تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش جريمه هاى تخلفات جاده اى همدان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: افزايش جريمه هاى تخلفات جاده اى همدان
همدان- خبرنگار«ايران»: ميزان جريمه هاى تخلفاتى چون سرعت و سبقت غيرمجاز، انجام حركات نمايشى و اكروباتيك در جاده هاى همدان افزايش يافت.
على اكبر جاويدان رئيس پليس راه استان همدان بيان داشت: قبل از لازم الاجرا شدن اين قانون، براى سرعت غيرمجاز ۲۰ هزار تومان دريافت مى شد كه از اين به بعد مبلغ دريافتى براى اين نوع از تخلف ۳۰ هزار تومان خواهد بود. در صورت تكرار اين تخلف از سوى فرد متخلف، نسبت به ضبط گواهينامه و محروميت از رانندگى به مدت شش ماه اقدام مى شود.
جاويدان با بيان اينكه پيش از ابلاغ اين قانون، هيچ جريمه اى براى انجام حركات نمايشى در جاده ها اخذ نمى شد، خاطر نشان كرد: از اين به بعد براى اين نوع از تخلف نيز ۳۵ هزار تومان جريمه در نظر گرفته شده كه در صورت استمرار در هر مرحله، وسيله نقليه متخلف تا هفت روز توقيف مى شود. رئيس پليس راه استان همدان اظهار داشت: با نزديك شدن به روزهاى پايانى سال، تقارن ايام ربيع الاول با تعطيلات و وضعيت مناسب هوا شاهد افزايش حجم ترافيك در جاده هاى استان همدان خواهيم بود چرا كه اين استان با جاذبه گردشگرى خود و مطلوبيت آب و هوايى پذيراى مسافران نوروزى بسيارى خواهد بود.
وى گفت: پليس راه استان با تقويت حضور فيزيكى نيروهاى خود در جاده ها، نصب دوربين و تجهيزات كنترل ترافيكى و همچنين افزايش وضعيت لجستيكى در راستاى ايمن سازى جاده هاى استان اقدامات لازم را انجام داده است.
وى اضافه كرد: امسال تدابيرلازم ازسوى پليس راه براى كاهش تلفات جاده اى و برقرارى امنيت درمحورهاى مواصلاتى و بزرگراه ها اتخاذ شده است. جاويدان بيشتر تلفات جاده اى را ناشى از تردد وسايل نقليه در ساعات شب دانست و ادامه داد: براى كنترل ترافيك سنگين در شب و كاهش ميزان تلفات، نسبت به تقويت ۵۰ درصدى گشت هاى پليس در اين ساعات اقدام خواهد شد.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن