تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812666875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي دانشجو جذب مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي دانشجو جذب مي كند
قزوين - نايب رييس فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي گفت: اين فدراسيون تا سه ماه آينده كار جذب دانشجو در مقطع كارداني را آغاز مي كند.


"نورالله هدايتي" روز شنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: اين كار با توافق ميان فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي كشور و دانشگاه جامع علمي و كاربردي انجام مي شود.

وي با اشاره به اينكه با راه اندازي آكادمي ملي ورزش پهلواني و زورخانه اي، فدراسيون مشكلي بابت آموزش به ورزشكاران خود ندارد، ادامه داد: به اين ترتيب ورزش پهلواني و زورخانه اي اولين رشته ورزشي در كشور است كه ورزشكاران و فعالان آن از مدرك دانشگاهي برخوردار مي شوند.

نايب رييس فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي، با اشاره تلاش هاي اين فدراسيون طي پنج سال گذشته به منظور ترويج و گسترش فرهنگ پهلواني و ورزش هاي زورخانه اي پرداخت و گفت: در اين مدت اين فدراسيون 80 سرفصل كاري را تدوين و براي ترويج اين ورزش و روحيه پهلواني اجرا كرده است.

هدايتي، انتشار اولين نرم افزار آموزشي و كتاب كشتي پهلواني، برگزاري جشنواره مرشدين و همايش غدير خواني، توليد ميله هاي مقاوم و صنعتي و نرم افزار داوري الكترونيك، تدوين آيين نامه و مقررات مسابقات ليگ در رشته هاي كشتي پهلواني، هنرهاي فردي و تيمي را از جمله اقدامات و ابتكارات فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي به منظور ترويج اين رشته طي سال هاي اخير برشمرد.

وي همچنين با اشاره به نام گذاري روز 17 شوال به نام روز فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي، اظهار كرد: شوراي فرهنگ عمومي كشور به منظور ترويج فرهنگ پهلواني از طريق توسعه ورزش هاي همگاني راهكارها و وظايف 17 نهاد، دستگاه و وزارت خانه مشخص كرده است كه اين كار تاثير زيادي در پيشرفت و ترويج ورزش پهلواني و زورخانه اي كشورمان خواهد داشت.

نايب رييس فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي، از وجود 528 زورخانه در استان هاي مختلف كشور خبر داد و گفت: اين زورخانه ها پذيراي حدود 100 هزار ورزشكار هستند كه حدود 50 هزار تن آنان بصورت رسمي و حرفه اي ورزش هاي زورخانه اي و پهلواني را دنبال مي كنند.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون زورخانه هاي زيادي در استان هاي مختلف كشور در حال احداث هستند، خاطرنشان كرد: اين مهم بدون شك به ترويج و گسترش ورزش پهلواني و زورخانه اي كشور منجر خواهد شد.

هدايتي با اشاره به بهره برداري از آكادمي ملي ورزش هاي پهلواني و زورخانه اي كشور در سال جاري، ادامه داد: با فعال شدن اين آكادمي ورزشكاران ملي پوش اردوهاي آماده سازي و تداركاتي خود را در سطح كيفي بالاتر و بهتري پشت سرخواهند گذاشت.

نايب رييس فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي همچنين به برگزاري چهارمين دوره ليگ اين رشته در كشور كه چندي قبل به پايان رسيد، اشاره كرد و گفت: برگزاري مسابقات ليگ به پويايي و تقويت ورزش پهلواني و زورخانه اي كشور كمك زيادي مي كند.

وي، ارتقاي انگيزه و حرفه اي شدن ورزشكاران پهلواني و زورخانه اي را از ديگر مزاياي برگزاري مسابقات ليگ اين رشته خواند و اضافه كرد: امسال شاهد بوديم كه ورزشكاران با عقد قرارداد با باشگاه ها توانستند از فعاليت در ورزش پهلواني و زورخانه اي درآمد مالي داشته باشند.

هدايتي، به تشريح مهمترين مسابقات پيش روي فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه‌اي كشور تا پايان سالجاري پرداخت و اظهار داشت: رقابت هاي هنرهاي فردي ورزش زورخانه اي و كشتي قهرماني كشور پهلواني در اوزان منهاي 90 كيلوگرم از جمله مسابقات باقيمانده فدراسيون تا پايان امسال محسوب مي شود كه 28 دي ماه به ميزباني استان چهار محال و بختياري برگزار مي شود.

نايب رييس فدراسيون ورزش پهلواني و زورخانه اي از برگزاري مسابقات قهرماني نوجوانان و جوانان كشور در ماه پاياني سالجاري خبرداد و يادآور شد: اسفند ماه امسال نيز شاهد برگزاري رقابت هاي انتخابي تيم ملي به منظور انتخاب ورزشكاران براي اعزام به رقابت ها و تورنمنت هاي بين المللي خواهيم بود.

7392/616/1647

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30742027

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن