تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خبر
دستگيري توزيع كننده مواد مخدر در ترمينال جنوب

سرهنگ سعيد ليراوي، صبح ديروز از دستگيري يك توزيع كننده مواد مخدر در ترمينال جنوب و كشف مقاديري مواد مخدر خبر داد. سرهنگ سعيد ليراوي، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح ديروز در گفت وگويي با پايگاه اطلاع رساني پليس از دستگيري توزيع كننده مواد مخدر در ترمينال جنوب تهران و كشف مقاديري مواد مخدر خبر داد. اين مقام انتظامي تشريح كرد:" روز جمعه ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هنگام گشتزني در محدوده ترمينال جنوب، به يكي از مسافران كه در محوطه ترمينال در حال پرسه زني بود، مشكوك شده و براي بررسي موضوع از وي بازرسي به عمل آوردند. رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در ادامه عنوان داشت:" متهم كه "حسن" نام داشت در بازجويي هاي انجام شده در مقر انتظامي به جرم خود مبني بر توزيع مواد مخدر اعتراف و عنوان داشت كه با خريد موادمخدر از شهرستان هاي جنوبي كشور آنها را براي فروش به تهران منتقل مي كرده است. گفتني است، در بازرسي از وسايل همراه متهم مقادير قابل توجهي مود مخدر و روانگردان كه براي فروش در بسته بندي هاي مختلف قرار داشت، كشف و به همراه متهم به دادسرا منتقل شد.

دستگيري سارق قمه به دست حين سرقت

فرمانده يگان انتظامي مترو پايتخت اظهار داشت: روز جمعه يك سارق زورگير قمه بدست ،حين سرقت، طي 10دقيقه در مترو گلشهر، زمين گير شده و به دام افتاد . به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ مجتبي فخاري فرمانده يگان انتظامي مترو پايتخت گفت: ماموران يگان انتظامي مترو مستقر در ايستگاه گلشهر، در پي كسب خبري مبني بر وقوع يك فقره سرقت و زورگيري از يك مسافر مترو در محل مذكور، با توجه به حساسيت موضوع، بلافاصله وارد عمل شدند. اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد :ماموران ضمن مراجعه به محل سارق زورگير به نام " شاهين " را در حاليكه قمه اي در دست داشت، طي يك عمليات ضربتي در كمتر از 10 دقيقه پس از وقوع سرقت زمين گير كرده و به دام انداختند. سرهنگ فخاري افزود: با دستگيري اين سارق و انتقال به كلانتري، وي به بزه انتسابي خود اقرار كرد. متهم در ادامه اعترافاتش گفت: طعمه خود را دنبال كردم و در فرصتي مناسب با تهديد قمه ، قصد ربودن دوربين عكاسي وي را داشتم كه نمي دانم چطور توسط پليس به طور غافلگيرانه دستگير شدم. فرمانده يگان انتظامي مترو پايتخت گفت: در بازرسي بدني از متهم يك قبضه قمه و يك قبضه چاقو كشف و ضبط شد. وي در ادامه از تحويل متهم به مراجع قضايي خبر داد و گفت : تحقيقات تكميلي در خصوص كشف ساير جرايم احتمالي متهم ادامه دارد .

سارق زورگير با تلاش پليس به پايان خط رسيد

سرهنگ علي باسلوسي صبح ديروز از دستگيري يك سارق زورگيري با تلاش ماموران كلانتري 133 شهرزيبا خبر داد. سرهنگ علي باسلوسي، رييس كلانتري 133شهرزيبا، صبح ديروز در گفت وگويي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، از دستگيري يك سارق زورگير كه با تهديد سلاح سرد اقدام به زورگيري مي كرد خبر داد. اين مقام انتظامي در تشريح خبر گفت:" عصر روز جمعه ماموران گشت انتظامي اين كلانتري در حال گشتزني در محدوده خيابان طاهريان بودند كه متوجه مي شوند فرد به طرز مشكوك در حال پرسه زدن در اطراف خيابان مذكور است. وي ادامه داد:" از آنجا كه ظن ماموران به اين فرد برانگيخته شده بود، وي را زير نظر گرفتند و متوجه شدند كه اين مرد حامل سلاح سرد است، اما در همين هنگام مرد مذكور متوجه حضور ماموران شده و با سرعت به سمت يكي از كوچه هاي فرعي دويد تا از دست پليس فرار كند. سرهنگ باسلوسي عنوان داشت: بلافاصله مرد مظنون تحت تعقيب ماموران قرار گرفت و طي عملياتي ضربتي در همان كوچه بازداشت و مورد بازرسي بدني قرار گرفت كه طي آن يك قبضه چاقوي نامتعارف كشف و ضبط شده و پليس وي را به اتهام حمل سلاح سرد به كلانتري منتقل كرد. رييس كلانتري 133 شهرزيبا تصريح كرد:" اين متهم كه پيمان نام داشت در كلانتري مورد بازجويي قرار گرفت، اما در ابتدا منكر هرگونه جرمي شد، ولي در تحقيقات تكميلي هنگام كه ماموران سوابق وي را كه شامل سرقت و زورگيري بود كشف كردند، مجبور به اعتراف شد. سرهنگ باسلوسي خاطر نشان كرد: اين متهم پس از اعتراف به جرايم خود مبني بر حمل سلاح سرد، زورگيري و سرقت به همراه پرونده تكميل شده براي انجام تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم اداره آگاهي پايتخت منتقل شد.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن