تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815512455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده تبريز:بيمه بهترين محفل براي حمايت از صنايع دستي است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: نماينده تبريز:بيمه بهترين محفل براي حمايت از صنايع دستي است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي صنايع دستي بيشتر به صورت خانگي توليد مي شوند و بهترين محفل براي حمايت از هنرمندان شاغل در اين حوزه پوشش بيمه اي آنها است.
به گزراش موج به نقل از روابط عمومي معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي محمد حسين فرهنگي، نماينده تبريز، آذر شهر و اسكو ، ضمن بيان اين مطلب در رابطه با چگونگي مطرح شدن بيمه قالبافان در مجلس گفت: در سفر دولت به آذربايجان شرقي براي اولين بار بيمه قاليبافان مطرح شد و دولت موافقت خود را در اين رابطه اعلام كرد و قرار شد زمينه اجرايي شدن آن فراهم شود.
وي با اشاره به حمايت رئيس جمهور از اين طرح افزود : اين مصوبه بر خلاف ساير مصوبات در استان به نتيجه رسيد ولي بازتاب ملي داشت.
نايب رئيس كميسيون برنامه و بودجه توجه به نظرات فعالان بخش فرش و قالي، صنايع دستي، سازمان تامين اجتماعي، اتحاديه هاي فرش و قالي و ... را در ارائه اين طرح مهم دانست و اظهار داشت: خوشبتانه اين طرح از سوي نمايندگان مجلس به تصويب رسيد و براي اينكه تبديل به قانون شود بايد به تصويب شوراي نگهبان برسد.
وي تلاشهاي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري را در رابطه با صنايع دستي مثبت دانست و ادامه داد : كارهاي خوبي در اين زمينه انجام شده ولي مشكلات هم زياد هستند و نياز به كارهاي بيشتري است.
نماينده تبريز خاطر نشان ساخت : سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري بايد با حمايتهاي مختلف از جمله در رابطه با رفع موانع ، تامين مواد اوليه ، اعطاي تسهيلات بلا عوض باعث دلگرمي هنرمندان و توسعه صنايع دستي شود.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن