تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805296127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران:
خبرگزاري فارس: رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران گفت: نرخ بيكاري در استان قم پايين‌تر از متوسط كشور است هرچند كه هنوز جاي كار دارد و فرصت‌هاي شغلي ديگري نيز مي‌توان ايجاد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، محمد نهاونديان در گردهمايي مسئولان اقتصادي بخش دولتي و خصوصي با فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت استان قم كه پنج‌شنبه شب با حضور علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي، حجج‌الاسلام آشتياني و بنايي نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي‌،‌ قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت و... در سالن همايش‌هاي سينما وتوس قم برگزار شد، در سخناني با اشاره به پيشرفت‌هاي قم در عرصه صنعت اظهار كرد: وضعيت اكنون استان قم قابل قياس با گذشته نيست و به جرات مي‌توان گفت گام‌هاي خيلي خوبي در صنعت قم برداشته شده است.
وي با بيان اينكه زماني در مورد صنعت قم صحبت مي‌شد ذهن مردم به سمت سوهان و كتاب دعا مي‌رفت، خاطرنشان كرد: امروز مايه مباهات و غرور است كه در رابطه با صنعت فولاد و بسياري از صنايع ديگر در قم سخن گفته مي‌شود.
رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران با بيان اينكه امروز كميسيون كشاورزي و گردشگري قم از فعال‌ترين كميسيون‌هاي فعال اتاق‌هاي سراسر كشور است، خاطرنشان كرد: در قم محوريت فرهنگ است و بايد هم همچنين هم باشد اما بايد اقتصاد شكوفايي نيز داشته باشد تا بتواند به اين فرهنگ خدمت كند.
وي با اشاره به اينكه قم بايد الهام بخش عزت اقتصادي در كشور باشد، اظهار كرد: امروز به حمدالله نرخ بيكاري در استان قم پايين‌تر از متوسط كشور است هرچند كه هنوز جاي كار دارد و فرصت‌هاي شغلي ديگري نيز مي‌توان ايجاد كرد.
نهاونديان با بيان اينكه قم در آمار‌هاي اجتماعي هم بايد درخشندگي داشته باشد، تصريح كرد: توفيق در حوزه‌هاي اجتماعي يك رابطه تنگاتنگ با اشتغال‌زايي در حوزه‌هاي اقتصادي دارد و اگر ما مي‌خواهيم بعضي از بزه‌هاي اجتماعي به صفر نزديك شود بايد فرصت‌هاي شغلي ايجاد كنيم و فرصت شغلي هم ايجاد نمي‌شود مگر اينكه ما محيط كسب و كار را بهبود ببخشيم.
وي خاطرنشان كرد: اين يك توفيق درخشان براي كشور بود كه دنيا در سال جهاد اقتصادي ديد فهم نظام از جهاد اقتصادي فقط دادن شعار نيست بلكه آمده با يك كار زيربنايي برخي از مشكلات را ريشه يابي كرده و قانون بهبود مستمر محيط كسب و كار را به تصويب رسانده است.
رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران اين مهم را نشانه بلوغ اقتصادي كشور دانست و گفت: بهترين جواب به جنگ رواني دشمن و تحريم اقتصادي اين بود كه ما با متانت و آرامش قانون بهبود محيط كسب و كار را در مجلس به تصويب رسانديم.
وي با بيان اينكه امروز ميدان رزم ما ميدان اقتصادي است، ‌خاطرنشان كرد: افتخار نظام جمهوري اسلامي ايران است كه اهل پنهان كاري نيست و با شفافيت كامل همه اطلاعات منابع عمومي ‌اش را در اختيار همگان قرار مي‌دهد.
نهاونديان تعامل بين دولت و بخش خصوصي را مهم ارزيابي كرد و گفت: هر كسي كه نمي‌خواهد فضاي تعامل بين دولت و فعالان اقتصادي شكل بگيرد مطمئن باشيد بدخواه نظام است.
وي با تاكيد بر اينكه بخش خصوصي و فعالان اقتصادي كشور آمادگي كامل دارند در اين كشور پر از مواهب طبيعي با سرمايه‌گذاري فرصت شغلي ايجاد كنند، عنوان كرد: فرصت شغلي يعني سرمايه‌گذاري، سرمايه‌گذاري هم الزاماتي دارد كه البته تصميمات خوبي در مجلس در اين خصوص گرفته مي‌شود اما پاي اجرا كه مي‌رسيم با كندي حركت مي‌كنيم كه بايد اين مشكل حل شود.
رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران شوراي گفت‌وگو بين دولت و بخش خصوصي را فرصتي براي اجراي تصميمات گرفته شده دانست و اظهار كرد: با توجه به اينكه مشكلات در اجرا پيش مي‌آيد بايد فكر‌ها را روي هم بگذاريم و پيشنهادات قابل عمل را به صحنه اجرا بياوريم.
وي با بيان اينكه بخش خصوصي آرزويي جز عزت كشور ندارد، تصريح كرد: اتاق‌هاي بازرگاني در سراسر كشور نهاد‌هاي قانوني و غير ذي‌نفع هستند و اين جفا به اقتصاد كشور است كه از نهادي كه مي‌تواند به كمك دولت بشتابد استفاده شايسته نكنيم.
نهاونديان در پايان تاكيد كرد: اگر شعار همدلي را به عمل تبديل كنيم آينده كشور و آينده قم جز بهروزي و سلامت و الگوي الهام بخش عزت پايدار و توسعه پايدار نخواهد بود.
انتهاي پيام/ج10

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن