تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدابير ويژه بانك سپه در روزهاي پاياني سال و ايام تعطيلات نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تدابير ويژه بانك سپه در روزهاي پاياني سال و ايام تعطيلات نوروز
خبرگزاري فارس: در راستاي تكريم ارباب رجوع، با تدابير در نظر گرفته شده، مشتريان بانك سپه در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروز هيچ مشكلي براي دستيابي به پول نقد و انجام امور بانكي نخواهند داشت.


به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي بانك سپه، بر اساس اين گزارش ساعات كار شعب كشيك بانك سپه تا پايان سال 18بعد از ظهر قرار داده شده است. روابط عمومي بانك سپه مي‌افزايد اكيپ ويژه‌اي در اين بانك تشكيل شده تا بصورت مداوم تمام دستگاه‌هاي خودپرداز را بازرسي ونسبت به رفع نقص و پول‌گذاري آنها اقدام كنند.
بر اساس اين گزارش براي اولين بار كليه شعب بانك سپه در ايام تعطيلات نوروز از ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر مفتوح بوده و آماده ارائه خدمت به مردم است.
عليرغم ازدحام كار و شلوغي شعب تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج تا پايان اسفندماه به متقاضيان طبق روال پرداخت مي‌شود.
مشتريان در صورت بروز مشكل در دستگاه‌هاي خود پرداز بانك سپه يا هر نوع نقص در كارتهاي عابربانك خود مي‌توانند در تمامي ايام وساعات شبانه روز با شماره تلفن‌هاي 35912400-35912499-35912500 تماس گرفته و نسبت به اعلام مشكل جهت رفع آن اقدام كنند.
اين گزارش مي‌افزايد ايران چكهاي صادره توسط بانك مركزي ج.ا.ا بدون هيچ مشكلي در شعب بانك سپه دريافت و يا به متقاضيان پرداخت مي‌شود.
انتهاي پيام/ط

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن