاثير برگزاري مسابقات باشگاهي داخلي به صورت پلي‌اف در ميزان آمادگي بدني بازيكنان اشاره كرد و اظهار داشت: اگر رقابت‌هاي باشگاهي بعد از مرحله رفت و برگشت هم ادامه پيدا كند بازيكنان به تدريج مي آموزند در تمام طول سال آماده باشند و اين آمادگي را براي حضور در تورنمنت‌هاي فشرده‎تر حفظ كنند. اين شيوه‎اي است كه امروز در تمام دنيا اجرا مي‎شود.

وي با اشاره به ديگر تاثيرات برگزاري مسابقات ليگ برتر به صورت پلي‌اف تصريح كرد: معرفي تيم قهرمان در ديدارهاي پلي‌اف ناخودآگاه استرس خاصي را به بازيكنان تيم‌هاي مدعي وارد مي‎كند. اين استرس بر عكس برداشتي كه از ظاهر آن به دست مي‎آيد مي‎تواند كارساز و مفيدفايده باشد. وجود اين فاكتور است كه در به جلو راندن واليباليست‎ها براي موفقيت تيم‌شان تاثيرگذار است.

سرمربي تيم ملي واليبال با تاكيد بر اينكه فاكتور استرس براي مسابقات بين‎المللي و برون مرزي تيم ملي اهميت زيادي دارد، خاطرنشان كرد: ورزش واليبال يعني استرس. به نظر مي‌رسد اگر استرس نباشد بازيكنان با كاهش كارايي مواجه مي‌شوند. حال كه ملي‌پوشان ايران به خاطر نوع برگزاري مسابقات باشگاهي (رفت و برگشت) استرس زياي را تجربه نمي‌كنند بايد در تمرينات به نوعي آنها را به داشتن اين فاكتور عادت دهيم.

معدني گفت: البته تزريق استرس به واليباليست‌هاي تيم ملي بايد كنترل شده باشد تا نتيجه بدهد. بايد جو تمرينات را به شرايط مسابقه نزديك كرد. هر چند كه هيچ وقت تمرين شباهت كامل به مسابقه پيدا نمي‌كند.

وي در خاتمه خاطرنشان كرد: زوران گائيچ همچنان علاقمند به تيم ملي واليبال ايران است. وي مدام جوياي احوال و و ضعيت تك تك بازيكناني بود كه در زمان حضور وي در ايران عضو تيم ملي بودند. زوران نكات زيادي را براي موفقيت‌هاي تيم ملي يادآور شد.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن