تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815641434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// همكاري نكردن برخي دستگاهها در بررسي مدرك مديران// وخامت اوضاع جسمي و روحي «تاجيك»// واكنش برادر خاتمي به اظهارات ثمره هاشمي// كلهر: برخي منتقدان احمدي نژاد بي تربيت اند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// همكاري نكردن برخي دستگاهها در بررسي مدرك مديران// وخامت اوضاع جسمي و روحي «تاجيك»// واكنش برادر خاتمي به اظهارات ثمره هاشمي// كلهر: برخي منتقدان احمدي نژاد بي تربيت اند
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (19 اسفند)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

همكاري نكردن برخي دستگاهها در بررسي مدرك مديران

مهر- محمد مهدي زاهدي در حاشيه برگزاري نخستين جلسه هيأت امناي دانشگاه فارابي در دانشگاه تربيت مدرس در خصوص روند اجراي دستور رئيس جمهوري مبني بر بررسي مدرك مديران دستگاههاي اجرايي گفت: در كميته ويژه بررسي مدرك مديران از تمام دستگاهها خواستيم آخرين مدرك تحصيلي مديران را ارسال كنند برخي همكاري كردند و برخي نه، البته مصلحت نمي دانيم نام دستگاهها را ذكر كنيم.

اميدواري هيأت هاليوودي نسبت به روابط ايران و آمريكا

ايرنا- اعضاي هيأت هاليوود كه در ايران به سر مي برند درگفتگو با شبكه سي.ان.ان نسبت به برقراري روابط بين ايران و آمريكا ابراز اميدواري كردند.

نظر استاد «فاطمي نيا» در مورد سريال يوسف

فارس- حجة الاسلام فاطمي نيا گفت: براي تهيه سريال يوسف پيامبر(ع) زحمات بسياري كشيده شده و اين سريال جاذبه هاي خوبي دارد.حجة الاسلام عبدا... فاطمي نيا، در خصوص نحوه توليد سريال حضرت يوسف (ع) و ارتباط آن با واقعيت اصلي داستان اظهار كرد: جناب سلحشور انسان متدين و قابل احترامي است.وي تصريح كرد:اين فيلم جاذبه هاي خوبي دارد ولي چون بشر معصوم نيست، امكان وجود نواقصي در اين مجموعه وجود دارد كه اين گونه اشتباهها از همه سر مي زند.

وخامت اوضاع جسمي و روحي «تاجيك»

تابناك - در لايحه اي كه از سوي وكلاي نصرت ا... تاجيك ديپلمات كشورمان براي وزير كشور انگليس فرستاده شده است، تأكيد شده است كه طولاني شدن مدت محاكمه كه يك امر تنش آفرين براي وي شده و اثرات مخربي بر وضعيت قلبي و رواني او دارد، از تأخير بيشتر خودداري و هرچه زودتر رأي نهايي خود را اعلام كند.در اين لايحه با اشاره به تخريب تدريجي ميزان سلامت جسمي و روحي نصرت ا... تاجيك در 6 ماه گذشته، نتيجه گيري شده است كه اجراي حكم استرداد مخالف قوانين حاكم بر دادگاه اروپايي حقوق بشر بوده و ناقض حقوق اوليه انساني وي است.نصرت ا... تاجيك، سفير اسبق ايران در اردن، به اتهام واهي تلاش براي خريد دوربينهاي ديد در شب براي ايران در انگليس دستگير شد و دادگاه انگليس حكم به استرداد وي به آمريكا داد كه با تلاشهاي رسانه ها و وكلاي وي از اين كار تا به حال ممانعت به عمل آمده است.

لغو سمينار پرحاشيه به دليل بدقولي كرباسچي و تاجيك

فارس- برنامه هاي نخستين روز سومين سمينار دموكراسي در بستر دين رحماني به دليل عدم حضور غلامحسين كرباسچي لغو شد.

«غلامحسين كرباسچي» دبير كل حزب كارگزاران و رئيس ستاد انتخابات مهدي كروبي و «محمدرضا تاجيك» از نظريه پردازان جبهه اصلاحات و «عليرضا زاكاني» دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي و نماينده تهران در مجالس هفتم و هشتم سخنرانان اولين روز سومين سمينار دموكراسي در بستر دين رحماني بودند، اما از اين سه تن فقط زاكاني حاضر به سخنراني در اين سمينار شد و دو مدعو ديگر از حضور در نشست خودداري كردند.

واكنش برادر خاتمي به اظهارات ثمره هاشمي

ايلنا- علي خاتمي در پاسخ به سؤالي در خصوص اظهارات ثمره هاشمي مبني بر اينكه اقبال مردم به اصلاح طلبان بعيد است،گفت: كسي از طرف مردم حق حرف زدن ندارد و مردم علاقه خود را به اصلاح طلبان نشان خواهند داد.وي همچنين در خصوص استقبال مردم از سفر اخير خاتمي به برخي از استانهاي كشور و مقايسه آن با سفرهاي دوران رياست جمهوري ابراز عقيده كرد: اشتياق و علاقه مردم به آقاي خاتمي در مقطع فعلي مطمئناَ كمتر از دوران رياست جمهوري ايشان نيست.

واعظ جوادي: استعفا نكرده ام

مهر- معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست استعفاي خود از مسؤوليت اين سازمان را تكذيب كرد.فاطمه واعظ جوادي گفت: برخلاف شايعات اخير هيچ استعفايي در كار نيست.

اخراج تيم مجعول به اصرار ايران

ايرنا- تيم راگبي امارات با نام جعلي «خليج عربي» تصميم داشت در مسابقات بين المللي اين ورزش شركت كند كه با پافشاري ايران، كنفدراسيون جهاني با اين امر مخالفت كرد.حسين صادق عابدي مسؤول ورزش راگبي ايران گفت: در نامه اي به كنفدراسيون راگبي آسيا، مخالفت خود را با شركت تيمي با نام مجعول «خليج عربي» در مسابقات بين المللي ابراز كرديم.وي افزود: كنفدراسيون جهاني راگبي (اي ار بي) به تيم امارات تا سال 2010 مهلت داده تا نام خود را تغيير دهد، در غير اين صورت از شركت در كليه مسابقات راگبي محروم خواهد شد.

كلهر: برخي منتقدان احمدي نژاد بي تربيت اند

عصرايران- مهدي كلهر، مشاور رئيس جمهور گفت: هيچ دولتي نمي تواند شهروند خود را با گذرنامه خود در پشت مرزها نگه دارد، حتي اگر خواننده لس آنجلسي باشد. من رضا پهلوي را هم مي گويم، چه رسد به خواننده.

وي در گفتگو با روزنامه همشهري ويژه نوروز افزود: رضا پهلوي اگر با گذرنامه ايراني به فرودگاه مهرآباد بيايد، ايران نمي تواند او را راه ندهد و قانون سازمان ملل است. البته مي توان به دليل جرمهايي كه كرده او را محاكمه كنند.

كلهر در بخش ديگري از سخنانش به انتقاد شماري از اقتصاددانان از سياستهاي اقتصادي دولت نهم پرداخت و گفت : اين نارضايتي نشان مي دهد كه برخي نقش خود را نمي دانند و به اشتباه نام خود را اقتصاددان گذاشته اند. كار كاملاً تكنوكراسي است. جنگ هم همين گونه است و هر يك نظري مي دهند تا فرمانده، يك نظر را اجرا كند. اين كار رسانه است؛ يعني رسانه بايد به كارشناسان ادب بياموزد و زندگي دموكراتيك را به آنها ياد دهد.

وي اين نظر را اين گونه تشريح كرد: در پاراگراف اول مي نويسند، احمدي نژاد و در ادامه مي نويسند معاون سابق وزير اسبق بازرگاني چنين و چنان گفت. اينها در واقع به ايفاي نقش يك بچه بي تربيت و بي سواد مشغولند كه رفتار و باورهاي بي ادبانه خود را روي كاغذ به چاپ مي رسانند.

نامه سرگشاده اساتيد اقتصاد سه دانشگاه به مجلس

شهاب نيوز- سيزده اقتصاددان كشور از سه دانشگاه در نامه اي سرگشاده، خواستار مخالفت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با افزايش قيمت حاملهاي انرژي شدند و هشدار دادند كه «اجراي سياست شوك درماني در چنين شرايطي، موجب تشديد بي ثباتي اقتصادي و افزايش ناامني در بازار سرمايه و درنهايت، تضعيف ارزش پول ملي و خيزش انتظارات تورمي» خواهد شد.

موسوي به جمع بندي قطعي رسيد

مهر- قربان بهزاديان نژاد، كه از وي به عنوان مسؤول ستاد انتخاباتي مهندس ميرحسين موسوي نام برده مي شود ضمن تأييد اعلام كانديداتوري ميرحسين موسوي تا پايان هفته جاري، اظهار داشت: مهندس موسوي همزمان با فرا رسيدن ايام ولادت پيامبر اكرم(ص) موضوع كانديداتوري قطعي خود در انتخابات را اعلام مي كند.

بهزاديان نژاد درباره شايعه اعلام كانديداتوري ميرحسين در يكي از مساجد جنوب شهر تهران گفت: هنوز برنامه ريزي قطعي و مشخصي براي چگونگي اعلام كانديداتوري وي صورت نگرفته است

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن