تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813221813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار اصفهان
روز درختكاري و غرس اصله درخت به ياد
شهداي غزه در اصفهان

گروه شهرستانها: همزمان با گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري اصله درخت به ياد بود تعداد شهداي غزه در پادگان امام علي عليه اسلام شهرستان مباركه اصفهان و ساير مناطق اين استان غرس شد.
مهندس فيض الله رهنما مدير كل اداره منابع طبيعي استان اصفهان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران اصحاب رسانه و با اشاره به برنامه هاي اجرايي اين هفته گفت: با نواختن زنگ سبز در مدرسه شهداي فارابي اصفهان هفته منابع طبيعي را آغاز كرديم، به اين اميد كه فرهنگ درختكاري و پرورش نهال را در بين مدارس و خانواده ها نهادينه كنيم. وي همچنين، اجراي طرح نهضت سبز با همكاري شهرداري، افتتاح پروژه هاي شهرستان هاي لنجان و نائين و نهال كاري در اين شهر با حضور معاونان عمران و برنامه ريزي استانداري، توزيع نهال رايگان در مراسم نماز جمعه استان، نهال كاري در كوه صفه و... را از ديگر برنامه هاي نكوداشت اين هفته عنوان نمود. مهندس رهنما در بخش ديگري از سخنانش، با اشاره به اعتبار 12 ميليارد توماني سال 87 اداره كل منابع طبيعي استان، گفت: عمده اعتبارات سال جاري 85 درصد به مقابله با خشكسالي و جبران ميزان كم آبي و مابقي 42 درصد به حفاظت از كليه جنگل ها و بيابان زدايي اختصاص يافت. وي همچنين در بخش مشكلات موجود منابع طبيعي استان كل عشاير استان اصفهان را 9300 هزار نفر و دام موجود عشاير را يك ميليون راس اعلام كرد كه از اين تعداد تنها 6 هزار نفر از آنها مجوز چراي دام را داشته و دام مجاز هم 500 راس مي باشد.

دو ميليارد ريال كمك به دانشآموزان بي بضاعت اصفهان در هفته نيكوكاري

گروه شهرستانها: به گزارش روابط عمومي شوراي اسلا مي شهر اصفهان، لا يحه شهرداري اين شهر با موضوع پيشنهاد اهداي مبلغ دو ميليارد ريال در قالب 20 هزار قطعه بن نقدي يك صد هزار ريالي كمك به دانش آموزان بي بضاعت تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره)، انجمن مدد كاري امام زمان(عج) و انجمن هاي حمايتي خيريه هاي دانش آموزان به مناسبت فرارسيدن نوروز 88 روز شنبه در نود و دومين جلسه علني شوراي اسلا مي شهر اصفهان مطرح و مبلغ دو ميليارد و سيصد ميليون ريال به اتفاق آرا به تصويب رسيد. مهندس حاج رسوليها پس از تصويب اين لا يحه ضمن تبريك فرارسيدن ايام آغاز امامت و ولا يت حضرت مهدي(عج) و هفته احسان و نيكوكاري، از تلا ش و فعاليت هاي چشمگير خيرين استان در بخش هاي مختلف قدرداني و تصويب اين لا يحه را نيز در راستاي كمك به دانش آموزان بي بضاعت دانست. وي با اشاره به تشكيل ستاد ويژه رسيدگي به مشكلا ت منطقه حصه اصفهان تاكيد كرد، نهادها و ارگان هاي مربوط بايد بيش از گذشته نسبت به انجام تعهدات خود عمل نمايند تا اين منطقه هر چه سريعتر از محروميت هاي گوناگون نجات يابد. عليرضا نصراصفهاني در اين راستا به تلا ش هاي خيريه امام محمد باقر(ع) اشاره كرد و گفت: خيرين اين مجموعه با برنامه اي منظم به كمك افراد مستمند و نيازمند شهر شتافته اند.

تمهيدات لا زم براي روانسازي ترافيك اصفهان

گروه شهرستانها: به گزارش روابط عمومي شوراي اسلا مي شهر اصفهان، سيد كريم داوودي در نود و دومين جلسه علني اين شورا اولويت اصلي شوراي اسلا مي شهر اصفهان در سال آينده را توسعه حمل و نقل عمومي بيان كرد و از شهرداري خواست در اسرع وقت نسبت به واريز هزينه و تحويل اين اتوبوس ها اقدام كند. وي به مشكل ترافيك شهر اصفهان به ويژه در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروز اشاره كرد و يك طرفه كردن خيابان هاي طرفين رودخانه زاينده رود را براي بهبود و روانسازي ترافيك موثر دانست و گفت: بررسي و اجراي اين طرح بايد در دستور كار معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري قرار گيرد. مهندس ابوالفضل قرباني اتمام عمليات اجرايي خيابان امام خميني «ره» و بهره برداري از آن، بازگشايي يا تغيير مسيرهايي كه كارگاه هاي اجراي قطار شهري احداث شده و جمع كردن تمام موانع در خيابان هاي شهر رابه عنوان راهكارهاي اساسي براي روانسازي و رفع مشكل ترافيك در ايام پايان سال و تعطيلا ت نوروز مورد تاكيد قرار داد وگفت: شركت واحد اتوبوسراني شهر اصفهان بايد در اين مدت تمهيدات و اقدامات ويژه اي براي تسريع در جابه جايي مردم و جلب رضايت آنان انجام دهد. وي بر تامين امنيت شهروندان و مسافران نوروزي در ايام تعطيلا ت نوروز و همكاري و تعامل ادارات و دستگاه هاي اجرايي استان براي پذيرايي و اسكان مسافران نوروزي شهر اصفهان تاكيد كرد و افزود: سال گذشته شهرداري در خدمات رساني به مسافران نوروزي به تنهايي عمل كرد و اقداماتش قابل تقدير است ولي امسال با توجه به حجم مسافران نوروزي بايد تمام دستگاه هاي ذي ربط در جهت ارتقاي سطح كيفي خدمات رساني و اسكان آنان تلا ش نمايند. عضو شوراي اسلا مي شهر اصفهان به هزينه بالا ي پذيرايي و اسكان مسافران نوروزي در ايام تعطيلا ت نوروز اشاره كرد و از تحميل اين هزينه ها به شهرداري در هر سال خبر داد و گفت: همكاري و تعامل تمام ادارات ودستگاه هاي اجرايي در جهت اسكان، خدمات رساني به مسافران نوروزي و پرداخت هزينه ها و پاسخگويي در اين زمينه ضروريست .

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن