تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806884094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست نقد و بررسي/كارآگاه علوي 2 مي‌تواند يكي از مجموعه‌هاي ماندگار تلويزيون باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نشست نقد و بررسي/"كارآگاه علوي 2" مي‌تواند يكي از مجموعه‌هاي ماندگار تلويزيون باشد
تهيه‌كننده مجموعه تلويزيوني "كارآگاه علوي 2" با اشاره به جذابيت فضاي پليسي براي تماشاگران ابراز اميدواري كرد اين مجموعه در ميان آثار تلويزيوني ماندگار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست نقد و بررسي مجموعه تلويزيوني "كارآگاه علوي 2" عصر دوشنبه با حضور حميدرضا يراقچيان تهيه‌كننده، علي ساربان، زويا خليل‌آذر، ولي اويسي، محمدرضا عباسي‌نژاد بازيگران و داريوش حافظ الكتب طراح جلوه‌هاي ويژه در مركز سيمافيلم برگزار شد.

يراقچيان تهيه‌كننده اين مجموعه در پاسخ سوال خبرنگار مهر درباره ناموفق بودن دنباله‌ها و انگيزه‌ او براي توليد سري دوم مجموعه "كارآگاه علوي" گفت: من و آقاي هدايت آگاهانه براي ساخت اين مجموعه گام برداشتيم. مي‌دانستيم امروز با وجود تنوع شبكه‌ها و تعداد مجموعه‌ها و فيلم‌هايي كه هر شب از اين شبكه‌ها روي آنتن مي‌رود با گذشته تفاوت دارد، اما به دنبال قصه و فضايي بوديم كه جذاب باشد و مي‌دانستيم كار دشواري در پيش داريم، اما فضاي پليسي آن‌قدر جذاب است كه مي‌تواند مخاطب گسترده داشته باشد.

وي افزود: سليقه مخاطب امروز با سليقه بيننده‌اي كه "كاراگاه علوي " را دنبال مي‌كرد تفاوت دارد و ما سعي كرديم سري دوم اين مجموعه فراتر از تجربه قبلي باشد. واكنشي كه از مخاطبان داشته‌ايم نشان مي‌دهد در اين زمينه موفق بوده‌ايم. بخشي از اين موفقيت را مرهون زحمت و همدلي گروهي مي‌دانم كه در توليد اين مجموعه در كنارم بودند و هنوز و در مراحل فني پشتيبان و ياور من هستند.

يراقچيان با اشاره به دشواري كار در گونه پليسي و زمان محدود براي ساخت مجموعه "كارآگاه علوي 2" گفت: خوشبختانه شرايط تاثير منفي روي كار نگذاشته است. فشار زيادي به گروه وارد مي‌شد و 24 ساعت زمان براي ما كم بود. با وجود اين دشواري‌ها نتيجه كار رضايت‌بخش است و طبق آمار اين مجموعه مخاطب ميليوني دارد. اميدوارم "كارآگاه علوي 2" يكي از مجموعه‌هاي ماندگار تلويزيون باشد.

وي با اشاره به همكاري خود و حسن هدايت افزود: ايده اوليه اين مجموعه در صحبت‌هاي من، هدايت و احمد نجفي شكل گرفت. هر سه افكار و ايده‌هايي براي مجموعه داشتيم و "كاراگاه علوي 2" نتيجه تفاهم و تعامل فكري ما است. به همين دليل نجفي علاوه بر بازي در اين مجموعه، به عنوان مجري طرح هم با ما همكاري كرد.

علي ساربان بازيگر نقش ليستر در اپيزودي با همين نام، گفت: من براي بازي در نقش ديگري دعوت شده بودم، اما زماني كه در اولين پلان بازي كردم آقاي هدايت از من خواست براي نقش ديگري تست بدهم، چون من را براي نقش ليستر مناسب مي‌ديد.

بازيگر مجموعه "حضرت يوسف" و "حلقه سبز" ادامه داد: مجموعه "كارآگاه علوي 2" در فضايي همراه با تفاهم و دوستي به فرجام رسيد و اين همدلي را مي‌توان در حاصل كار ديد.

زويا خليل‌آذر بازيگر نقش هاسميك درباره حضور در اين مجموعه گفت: حرفه اصلي من دوبلاژ است و ادعاي بازيگري ندارم. هرچند از اين تجربه كه در كنار آقاي هدايت و ساير دوستان به دست آوردم احساس رضايت مي‌كنم. حضور در مجموعه "كارآگاه علوي 2" برايم شانس بزرگي بود.

وي ادامه داد: پيش از من و در سري قبل مجموعه نقش هاسميك را بازيگري بازي مي‌كرد كه درگذشت و من جايگزين او شدم. به خاطر تجربه‌هايي كه در دوبله دارم استفاده از لهجه ارمني برايم سخت نبود و فكر مي‌كنم در بازي اين نقش موفق بوده‌ام.

محمدرضا عباسي‌نژاد بازيگر نقش كازروني در "كارآگاه علوي 2" گفت: اين نقش براي مخاطب جنبه نوستالژيك دارد، شيرين و طناز است و فضاي پليسي مجموعه را تلطيف مي‌كند، اما كازروني نبايد لوده مي‌شد و من بايد در مرزي حركت مي‌كردم كه نقش با وجود شيريني براي مخاطب جذاب باشد.

وي ادامه داد: كازروني در بخش‌‌هايي از قصه گره‌هاي معما را بازمي‌ كند، چنين شخصيتي نبايد لودگي داشته باشد و براي مخاطب هوشمندي او بايد قابل درك شود. من در طراحي شخصيت سعي كردم از ويژگي‌هاي خودم براي اين نقش استفاده كنم و با اصلاح و نظرهاي آقاي هدايت اين شخصيت شكل گرفت.

ولي اويسي دستيار كارگردان و بازيگر نقش كردبچه كه پيش از اين در مجموعه "جستجو در شهر" و فيلم تلويزيوني "بازي خطرناك" با هدايت همكاري كرده، گفت: كردبچه در فيلمنامه جواني تنومند و درشت هيكل بود كه با ويژگي‌هاي ظاهري من تفاوت داشت، اما آقاي هدايت از من خواست روي نقش فكر كنم و علاوه بر نزديك شدن به نقش پيشنهادهاي خود را مطرح كنم.

داريوش حافظ‌الكتب طراح جلوه‌هاي ويژه "كاراگاه علوي 2" گفت: اتفاقي كه در اين مجموعه افتاده حاصل اعتماد كارگردان و تهيه‌كننده است. در ايران بحث جلوه‌هاي ويژه به دليل هزينه‌هاي بالايي كه دارد و تجربه‌هاي ناكام قبلي كمتر جدي گرفته مي‌شود و براي آن زمان گذاشته مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين مجموعه طراحي و اجراي جلوه‌هاي ويژه سنگين داشتيم كه به علت اجراي قابل قبول، نگاه حرفه‌اي نمي‌تواند آن‌را تشخيص نمي‌دهد. ما روي طراحي جلوه‌هاي ويژه از زمان فيلمبرداري فكر كرديم. در اپيزود "ليستر" خانه ليستر را ساختيم و نشان داديم جلوه‌هاي ويژه در ايران اين قابليت را دارد كه كارهاي متنوع انجام بدهد.

حافظ‌الكتب گفت: در اپيزود "شاه" صحنه ترور شاه را با جزئيات ساختيم. ميدان توپخانه، اتومبيل‌ها و... را طراحي و از طريق جلوه‌هاي ويژه كامپيوتري ساختيم. اين سكانس پنج دقيقه بود، اما براي ساخت آن يك سال در فضاهاي مختلف تصويربرداري داشتيم و جلوه‌هاي ويژه اين بخش هم با حساسيت و وسواس طراحي شد.

نشست نقد و بررسي مجموعه تلويزيوني كارگردان و بازيگران اصلي مجموعه "كارآگاه علوي 2" در اين نشست حضور نداشتند. مجموعه اپيزوديك "كاراگاه علوي 2" ادامه مجموعه‌اي به همين نام به كارگرداني هدايت است و در 17 قسمت 50 دقيقه‌اي ساخته شده است.

اين مجموعه شامل داستان‌هاي "شروع دوباره"، "جواهرات گمشده"، "جنايت در خيابان پاستور"، "نامه‌اي به شاه"، "تركمن‌ها"، "قتل در چاپخانه"، "پنج گلوله براي شاه"، "جنايت در تماشاخانه"، "قتل نخست‌وزير"، "فرار" و ... است.

احمد نجفي، يوسف مراديان، سميرا سياح، مجيد مظفري، رضا فيض نوروز‌ي، كوشيار كرمي و خسرو دستگير ديگر بازيگران مجموعه "كارآگاه علوي 2" هستند.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن