تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير‌عامل شركت توسعه و آباداني كرمان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير‌عامل شركت توسعه و آباداني كرمان:
خبرگزاري فارس: مدير‌عامل شركت توسعه و آباداني استان كرمان گفت: به لحاظ سياستگذاري‌هاي غير‌كارشناسانه ارتباط بازار و نمايشگاه‌هاي جنوب‌شرق به درستي تعريف نشده است.


سيد‌ حميد‌رضا توحيدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمان اظهار داشت: از ماهيت برگزاري نمايشگاه‌ها تعريف درستي به عمل نيامده، ساختار نمايشگاهي با ساختار فروش كاملا دو موضوع مجزا از هم هستند كه در جايگاه‌هاي تخصصي خود هر كدام فرآيند خاص خود را دارند.
وي بيان داشت: ساختار تخصصي نمايشگاهي براي جذب سرمايه‌گذاري و توسعه ‌اقتصادي و آشنا شدن با فناوري‌ها و دستاوردهاي نوين در زمينه صنعت و تجارت است و به پيشرفت و ايجاد رابطه‌هاي اقتصادي و آغاز سرمايه‌گذاري‌هاي اقتصادي منجر مي‌شود، نه به فروش ارزان كالا و خدمات و محصولات، اما ساختار فروش مستقيم براي قطع ‌جريان دلالي و واسطه‌گري است و ماهيت متفاوتي دارد.
توحيدي افزود: برنامه‌ريزي نمايشگاهي در اصل براي جذب سرمايه‌گذاري در زمينه‌هاي اقتصادي و بازار و در صنعت و تجارت است و اين اصل كه گردش سرمايه و ارزش افزوده با برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي به سهولت شكل گرفته و جريان مي‌يابد، امري بديهي و از نظر توجيه اقتصادي نيز ريسك قابل قبولي را دارد.
‌مدير‌عامل شركت توسعه و آباداني استان كرمان در اين زمينه خاطر‌نشان كرد: ارائه بسته‌هاي سرمايه‌گذاري، تعريف پروژه‌ها، ارائه طرح‌ها‌ي اقتصادي، ورود سرمايه‌گذاران، ارتباط متقابل سازنده و تبادل اطلاعات فني از ‌كاركردهاي نمايشگاهي است كه كمك به توسعه بازار فروش كوچك‌ترين بخش از‌ فرآيند نمايشگاهي است و نبايد كاركرد تخصصي نمايشگاه‌ها تا حد فروش پايين آورده شود.
توحيدي گفت: استان كرمان زمينه‌هاي اقتصادي بسيار فراواني براي سرمايه‌گذاري دارد و اصولا در هر منطقه‌اي‌ كه سرمايه و تراكم جمعيت وجود دارد، توجيه اقتصادي براي سرمايه‌‌گذاري معقول و سود‌آور را دارا است.
وي ابراز داشت: اما اين سود‌آوري فقط با عرضه و معرفي اين توانمندي‌ها ميسر است و موجب مي‌شود، سرمايه‌گذاري و مشاركت بخش خصوصي در زمينه‌هاي توليد و خدمات و بازار، حمل‌ و ‌نقل، مراكز اقامتي و تفريحي با توجه به نياز جمعيت ساكن و رهگذر را ميسر كند و معرفي اين مكانيسم فقط در مجموعه نمايشگاهي و معرفي اين فرصت‌ها به ديگران امكان دارد.
توحيدي با اشاره به خروج غير‌ضروري سرمايه از استان كرمان ‌توسط‌ بخشي از توليد‌كنندگان براي تأمين نيازمندي‌هاي اوليه توليد خود خاطر‌نشان كرد: توازن در ورود و خروج سرمايه به نفع اقتصاد استان كرمان و بايد به نفع ورود سرمايه و جلوگيري از خروج غيرضروري آن از استان متمركز شود و اينكه چرا بخشي از توليدكنندگان با وجود بستر مناسب و ارزان‌تر، عمده نيازمندي‌هاي خود را از خارج استان تأمين مي‌كنند، جاي بررسي و تامل دارد.
وي عنوان كرد: به نظر كارشناسان اقتصادي عدم شناخت كافي و ناآشنا بودن بستر سرمايه‌گذاري استان كرمان حتي براي بومي‌ها مي‌تواند از علل اين رويداد باشد.
توحيدي با اشاره به اهميت شركت نمايشگاه‌هاي جنوب‌شرق، هدف اصلي از ايجاد اين شركت را آشنايي با ظرفيت‌هاي اقتصادي و تجاري عنوان كرد و افزود: زمينه گسترش همكاري‌هاي اقتصادي و تجاري چند جانبه به ويژه مشاركت در جذب و جلب سرمايه‌گذاري كلان مستقيم و غيرمستقيم و افزايش جريان سرمايه با حضور بخش خصوصي كارآمد هدف نمايشگاه‌ها است.
انتهاي پيام/خ۲۰

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن