تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تلويزيون ايتاليا از جنايت هاي تاريخي امريكا در فلوجه عراق


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزارش تلويزيون ايتاليا از جنايت هاي تاريخي امريكا در فلوجه عراق
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1390/10/10 هديه اشغال گري امريكا به مردم عراق بدنيا امدن كودكاني ناقص الخلقه است كه هيچ اينده روشني براي انها وجود ندارد. به گزارش بخش خبر شبكه سه تلويزيون ايتاليا، در زمان هاي اخير اطلاعات بسياري درباره ناقص الخلقه بودن نوزادان تازه به دنيا امده در عراق منتشر شده اند .

اكنون در حال ديدن تصاويري هستيم كه توسط گزارش گران شبكه هاي تلويزيوني انگليسي همانند بي سي و گاردين ضبط شده اند.

تصاويري كه موجب ايجاد ناراحتي، درد و رنج ، ترحم انسان ها و نيز احساس خشم براي اين بي گناهان و براي اين نوزاداني مي شوند كه هرگز به خود اجازه داشتن اينده اي را نمي دهند.

براساس گزارش پزشكان بيمارستان مركزي فلوجه وضع بسيار وخيم و خطرناك است.

بر اساس اعلا م گزارش هاي رسمي توسط اين بيمارستان، پزشكان در هر روز با دو يا سه مورد از اينگونه موارد برخورد مي كنند.

اما پزشكان درباره اين وضع اعلام كرده اند، قبل از سال 2003 ميلادي يعني قبل از شروع جنگ، مواردي شبيه اينگونه از موارد در ناقص الخلقه به دنيا امدن كودكان، بسيار نادر بوده اند.

به عنوان مثال در فلوجه و در دو ماه اخير، از هر هزار نوزاد تازه به دنيا امده ، نود و پنج نفر از آنها دچار نارسايي هاي قلبي بوده اند.

كه سيزده برابر بيشتر از ميزان فعلي موجود دركشورهاي اروپايي است.

اما دولت عراق درباره اين مسئله چه چيزي اعلام مي كند؟ در عوض دولت عراق بر اين باور است در فلوجه تعداد نوزدان ناقص الخلقه به دنيا امده زياد نيستند.

اما به روشني و بر اساس اعلام نظر تعداد زيادي از افراد، بغداد درباره اين موضوع تمايل دارد براي امريكايي ها مشكلي ايجاد نكند.

امريكايي هايي كه در سال 2004 ميلادي در حمله شديد تهاجمي از اورانيوم ضعيف شده و چنانچه در تصوير ديده مي شود، فسفر سفيد استفاده كرده اند كه موجب الوده شدن هر چيزي از جمله اب رودخانه ها در فلوجه شده اند.

امريكا كه جنگ را براي پيدا كردن سلاح هاي كشتار جمعي،سلاح هاي باكتريايي و سلاح هاي معروف صدام شروع كرده بود، اما سپس انها را بر روي مردمي عادي استفاده كرد كه مي خواست انها را از دست ديكتاتور و از دست سلاح هاي شيمايي وحشتناكش نجات دهد. اين اقدام امريكا موجب ايجاد موجي از خشم بين المللي شده و در همين زمينه دادخواستي به مجمع عمومي سازمان ملل متحد درباره چندمين فاجعه در فلوجه ارسال شده است. شماره نوار

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن