تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه ورزشي
تيم ملي كبدي در مسابقات جهاني سوم شد

ملي‌پوشان كبدي كشورمان در مسابقات قهرماني جهان كه با شركت هشت تيم در اسلام‌آباد پاكستان برگزار شد، به مقام سوم نائل آمدند.‌

اين دوره از مسابقات به صورت دو حذفي برگزار شد و تيم ايران پس از شكست مقابل تيم انگليس از راهيابي به ديدار نهايي باز ماند و پس از تيم‌هاي پاكستان و انگليس به عنوان سوم دست يافت.

كسب 4 مدال طلا و يك نقره تيم شائولين چوان ووشو

تيم منتخب شائولين چوان ووشو ايران (مهرآوران سبز هرمزگان) در هفتمين دوره رقابت‌هاي بين‌المللي شائولين چوان هنگ‌كنگ صاحب چهار مدال طلا و يك نقره در بخش تالو شد. ‌

تيم منتخب شائولين چوان ايران كه در دو بخش تالو و سانشو رقابت‌هاي خود را از پريروز آغاز كرده است، توسط پوريا محمدي، فريد رفيعي،‌ هارون صحرانورد و ظاهر قدرتي صاحب چهار مدال طلا شد و ابراهيم مشرقي نيز به مدال نقره رسيد. اين رقابت‌ها امروز پايان مي‌يابد.

تيم بسكتبال مهرام، پس‌ فردا راهي اردن مي‌شود

تيم بسكتبال مهرام براي شركت در مسابقات باشگاه‌هاي غرب آسيا، پس‌فردا راهي اردن مي‌شود.

رقابت‌هاي بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا با حضور 10 تيم از 23 اسفند در امان پايتخت اردن برگزار مي‌شود.تيم‌هاي مهرام و صبامهر از ايران در اين مسابقات با حريفان خود به رقابت خواهند پرداخت؛ اما تاكنون رواديد هيچ يك از دو تيم كشورمان از سوي سفارت اردن در تهران صادر نشده است.

برگزاري تور آسيايي واليبال ساحلي كيش با حضور 4 تيم خارجي ‌

تور آسيايي واليبال ساحلي كيش كه در تقويم ساليانه كنفدراسيون واليبال آسيا ‌‌‌‌(AVC) به ثبت رسيده است، 22 تا 24 اسفند برگزار مي‌شود.

اندونزي، چين، قزاقستان و تايلند كشورهايي هستند كه از ميان 25 كشور دعوت شده به اين رقابت‌ها، آمادگي خود را براي سفر به ايران اعلام كرده‌اند. تيم‌هاي كويت و سنگاپور از شركت در اين تورنمنت انصراف داده‌اند.

همچنين با موافقت كميته مسابقات ‌ ‌AVCتعداد تيم‌هاي ايراني شركت‌كننده در اين مسابقات از چهار تيم به پنج تيم افزايش يافت. دانشگاه آزاد (2 تيم)، ارتعاشات صنعتي و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي تيم‌هاي ايراني شركت‌كننده در اين تور آسيايي هستند. هنوز تيم پنجم كشورمان تعيين نشده است.

ملي‌پوشان شمشيربازي در رقابت‌هاي جهاني جايزه بزرگ سوئد

علي يعقوبيان، ملي‌پوش شمشيربازي ايران در رقابت‌هاي جهاني رشته اپه در سوئد، بيست و هفتم شد.

در اين رقابت‌ها كه با حضور 169 شمشيرباز از 25 كشور در استكهلم سوئد برگزار شد، علي يعقوبيان در جدول 32 تايي نماينده‌اي از چين را مغلوب كرد و در مصاف با شمشيرباز ايتاليايي نتيجه را واگذار كرد و در رده بيست و هفتم اين رقابت‌ها قرار گرفت.محمد رضايي و محمد رحيمي، دو ملي‌پوش ديگر كشورمان با شكست از حريفان خود، حذف شدند.

رقابت‌هاي دوگانه قهرماني بانوان كشور در ورزشگاه آزادي‌

رقابت‌هاي دوگانه قهرماني بانوان كشور (جام فجر)، امروز با حضور ورزشكاران 14 استان در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

در اين رقابتها 60 ورزشكار در سه مرحله (دو، دوچرخه، دو) در پيست اتومبيلراني ورزشگاه آزادي تهرن مصاف مي‌دهند.

38‌ مبارزه 75 بوكسور در مسابقات بين‌المللي جام فجر‌

نخستين و دومين روز رقابت‌هاي بين‌المللي بوكس جام فجر با برگزاري 38 مبارزه در اوزان دهگانه پشت‌سر گذاشته شد.

مسابقات بين‌المللي بوكس فجر با حضور 38 بوكسور از كشورهاي تركيه، ارمنستان، جمهوري آذربايجان، پاكستان، لبنان، سوريه و 37 بوكسور ايراني در قالب تيم‌هاي الف، ب و ج تهران در مجموعه ورزشي كارگران برگزار مي‌شود.

افزايش طول عمر مردان با شروع ورزش در سنين ميانسالي ‌

محققان سوئدي اعلام كردند: مرداني كه از سن 50 سالگي شروع به ورزش مي‌كنند، طول عمر خود را بيش از 2 سال افزايش مي‌دهند.

نتايج اين مطالعات نشان مي‌دهد ورزش كردن همانند ترك سيگار، تاثير مثبتي در افزايش طول عمر افراد دارد.به گفته اين محققان، نزديك به نيمي از مردان ميانسال ورزش نمي‌كنند، آنها توصيه مي‌كنند: شروع زودهنگام ورزش منظم و فعاليت بدني نه تنها در افزايش تعداد سال‌هاي عمر بلكه در افزايش كيفيت زندگي افراد هم موثر است، اما اگر تا به حال شروع نكرده‌ايد، علم ثابت مي‌كند، هيچ وقت دير نيست.‌

برنامه تيم فوتبال استقلال در عربستان‌

بازيكنان تيم فوتبال استقلال تهران عصر ديروز آخرين تمرين خود را در ورزشگاه دستگردي تهران برگزار كردند و ديشب با پرواز چارتر عازم جده ‌شدند.

كاروان استقلال (شامل 26 بازيكن و 24 همراه) ويزاهاي خود را در فرودگاه جده دريافت مي‌كنند و پس از آن در هتل هيلتون مستقر مي‌شوند. ‌

تيم استقلال امروز يك جلسه تمريني انجام مي‌دهد و فردا آخرين تمرين را در زمين اصلي ورزشگاه ملك‌عبدالله انجام مي‌دهد. ‌

استقلال، چهارشنبه در نخستين بازي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت. ‌





دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن