تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815277634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/كوتاه از حوادث استان همدان/اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /كوتاه از حوادث استان همدان/اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه در همدان
خبرگزاري فارس: اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه در همدان، دستگيري سارق طلاجات و جريمه بيش از 2 هزار راننده متخلف در همدان از جمله اخبار كوتاه امروز استان همدان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، در راستاي اجراي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق مواد محترقه بيش از 228 هزار عدد مواد محترقه و آتش‌زا طي 72 ساعت گذشته در همدان كشف شد.
طي اين مدت مأموران انتظامي همدان علاوه بر كشف مواد محترقه موفق شدند بيش از 672 هزار نخ سيگار قاچاق، ‌4 تن و 360 كيلو آرد خبازي، ‌10 دستگاه دي‌وي‌دي و 130 دستگاه اتوماتيك ديش‌گردان را كشف كنند كه در اين ارتباط 30 نفر دستگير و ضمن تشكيل پرونده براي سير مراحل تحويل مراجع قضايي شدند.

* دستگيري سارق 7 فقره سرقت طلاجات در همدان
رئيس پليس آگاهي همدان افزود: با تلاش مأموران پليس آگاهي همدان يك سارق حرفه‌اي طلاجات با 7 فقره سرقت دستگير شد.
فرامرز به‌گذر افزود: با توجه به وقوع چند فقره سرقت طلاجات در حوزه همدان تحقيقات و اقدامات خاص و ويژه مأموران پليس اگاهي براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان آغاز شد.
وي اضافه كرد: با انجام تحقيقات گسترده سرانجام فردي به نام حاجيه شناسايي و با اخذ مجوز قضايي دستگير شد كه متهم در بازجويي‌ها به چهار فقره سرقت از طلافروشي‌ها،‌ دو فقره سرقت النگو از بيماران بستري در يكي از بيمارستان‌هاي همدان و يك فقره كيف‌قاپي اعتراف كرد.
به‌گذر تصريح كرد: با راهنمايي متهم هفت فقره سرقت كشف و در اين خصوص پنج شاكي كه داراي پرونده بودند نيز شناسايي و با هماهنگي به عمل آمده اموال مسروقه به مال‌باختگان تحويل داده شد.
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: متهم همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل و با قرار مناسب روانه زندان شد.

* جريمه بيش از 2 هزار راننده متخلف در همدان
رئيس مركز اطلاع رساني پليس همدان گفت: طي هفته گذشته بيش از 2 هزار و 100 دستگاه وسيله نقليه متخلف در همدان جريمه شد.
محسن اقباليان افزود: مأموران كنترل ترافيك راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان طي هفته گذشته در راستاي نظم بخشيدن به ترافيك وسايل نقليه در سطح استان، 2 هزار و 189 دستگاه وسيله نقليه متخلف را توقيف و جريمه كردند.
وي اضافه كرد: تخلفات صورت گرفته توسط رانندگان عدم توجه به مقررات راهنمايي و رانندگي، استفاده نكردن از كلاه و كمربند ايمني، انجام اعمال مخاطره‌آميز، ايجاد آلودگي صوتي و مزاحمت براي شهروندان بوده است.
انتهاي پيام/ب20

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن