تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815560367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشريح آخرين وضعيت زيرساخت هاي مورد نياز بازي‌هاي همبستگي هادياني:امكانات مورد نياز هر سه شهر ميزبان در زمان مقرر آماده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: تشريح آخرين وضعيت زيرساخت هاي مورد نياز بازي‌هاي همبستگي هادياني:امكانات مورد نياز هر سه شهر ميزبان در زمان مقرر آماده مي شود
مدير عامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور گفت:روند ساخت و سازهاي مورد نياز دومين دوره بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي طبق برنامه پيش بيني شده در حال پيگيري است و نگراني در اين زمينه وجود ندارد.


مدير عامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور گفت:روند ساخت و سازهاي مورد نياز دومين دوره بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي طبق برنامه پيش بيني شده در حال پيگيري است و نگراني در اين زمينه وجود ندارد.
به گزارش ايپنا ، حسين هادياني درباره آخرين وضعيت روند فراهم كردن زير ساخت هاي مورد نياز دومين دوره بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي اظهار داشت: خوشبختانه همه چيز در سه شهر تهران، اصفهان و شيراز طبق برنامه پيش مي رود و هيچ گونه نگراني در اين زمينه وجود ندارد. به طوري كه در مجموعه ورزشي آزادي هم اكنون كار ساخت سالن 80 خط تيراندازي با جديت در حال پيگري است و طبق برنامه تا مردادماه سال 88 به بهره برداري خواهد رسيد. ضمن اينكه آماده سازي فضاي مورد نياز براي تيراندازي در ماده اهداف پروازي نيز با سرعت در حال انجام است و اين بخش نيز طبق برنامه تا پايان ارديبهشت ماه افتتاح خواهد شد.
وي آماده سازي پنج سالن مجموعه ورزشي آزادي را از ديگر برنامه هاي شركت توسعه به منظور ميزباني بازي‌هاي همبستگي برشمرد و افزود: تغييرات و آماده سازي اين پنج سالن نيز در حال انجام است و تنها مورد جدي اين پنج سالن بحث نور و صوت سالن هاست كه اين مورد نيز تا پايان ارديبهشت انجام خواهد شد.
مدير عامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور درباره آماده سازي ورزشگاه 100 هزار نفري به منظور برگزاري مسابقات فوتبال همبستگي كشورهاي اسلامي نيز تصريح كرد: بخش V.V.I.P اين مجموعه انجام شده و در بازي ايران و كره جنوبي مورد استفاده قرار گرفت . با توجه به اينكه هم اكنون مسابقات ليگ و ديدارهاي تيم ملي و جام باشگاه‌هاي آسيا در اين ورزشگاه در حال پيگيري است ، نمي توانيم به صورت همزمان همه اقدامات را انجام دهيم. بنابراين از چهار رختكن مورد نياز تاكنون يك رختكن آماده شده و سالن بدنسازي نيز به زودي آماده خواهد شد. ضمن اينكه صندلي هاي طبقه اول نيز خريداري شده و در بعضي قسمت‌ها نيز نصب شده است. افزايش نور ورزشگاه به 1200 لوكس و آماده سازي جايگاه خبرنگاران نيز از ديگر برنامه هاي ورزشگاه بزرگ آزادي است كه در نهايت تا پايان مردادماه انجام خواهد شد.
وي در عين حال تصريح كرد: مشكل بزرگ ما در ورزشگاه 100 هزار نفري مربوط به سرويس هاي بهداشتي است كه طبق استاندارد روز بايد براي هر 200 نفر يك سرويس بهداشتي وجود داشته باشد ،در حالي كه هم اكنون براي هر 400 نفر يك سرويس وجود دارد و بايد در اين زمينه نيز اقدامات لازم را انجام دهيم.
هادياني درباره آماده سازي ورزشگاه تختي به عنوان ميزبان دومين دوره بازيهاي همبستگي تصريح كرد: در اين زمينه نيز با اداره كل تربيت بدني استان تهران تقسيم كار صورت گرفته و اقدامات لازم با سرعت در حال انجام است . با توجه به اينكه ورزشگاه تختي محل برگزاري مراسم افتتاحيه و اختتاميه است بايد اين ورزشگاه در شان جمهوري سالامي ايران آماده شود. به طور كلي اقداماتي نظير بازسازي جايگاه ويژه، تغيير نماي ورودي ورزشگاه و غيره در حال انجام است و تا آخير تيرماه نيز اين ورزشگاه آماده خواهد شد.
وي درباره ورزشگاه آفتاب انقلاب به عنوان محل برگزاري مسابقات دووميداني گفت: در اين ورزشگاه نه تنها هيچ مشكلي وجود ندارد بلكه 10 درصد نيز از برنامه پيش بيني شده جلو هستيم به طوري كه در سالن سرپوشيده هيچ مشكلي وجود ندارد و تكميل و آماده سازي فضاي روباز و ساير پروژه هاي مرتبط به سرعت در حال انجام است و تا شهريورماه اين ورزشگاه به طور كامل آماده خواهد شد.
هادياني درباره ورزشگاه شيرودي نيز گفت:مجموعه اختصاصي جانبازان و معلولان در هفته آينده افتتاح مي شود تا مسابقات جانبازان بازي هاي همبستگي در اين مجموعه برگزار شود.كار ساخت استخر شيرودي پيشرفت خوبي داشته و تا پايان مردادماه به بهره برداري مي رسد. همچنين سالن شهيد افراسيابي اين مجموعه نيز كه براي مسابقات رزمي در نظر گرفته شده، كار تعمير آن آغاز شده و اقداماتي نظير مرمت كف پوش، تنظيم نور و صوت سالن، تعويض همه صندلي‌ها و رنگ‌آميزي در اين سالن انجام خواهد شد.
مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور درباره وضعيت زير ساخت هاي اصفهان و مشهد نيز خاطر نشان كرد: در اين دو شهر نيز با پيگيري استانداري هاي مربوطه اقدامات لازم به شكل مطلوبي در حال پيگري است و همان طور كه هم اكنون ورزشگاه ثامن آماده برگزاري مسابقات است، ورزشگاه نقش جهان نيز آماده خواهد شد. ضمن اينكه تعميران سالن‌هاي اين دو شهر هم اكنون در حال انجام است.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن