تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815529479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده قرارگاه حفظ ابنيه دفاع مقدس خوزستان:امسال 5/1 ميليون نفر از يادمان‌هاي دفاع مقدس بازديد مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده قرارگاه حفظ ابنيه دفاع مقدس خوزستان:امسال 5/1 ميليون نفر از يادمان‌هاي دفاع مقدس بازديد مي‌كنند
خبرگزاري فارس: فرمانده قرارگاه حفظ ابنيه و آثار سرزميني دفاع مقدس خوزستان گفت: پيش‌بيني مي‌شود امسال بيش از 5/1 ميليون نفر از يادمان‌هاي دفاع مقدس خوزستان بازديد كنند.


حسين عشقي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: استقبال جوانان از كاروان‌هاي راهيان نور باعث اشاعه فرهنگ ايثار در جامعه شده و اجراي هرچه باشكوه‌تر و پرشورتر برنامه‌هاي اين كاروان‌ها در مدت زمان استقرار در يادمان‌هاي شهداي دوران دفاع مقدس شده است.
وي گفت: به منظور ماندگاري خاطرات شيرين و معنوي حضور در يادمان‌هاي دفاع مقدس در ايام نوروز، بيش از يك ميليون بسته حاوي اقلام فرهنگي در نظر گرفته شده است كه در بين زائران يادمان‌هاي دفاع مقدس تقسيم مي‌شود.
وي ادامه داد: در سال گذشته در بازه زماني نوروز تا زمستان بيش از 350 هزار نفر از مناطق عملياتي و يادمان‌ها در خوزستان بازديد كردند كه اين شمار در مقايسه با سال قبل از آن، افزايش10 درصدي نشان مي‌دهد.
فرمانده قرارگاه حفظ ابنيه و آثار سرزميني دفاع مقدس خوزستان تاكيد كرد: برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در به‌كار گيري راويان و راهنمايان كاروان در يادمان‌ها به صورتي انجام شده است كه بتوانند فرهنگ دفاع مقدس را به طور كامل منتقل كنند و در اين انتقال فرهنگ موفق باشند.
سرهنگ عشقي افزود: با توجه به اينكه حدود ۵۰ درصد از زئران به‌صورت سازمان‌يافته در قالب كاروان راهيان نور به مناطق عميلياتي اعزام مي‌شوند، برنامه‌هاي فرهنگي متنوعي براي اين كاروان‌ها در نظر گرفته شده است.
انتهاي پيام/ر30

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن