تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تهاجم نرم،‌ ابزار جديد دشمن براي مقابله با كشورمان است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تهاجم نرم،‌ ابزار جديد دشمن براي مقابله با كشورمان است
خبرگزاري آريا- استاندار آذربايجان شرقي گفت: تهاجم نرم با هدف قرار دادن فرهنگ،‌ابزار جديد دشمن در تقابل با ارزش ها و آرمان هاي نظام اسلامي كشورمان است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي ، "احمد عليرضا بيگي" در اين آئين گفت: انقلاب اسلامي ايران بزرگترين حادثه تاريخي معاصر كشورمان محسوب مي شود و بهترين راه براي تبيين سيماي واقعي اين رويداد عظيم به نسل هاي آتي ارائه آن در قالب هنر و فرهنگ است.

به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ، وي افزود: با توجه به اينكه انقلاب اسلامي نقطه عطف تاريخ معاصر ايران است هنرمندان در عرصه فيلم و سينما و ساير عرصه هاي هنري مي توانند با تكيه بر تحقيقات عميق و آگاهانه، آثاري فاخر و بالنده و تصويري قريب به واقعيت را در اين زمينه ارائه نمايند.

وي با اشاره به مردمي بودن نظام جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با توجه به جايگاه مردمي اين نظام و پشتيباني ملت ايران هرگز جرات آن را نخواهند داشت كه نسبت به جنگ نظامي عليه ايران اسلامي اقدامي نمايند.

بيگي افزود: بهترين حربه دشمن براي رسيدن به اهداف پليد خود استفاده از شبيخون فرهنگي و جنگ نرم عليه باورها، ‌آداب و تاريخ اين مرز و بوم است و در عصر كنوني دشمنان به جاي لشكركشي هاي گسترده و صرف بودجه هاي كلان با ابزار فرهنگ به نبرد مي پردازند.

وي تاكيد كرد: هنرمندان در اين زمان با توجه به رسالت عظيمي كه بر عهده دارند مي بايست پاي در ميدان نهاده و پيام انقلاب اسلامي را به بهترين وجه به جهانيان ارائه و فرهنگ غني ايراني و اسلامي را بسط و گسترش دهند.

وي همچنين بر ضرورت حمايت از آثار هنرمندان متعهد تاكيد كرد و خواستار توجه بيشتر به بخش سينما شد.

بر اساس اين گزارش جشنواره سراسري فيلمنامه نويسي انفجار نور در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با موضوعات "نگاهي نو و خلاقانه به رويدادهاي انقلاب اسلامي از ابتدا تاكنون"، "انقلاب اسلامي و پيشرفتهاي علمي،‌فرهنگي،‌هنري و اقتصادي"، "انقلاب اسلامي و نقش آن در عزت بخشي به ملت ايران"، "انقلاب اسلامي،‌زنان و جوانان" و "انقلاب اسلامي و ارزشهاي متعالي ديني" برگزار شد.

در اين جشنواره پس از ارسال فراخوان بيش از يكصد اثر به دبيرخانه همايش ارسال شد كه پس از بررسي هيات داوران به ده تن از برگزيدگان به شرح ذيل جوايزي اعطا شد.

‌سودابه ايزدي از تهران، راضيه بهرامي راد از سمنان، اعظم واياني از تبريز،‌ رستم نظري از تبريز، علي سالك از تبريز، مهناز عظيمي از تهران، حميد عليزاده از برازجان،‌ قربانعلي طاهرفر از تبريز، غلامرضا سلماني از مشكين شهر و عليرضا مصرپور از تبريز .

ايازي/خبرنگار آريا در آذربايجان شرقي

http://aryanews.com/default.aspx?cod=1020092110002760

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن