تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813179124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوايز جشنواره هاي تابستان و پائيز 87 ايرانسل اهدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جوايز جشنواره هاي تابستان و پائيز 87 ايرانسل اهدا شد
خبرگزاري فارس: جوايز جشنواره هاي تابستان و پائيز 87 ايرانسل بعد از ظهر دوشنبه و طي مراسمي به برندگان اهدا شد.


به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، اين مراسم با حضور نمايندگان دادستان كل كشور، سازمان صدا و سيما، اصحاب رسانه، مديران ايرانسل و جمعي از مشتركان و برندگان جوايز ايرانسل برگزار شد.
از ميان مشتركاني كه در بازه زماني 8 تير ماه تا 9 مهر ماه 87 حداقل 30 هزار تومان مصرف داشته و شش امتياز كسب كرده بودند، "زهره همايوني " دارنده سيم كارت اعتباري ايرانسل از شهر بابلسر برنده جايزه 150 ميليون توماني ايرانسل در جشنواره تابستاني شد.
"تاجيه ساكي مكي زاده " دارنده سيم كارت اعتباري ايرانسل از اهواز نيز از ميان كساني كه حداقل 20 هزار تومان مصرف داشته و چهار امتياز كسب كرده بودند، جايزه 100 ميليون توماني جشنواره تابستاني ايرانسل را از آن خود كرد.
در اين مراسم همچنين جوايز برندگان 10 دستگاه خودروي گل از ميان مشتركان جديدي كه در بازه جشنواره تابستاني ايرانسل ثبت نام خود را تكميل و مدارك خود را به ايرانسل ارسال كرده بودند و نخستين تماس را از سيم كارت خود برقرار كرده بودند، به "كيميا پور احمد " از تهران، "فرشيد محمد قزل اياق " از تهران، "رقيه پژمان " از تبريز، "حسن قرباني " از كردستان، "بتول خزايي " از كرمانشاه، "وهاب اسكندري " از قزوين، "ابوالفضل افسوني " از زنجان و "جبرائيل چمني " از كرمان كه در محل برگزاري مراسم حضور داشتند، اهدا شد.
در اين مراسم سه دستگاه خودروي مرسدس بنز كلاس A ويژه مشتركين جديد در جشنواره عيد تا يلداي 87 ايرانسل كه پيش از اين قرعه كشي آن با حضور نمايندگان دادستان كل كشور، صدا و سيما و اصحاب رسانه برگزار شده بود به "سيرش لك مظاهري " از اروميه، "شاهين تيموري " از اسلامشهر و "مينا فرحزادي " از ملارد كرج كه همگي مشترك سيم كارت اعتباري ايرانسل بودند، اهدا شد.
"فرخ نادري " از سلماس با مصرف 30 هزار تومان در طول اين جشنواره و كسب شش امتياز برنده يك دستگاه خودروي بنز كلاس E و "پولاد باغچيقي " از بجنورد با مصرف 20 هزار تومان و كسب چهار امتياز برنده يك دستگاه خودروي بنز كلاس C شده بودند كه جوايز آنها نيز در اين مراسم اهدا شد.
بخشي از جوايز جشنواره زمستان 87 ايرانسل نيز كه در حال برگزاري است، در اين مراسم اهدا شد. براين اساس در ميان كساني كه از 1 دي ماه تا 30 اسفند ماه 87 با تكميل ثبت نام و ارسال مدارك به ايرانسل، نخستين تماس را از سيم كارت خود برقرار كنند، در هر ماه به 5 نفر از مشتركان 250 سكه تمام بهار آزادي اهدا مي شود.
پس از برگزاري قرعه كشي ويژه دي ماه جشنواره زمستان 87 ايرانسل كه هفته گذشته و با حضور نمايندگان دادستان كل كشور، صدا و سيما و اصحاب رسانه انجام گرفته بود، 50 سكه تمام بهار آزادي به "مجيد بهزادي مطلق " از قم، "صاحبعلي يوسفي " از گيلان، "جميله سليمي " از شيراز و "شيدا فلاحي " از تهران اهدا شد.
مـشتركيـني كـه در طي مـدت جشـنواره زمستان ايرانسل تا 30 اسفند، از سيم كارت اعتباري يا پيام رسان خود دست كم 40 هزار تومان استفاده كرده و يا صورتحساب سيم كارت دائمي خود را تا همين مبلغ پرداخت كرده باشند، در قرعه كشي يك دستگاه آپارتمان در شهر تهران به همراه يك خودروي مـزدا 3 شركت داده مي شوند.
تمامي مراسم هاي قرعه كشي و اهداي جوايز ايرانسل، با حضور نمايندگان دادستان كل كشور، صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و خبرنگاران صورت مي پذيرد و اسامي برندگان تمامي قرعه كشي هاي ايرانسل تنها از طريق سايت اينترنتي اين شركت به نشاني www.Irancell.ir و يا روزنامه هاي كثيرالانتشار به اطلاع عموم مي رسد.
انتهاي پيام/ط

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن