تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون طرح و توسعه اداره كل بنادر و دريانوردي خوزستان : برنامه‌ريزي درسي و نحوه تست زني جهت دانش آموزان مدارس غير دولتي در استان خوزستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون طرح و توسعه اداره كل بنادر و دريانوردي خوزستان : برنامه‌ريزي درسي و نحوه تست زني جهت دانش آموزان مدارس غير دولتي در استان خوزستان برگزار شد
دوره آموزشي آشنايي با مهارت هاي صحيح هدف گذاري ، برنامه‌ريزي درسي و نحوه تست زني جهت دانش آموزان مدارس غير دولتي وابسته به اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان برگزار شد.


ايلنا- خوزستان: دوره آموزشي آشنايي با مهارت‌هاي صحيح هدف گذاري، برنامه‌ريزي درسي و نحوه تست زني جهت دانش آموزان مدارس غير دولتي وابسته به اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش ايلنا از بندر امام خميني (ره)، جهانگير نجاتي، معاون طرح وتوسعه اداره كل بنادر و دريانوردي خوزستان با اعلام اين خبر گفت: دوره آموزشي مذكور در دو گروه صبح و بعداز ظهر با حضور دكتر نادر خاني و جمعي از مديران، دبيران، دانش آموزان مدارس وابسته، اولياء و همچنين تعدادي از دانش آموزان مدارس سطح شهر بندر امام خميني (ره) با هدف آشنايي آنان با مهارت‌هاي صحيح هدف گذاري، برنامه‌ريزي درسي و تكنيك‌هاي مختلف تست زني برگزار گرديد.

نجاتي، در ادامه به هدف‌گذاري به عنوان اولين گام در موفقيت اشاره كردو گفت: اگر ندانيم به كجا مي‌رويم رسيدن به مقصد دشوار و به تعبيري ناممكن است. شايد به جرأت بتوان گفت يكي از مهم‌ترين دلايلي عدم موفقيت دانش آموزان نداشتن هدف است.

وي همچنين برنامه ريزي را به عنوان حركتي هوشمندانه، منطقي و مرحله بندي شده براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده دانست. و از شيوه صحيح تست زني به عنوان عامل بسيار مهم ديگري كه به صورت يك كانال ارتباطي دانسته‌هاي دانش آموز را بر پاسخ نامه منتقل مي‌كند اشاره نمود.
وي ياد آور شد دانستن اين مهارت‌ها، تمرين و به كارگيري هرچه بيشترآن‌ها مي‌تواند منجر به موفقيت تحصيلي دانش آموزان گردد.
نجاتي با ذكر اين نكته كه اعتقاد صاحبنظران علم مديريت بر اينكه «اگر ۲۰ درصد از زمان خود را صرف برنامه ريزي كنيم، ۸۰ درصد باقيمانده را با اطمينان بيشتري قدم برخواهيم داشت» افزود: بهتر است ما به عنوان والدين يا مربيان، از كودكي به فرزندان خود ياد بدهيم كه چگونه زمان را مديريت كنند و در كار‌هايشان برنامه ريزي داشته باشند تا ضمن پايداري مطالب آموخته شده قادر باشند تغييرات مفيد و مطلوب را در خود، بيش از پيش به وجود آورند. وشاهد موفقيت‌هاي بيشتر آن‌ها باشيم.
پايان پيام

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن