تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك هوادار عربستاني تمام بليت‌هاي بازي الاتحاد و استقلال را خريد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: يك هوادار عربستاني تمام بليت‌هاي بازي الاتحاد و استقلال را خريد
منصور البلوي يكي از هواداران تيم فوتبال الاتحاد عربستان تمام بليت هاي بازي الاتحاد و استقلال را خريداري كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، اردوي تيم الاتحاد عربستان، حريف تيم استقلال تهران در ليگ قهرمانان آسيا از روز گذشته آغاز شده و بازيكنان اين تيم زير نظر كالدرون به تمرين پرداختند.
قبل از تمرين بازيكنان به همراه كادر فني، بازي‌ تيم استقلال برابر تيم‌هاي ذوب‌آهن، پيكان و پرسپوليس را آناليز كردند و نكات فني به بازيكنان گوشزد شد.

* در اولين جلسه تمريني تيم، طلال اسيري كه از مهره‌هاي كليدي الاتحاد محسوب مي‌شود به دليل مصدوميت حضور نداشت. اين بازيكن نمي‌تواند تيم را تا آخر فصل همراهي كند.
برخي از بازيكنان تيم نيز دچار مصدوميت شده‌اند كه روز گذشته نتوانستند در تمرين تيم حاضر شوند. 2 بازيكن الاتحاد احتمال دارد تا 2 هفته ديگر نيز نتوانند تيم را همراهي كنند. عمر سلطان يكي از ستاره‌هاي تيم است كه به دليل مصدوميت شديد از ناحيه پا يك ماه از ميادين دور خواهد ماند.
عبدل مطلب الطريدي يكي ديگر از بازيكنان با تجربه الاتحاد به شمار مي‌رود. اين بازيكن نيز روز گذشته در جلسه تمريني غايب بود، اما امروز به جمع ببرهاي خشمگين اضافه مي‌شود و در تمرين شركت خواهد كرد.

*عمد جمال ابو عماره، رئيس باشكاه الاتحاد روز گذشته در كنار بازيكنان و كادر فني تيم حاضر شد و به ‌آنها روحيه داد.

*منصور البلوي يكي از هواداران متعصب الاتحاد روز گذشته تمام بليت‌هاي ورزشگاه امير عبدا... فيصل جده را خريداري كرد تا در روز بازي هواداران به صورت رايگان بازي را تماشا كنند. هر بليت 400 ريال عربستان ارزش دارد. اين ورزشگاه 27 هزار نفري است.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن