تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميانگين پيشرفت طرحهاي سفر رئيس جمهوري به كاشان 3/73 درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ميانگين پيشرفت طرحهاي سفر رئيس جمهوري به كاشان 3/73 درصد است
كاشان - معاون استانداراصفهان و فرماندار كاشان گفت: ميانگين پيشرفت طرحهاي مصوب دور اول سفر رئيس جمهوري به اين شهرستان 3/73 درصد است.


به گزارش ايرنا، "حسينعلي حاجي" دوشنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي كه به منظور بازديد از طرحهاي دور اول سفر رئيس جمهور به استان اصفهان ،به كاشان آمده بودند، تعداد طرحهاي مصوب سهم كاشان را 117 طرح ذكر كرد.
به گفته وي، براي اجراي 72 طرح مصوب سفر رئيس جمهوري كه بين 70 تا 100 درصد پيشرفت فيزيكي دارد، بيش از يك هزار و 856 ميليارد و 733 ميليون و 600 هزار ريال از محل اعتبارهاي سفر رئيس جمهوري هزينه شده است.
وي افزود: 45 درصد از طرحهاي مصوب سفر رئيس جمهوري زير 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
به گفته وي، بيشترين طرحها مربوط به دانشگاه علوم پزشكي با 13 طرح است كه در مجموع تاكنون 89 درصد پيشرفت دارد.
وي، از اداره هاي مخابرات، بيمه خدمات درماني، صدا و سيما و بهزيستي كاشان به عنوان دستگاه هاي اجرايي برتر در اجراي مصوبات سفر رئيس جمهوري به كاشان نام برد.
فرماندار كاشان اظهار داشت: اوقاف و امورخيريه، حفاظت محيط زيست، نمايندگي صندوق بيمه تامين اجتماعي روستائيان و عشاير و كميته امداد امام خميني (ره) از ديگر دستگاه هاي اجرايي برتر در زمينه اجراي مصوبات سفر رئيس جمهوري به اين شهرستان هستند.
حاجي، گفت: ادارات برق، فرهنگ و ارشاد اسلامي، شركت گاز و دانشگاه علوم پزشكي كاشان هم به عنوان دستگاه هاي اجرايي موفق در اجراي مصوبات دور اول سفر رئيس جمهوري به اين شهرستان در رديف ديگر قرار دارند.
فرماندار كاشان از ارتقاي اين شهرستان به فرمانداري ويژه به عنوان يكي از دستاوردهاي دور اول سفر رئيس جمهور به كاشان ياد كرد.
در اين نشست كه استاندار اصفهان، معاون عمراني استانداري، چند تن از مديران و مسوولان استان و شهرستان حضور داشتند، دو تن از خبرنگاران كاشان از استاندار اصفهان خواستار ارايه ساز و كار مناسب براي انتفاع ساير ادارات از مزاياي ارتقاي اين شهرستان شدند. ك/3
607/562/554

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن