تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده كرمانشاه: ريشه حماسه 9 دي وفاداري و ايمان راسخ مردم به ولايت فقيه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده كرمانشاه: ريشه حماسه 9 دي وفاداري و ايمان راسخ مردم به ولايت فقيه است
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس: مجلس

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس گفت: راهپيمايي نهم دي ماه كه نشاني از بصيرت و ولايت مداري ملت ايران بود، مرگ سياسي فتنه سبز را به دنبال داشت.

محمد كرمي‌راد در آستانه سالروز حماسه 9 دي ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)منطقه كرمانشاه، ريشه حماسه دي ماه 1388 را وفاداري و ايمان راسخ مردم به ولايت فقيه دانست و اظهار داشت: مردم ايران هميشه پشتيبان انقلاب بوده‌اند و در گذشته نيز با دادن هزاران شهيد در راه آرمان‌هاي نظام و رهبري با رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق كردند و در نهم دي ماه 1388 نيز بار ديگر پايبندي شان به ولايت را ثابت كردند.

وي ادامه داد: ملت ايران در اين روز انزجار و نفرت كامل خود از فتنه گران و سران آنها در خارج از كشور را به گوش جهانيان رساندند و پاسخ دندان شكني به بيگانگان و رسانه هاي غربي كه آشوبگران را حمايت مي كردند، دادند.

كرمي راد 9 دي ماه را نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي ايران دانست كه دوربيني به بزرگي تاريخ براي به تصوير كشيدن اين حماسه و شعارهاي كوبنده آن نياز است.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: ملت ايران هرگز خاطرات تلخ سال 1388 و ساختارشكني‌هاي روز عاشورا و توهين به اصل ولايت فقيه را فراموش نخواهد كرد، زيرا اين رفتارها زمينه خشنودي دشمنان را فراهم كرد.

وي با تاكيد بر لزوم پاسداشت اين روز بزرگ، افزود: مردم ايران پاسخ اين حركت زشت وقيحانه فتنه گران را دادند و پيكر فرسوده اين جريان انحرافي را تشييع كردند.

كرمي‌راد يادآور شد: بايد با محاكمه سران فتنه و مراقبت‌هاي سياسي و اطلاعاتي از بروز چنين حوادث تلخي در آينده پيشگيري كنيم، زيرا دشمنان همواره به دنبال آسيب رساندن به پيكره نظام هستند و بر ماست با هوشياري و آگاهي با آنها مقابله كنيم.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن