تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805394277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور جديد حملات هوايي رژيم صهيونيستي به نوار غزه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: دور جديد حملات هوايي رژيم صهيونيستي به نوار غزه
جنگنده هاي رژيم صهيونيستي طي سه حمله مناطقي از نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند.
به گزارش ايسنا، راديو ارتش رژيم صهيونيستي اعلام كرد: دو مورد از اين حملات به تونل هاي قاچاق در مرز غزه با مصر و حمله ديگر عليه ساختماني كه گفته شده به عنوان انبار از آن استفاده مي شده، صورت گرفته است.
منابع فلسطيني اعلام كردند: يك فروند جنگنده ي اسراييلي از نوع اف -16 دو موشك را به منطقه يي در داخل زمين هاي كشاورزي در خيابان يافا در منطقه التفاح در شمال شرق نوار غزه پرتاب كرد كه اين حمله موجب آتش سوزي و وارد كردن خسارت هاي مالي زيادي به ساختمان ها و زمين هاي مجاور شد، اما تلفاتي بر جاي نگذاشت.
تلويزيون نابلس نيز به نقل از شاهدان عيني گزارش داد: پرتاب يك موشك به شهرك صهيونيست نشين در جنوب نابلس ارتش اسراييل را بر آن داشت كه به طور كامل اين منطقه را بسته و به حالت آماده باش درآيد.
شاهدان عيني گفتند كه دهها دستگاه خودروي نظامي رژيم صهيونيستي به همراه كارشناسان نظامي به محل اصابت موشك منتقل شده و اين منطقه را با سيم هاي خاردار بستند.
خبرگزاري وفاي فلسطين گزارش داد: نيروهاي اشغالگر اسراييلي چهار فلسطيني را در اردوگاه العزه و شهر بيت لحم در كرانه باختري دستگير كردند.
منابع امنيتي به خبرنگار خبرگزاري فلسطين گفتند: نيروهاي اشغالگر به شهر بيت لحم و منازل فلسطينيان حمله كردند و و دو جوان فلسطيني را در اين منطقه دستگير نمودند.
نيروهاي اسراييلي هم چنين در حمله اي ديگر به اردوگاه العزه در شمال بيت لحم نيز دو جوان ديگر را دستگير نمودند.

به تبديل مقاومت به قدرتي مهم
جهت دفاع از كشور ادامه مي دهيم

معاون دبيركل حزب الله لبنان وعده داد كه در راستاي تبديل ساختن مقاومت به قدرتي مهم كه به پايداري و دفاع از كشور ادامه دهد و مانع تحقق اهداف مستكبران در لبنان شود، تلاش خواهد كرد.
به گزارش ايسنا، شيخ نعيم قاسم، معاون دبيركل حزب الله لبنان در نشستي در بيروت اعلام كرد: ما تلاش خواهيم كرد كه مانع از تلاش اسراييل براي تحقق اهدافش شويم. ما اجازه نمي دهيم كه اسراييل هر چه كه مي خواهد در خاك كشور ما و منطقه انجام دهد.
معاون دبيركل حزب الله لبنان گفت: اين همان راه حل ما است و ما هرگز به تحولات جهاني تكيه نخواهيم كرد. ما هرگز به آمدن باراك اوباما، رييس جمهور آمريكا بجاي جورج بوش، رييس جمهور سابق اين كشور دل نبسته ايم; چرا كه اظهارات اوباما در خصوص مساله خاورميانه هيچ تفاوتي با جورج بوش ندارد; وي نيز حمايت مطلق خود را از اسراييل اعلام كرده و مقاومت را محكوم كرده است; همانطور كه هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا عملا اين مسايل را مطرح كرد. لذا هيچ اميدي به بروز تغييرات سياسي در نحوه تعامل با خود نداريم.

تاكيد عباس بر لزوم تشكيل دولت وحدت ملي
با مشاركت حماس

رئيس حكومت خودگردان فلسطين بر لزوم موفقيت كميته هاي پنج گانه در مذاكرات قاهره تاكيد كرد و گفت كه قصد دارد دولتي مقتدر به همراه حماس تشكيل دهد.
به گزارش "ايلنا" به نقل از آسوشيتدپرس، «محمود عباس»، رئيس حكومت خودگردان فلسطين گفت با وجود اختلافات زياد، قصد دارد دولت ائتلافي و قدرتمند با همكاري حماس تشكيل دهد.
وي تاكيد كرد دولتي ائتلافي كه تشكيل مي شود بايد تعهدات قبلي حكومت خودگردان كه به رسميت شناختن اسرائيل يكي از آنها است، را بپذيرد.
عباس گفت: «رهنمود اساسي من به هيات جنبش فتح و همه گفت وگوكننده ها اين است كه گفت وگوها به هر وسيله كه شده به نتيجه برسد زيرا نتايج آن بسيار مهم است.»
عباس تاكيد كرد كه هر اندازه كه دولت مورد توافق ملي را سريع تر تشكيل دهيم، مي توانيم نوارغزه را سريع تر بازسازي كنيم.
هيات هاي فتح و حماس براي ادامه مذاكرات آشتي ملي تا ساعاتي ديگر وارد قاهره مي شوند.
«اسماعيل رضوان»، از رهبران جنبش حماس در اين زمينه گفت كه هياتي از حماس فردا به منظور شركت در جلسات كميته هاي گفت وگوي ملي عازم قاهره مي شود.
وي افزود كه اين هيات با دو هيات ديگر حماس كه از خارج فلسطين اشغالي و كرانه باختري عازم قاهره مي شوند، ديدار و گفت وگو مي كنند.
رضوان ياد آور شد كه حماس در مورد فعاليت هاي هر كميته ديدگاه خاصي دارد و قرار است كه اين ديدگاه را در جريان نشست اين كميته ها مطرح كند و اين جنبش براي بررسي تمامي مسايل مورد اختلاف آمادگي كافي دارد.
همچنين پنج تن از رهبران ارشد گروه فتح قرار است تا ساعاتي ديگر وارد شهر قاهره شوند تا به روند گفت وگوهاي ميان گروه هاي مختلف فلسطيني بپيوندند.
در اين دور از مذاكرات كه به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت ، 13 گروه مختلف فلسطيني از جمله فتح و حماس حضور دارند.
پنج كميته اي كه در اين دور از مذاكرات تشكيل شده اند عبارتند از كميته تشكيل دولت وحدت ملي، كميته امنيت، كميته انتخابات، كميته آشتي و نيز كميته سازمان آزادي بخش فلسطين.

كلينتون نخست وزيري فياض را شرط مشروعيت
دولت آتي فلسطين اعلام كرده است

روزنامه عبري زبان هاآرتص نوشت: هيلاري كلينتون تعيين سلام فياض را به عنوان نخست وزير دولت آتي به عنوان شرط اساسي به رسميت شناختن اين دولت و انتقال كمك هاي مالي به تشكيلات خودگردان فلسطين اعلام كرده است.
به گزارش ايسنا، خبرگزاري سماي فلسطين به نقل از هاآرتص گزارش داد: هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا اخيرا در حاشيه كنفرانس شرم الشيخ به مقام هاي اروپا و كشورهاي عربي اين پيام را صراحتا ابلاغ كرده است.
به نوشته اين روزنامه، منابع ديپلماتيك غرب اعلام كردند: آمريكا اين پيام را از طريق يك طرف اروپايي كه با حماس ارتباط دارد، ابلاغ و بيان نمود كه اگر دولت متحد ملي از تكنوكرات هايي كه عضو فتح و حماس باشند، تشكيل شود آمريكا با هيچ يك از اعضاي آن ها به جز فياض ارتباط برقرار نخواهد كرد.
اين روزنامه نوشته است: با وجود اينكه فياض عضو فتح نيست، اما آمريكايي ها وي را نامزد مناسبي براي جانشيني محمود عباس، رييس تشكيلات خودگردان فلسطين در انتخاباتي كه سال آينده برگزار مي شود، مي دانند.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن