تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان روانشناسي كشور در گفتگو با فارس:فيلتر كردن سايت‌هاي غيراخلاقي مشكلي را حل نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان روانشناسي كشور در گفتگو با فارس:فيلتر كردن سايت‌هاي غيراخلاقي مشكلي را حل نمي‌كند
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان نظام روانشناسي كشور گفت: فيلتر كردن سايت‌هاي غيراخلاقي در كشورمان مشكلي را حل نمي‌كند و بايد براي رفع اين معضل فكري فراتر از اينها كرد.


غلامعلي افروز امروز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار فارس در سمنان در خصوص ارزيابي‌اش از سايت‌هاي غيراخلاقي و پيامدهاي استفاده جوانان و نوجوانان از اين گونه سايت‌ها افزود: فيلتر كردن مشكلي را حل نمي‌كند و ماجرا به فيلتر كردن سايت‌ها ختم نمي‌شود.
وي تصريح كرد: با توجه به اينكه فيلترشكن‌هاي متعددي در فضاي مجازي وجود دارد، دسترسي به سايت‌هاي فيلتر شده به راحتي انجام مي‌شود.
رئيس سازمان نظام روانشناسي كشور ادامه داد: بهترين روش براي جلوگيري از استفاده نوجوانان و جوانان از اين سايت‌ها، غناي عاطفي نسل جوان از دوران كودكي و حمايت از آنها در دوران نوجواني است و بايد در اين راستا از محبوبيت معلمان و روش‌هاي آموزشي برتر استفاده كرد.

* نبود الگوي محبوبي از زن در خانواده سبب فرار از خانه مي‌شود
رئيس سازمان نظام روانشناسي كشور همچنين مهم‌ترين علت خانه‌گريزي دختران جوان را نبود الگوي محبوبي از زن در خانه و خانواده دانست و گفت: خوشبختانه تعداد دختران فراري در ايران زياد نيست.
افروز افزود: دختراني از خانه فرار مي‌كنند كه پدر و مادر آنها با يكديگر روابط خوبي ندارند و مردان با همسران خود بدرفتاري مي‌كنند.
وي تصريح كرد: در خانواده‌هايي كه بانوان با مظلوميت، افسردگي و گوشه‌گيري زندگي خود را با ناله و نفرين و دعوا مي‌گذرانند، از وضع خود ناراضي هستند و شخصيت وجودي خود را دوست ندارند، پديده فرار دختران بيشتر ديده مي‌شود.
رئيس سازمان نظام روانشناسي كشور اضافه كرد: پدران اين گونه دختران با روشي ديكتاتور منشانه با اطرافيان خود برخورد مي‌كنند و دختر هم به تصور اينكه سرنوشتي چون مادر خود در آينده پيدا خواهد كرد، از خانه فراري مي‌شود و اين مسئله مهم‌ترين عامل فرار دختران از منزل است.
انتهاي پيام/ش20

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن