تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815071161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پديده باز هم گلزني كرد رونالدو: نمي‌توانم احساسم را بيان كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "پديده" باز هم گلزني كرد رونالدو: نمي‌توانم احساسم را بيان كنم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

رونالدو پس از 388 روز دوباره پايش به گلزني باز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، "پديده" تازه چند روز پيش پس از يك سال و 20 روز بازگشتش به فوتبال را جشن گرفته بود.

بازيكن سال‌هاي پيش تيم ملي فوتبال برزيل در رقابت‌هاي جام حذفي توانست بار ديگر در ميدان فوتبال حاضر شود.

او اكنون 388 روز پس از آسيب ديدگي شديد زانويش بار ديگر موفق به گلزني شده است.

رقابت‌هاي قهرماني ايالت سائوپائولو يا به گفته خود برزيلي‌ها "كامپئوناتو پائوليستا" براي رونالدو گامي بزرگ براي بازگشت قطعي‌اش به فوتبال بود. او روز يكشنبه پس از مدت‌ها دوباره پس از گلزني به شادماني پرداخت. ركورد‌دار گلزني در جام‌هاي جهاني 13 فوريه سال گذشته در مسابقه ميان تيم‌هاي ميلان - ليورنو دچار آسيب ديدگي شديد شد و بيش از يك سال از فوتبال دور بود.

او يكشنبه در بازي تيم‌هاي كورينتيانس و پالميراس با ضربه سر گلزني كرد و بازي را به تساوي يك بر يك كشاند. قهرمان جام جهاني 2010 پس از اين گل به سمت هواداران رفت و از فنس‌هاي ورزشگاه بالا رفت. هيجان ناشي از شادماني او و هوادارانش باعث پاره شدن فنس ورزشگاه‌ها ش شد تا آنجا كه مسابقه براي چند دقيقه نيمه كاره ماند. اگرچه هيچ كس در اين حادثه آسيب نديد اما، رونالدو با كارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد.

رونالدو پس از 14 سال بازي در اروپا دسامبر گذشته با قراردادي يك ساله راهي كورينتيانس برزيل شد و از آن پس در تلاش بود به ميدان بازگردد.

مهاجم سال‌هاي پيش آيندهوون، بارسلونا، اينتر، رئال مادريد و ميلان اكنون به فوتبال بازگشته است. او در پايان بازي گفت: «نمي‌توانم احساسم را بيان كنم. لحظه خاصي بود. در حال حاضر احساس مي‌كنم كه نمي‌توانم هيچ كار اشتباهي بكنم. در برابر دروازه به سادگي مي‌دانستم كه چه كار بايد بكنم.»

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن