تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815026200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از رويدادهاي سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه از رويدادهاي سوريه
دمشق – كشته شدن يك مهندس عمران، حمله افراد مسلح به مدير دانشكده شهر حمص، كشف و خنثي سازي سه بمب در شهر حي بستان، حمله افراد آشوب طلب به مردم در منطقه "ميدان" شهر دمشق و تقاضاي سفير سوريه در لبنان از مقامات لبناني از جمله اخبار كوتاه از رويدادهاي كشور سوريه است.


به گزارش روز جمعه خبرگزاري سوريه (سانا)،"عبدالكريم الديري" مدير دانشكده مهندسي شهر حمص، بر اثر تيراندازي افراد مسلح مجروح شد.

**حمله افراد مسلح به يك دستگاه خودرو نيز باعث كشته شدن يك درجه دار نيروهاي حفظ نظم و مجروح شدن يك نفر ديگر شد.

** يك مهندس واحد عمران ارتش در حمص نيز توسط افراد مسلح به قتل رسيد اين در حالي است كه سه بمب نيز در "حي بستان" حمص كشف و خنثي شد.

** "ناصر صلاح الدين التل" فرد مسلح سوري در گفت وگو با شبكه تلويزيوني سوريه به جناياتش در تيراندازي به تظاهرات مردم در منطقه "زبداني" (استان ريف دمشق) با هدف متهم نشان دادن نيروهاي ارتش، اعتراف كرد.

** گروهي از افراد آشوب طلب شب گذشته در منطقه "ميدان" دمشق به شهروندان سوري كه براي حمايت از وحدت ملي و اصلاحات در حال راهپيمايي بودند، حمله كرده و با مردم و نيروهاي حفظ نظم درگير شدند.

** "علي عبدالكريم" سفير سوريه در لبنان در گفت وگو با پايگاه اينترنتي "الانتقاد" لبنان، احترام مقام هاي لبناني به توافقنامه هاي منعقده ميان دو كشور و اتخاذ تدابير لازم براي توقف قاچاق سلاح به سوريه را خواستار شد.

** روزنامه "الاخبار" چاپ دمشق گفت كه "بشار اسد" رييس جمهوري سوريه از سه روز قبل با مقام هاي كشور ديدارهاي زيادي داشته و قرار است در روزهاي آينده درباره مسائلي از جمله تشكيل دولت جديد شامل شخصيت هاي مخالف و مستقل سخنراني كند.

** "هيلاريون كاپوچي" اسقف در تبعيد قدس با صدور بيانيه اي انفجارهاي جمعه گذشته سوريه را محكوم كرد و آن را جنايتي پليد خواند.

وي هدف از چنين اقدامي را تحقق سياست "هرج و مرج" در سوريه و ايجاد كشورهاي كوچك ذليل و مستعمره از طريق ابزارهاي تحريك دانست.

** "هيثم مناع" عضو دفتر اجرايي و رييس هيات هماهنگي ملي تغيير دمكراتيك سوريه نيز در گفت وگو با شبكه تلويزيوني "العالم" از هيات ناظران اتحاديه عرب خواست شاهد واقعي براي رويدادهاي كشور باشند.

به گزارش پايگاه اينترنتي شام پرس، وي هشدار داد كه برخي ناظران بنا به دلايل سياسي و غيرحرفه اي به هيات مزبور پيوسته اند.

خاورم**2312**1597

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30740414

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن