تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‌در بيانيه شوراي علمي همايش مطرح شد: لزوم ارائه تعريف ملي از عمليات رواني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ‌در بيانيه شوراي علمي همايش مطرح شد: لزوم ارائه تعريف ملي از عمليات رواني


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

در بيانيه شوراي علمي همايش «عمليات رواني؛ مهندسي و آينده پژوهي» بر ارائه تعريف ملي از عمليات رواني تاكيد شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در اين بيانيه كه روز سه‌شنبه توسط داود عامري، دبير اين همايش قرائت شد، آمده است:

ايران اسلامي از بدو پيروزي خود در مدت سه دهه، پيوسته و دمادم در آماج حملات سخت و نرم دشمنان خود بوده، اما به لطف خداوند قادر متعال، تحت راهبري هاي هوشيارانه حضرت امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري، بيداري امت اسلامي و استقامت مثال زدني آن‌ها در دفاع از آرمان هاي انقلاب، نه تنها از شكوفايي و بالندگي نيفتاده است، بلكه روز به روز بر ابهت و قدرتمندي آن در عرصه‌هاي داخلي، منطقه‌اي و بين‌المللي افزوده مي‌شود كه بي‌گمان نقش نخبگان، دانشمندان، متفكران و مسوولان دلسوز در اين بالندگي امري بسيار حائز اهميت بوده است.

معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح به منظور بهره‌برداري بهينه از نظرات نخبگان و پژوهشگران در حوزه عمليات رواني از مهرماه امسال به منظور دستيابي به اهداف خود از جمله؛

- بازخواني و تبيين مولفه‌هاي عمليات رواني دشمنان انقلاب اسلامي

- ارائه آخرين دستاوردهاي علمي و عملي و توليد دانش بومي در زمينه عمليات رواني

- شناسايي، جذب و ساماندهي نخبگان علمي و تجربي اين حوزه

- بسترسازي براي ايجاد سامانه‌هاي عمليات رواني و هماهنگي ملي

- و انجام هماهنگي و درك درست و واحد از موضوع در سطح ملي

در فرآيند اول كه تا امروز ادامه داشته است، با هدفگيري جامعه نخبگان، شوراي علمي همايش – كه خود از اساتيد برجسته اين حوزه هستند- ارتباط گيري با پژوهشگران را براي دريافت مقاله، همزمان با فراخوان عمومي در دستور كار قرار دادند كه در اين مرحله 165 عدد چكيده مقاله به دبيرخانه همايش رسيد. اساتيد شوراي علمي چكيده مقالات را بررسي كرده و با پژوهشگران محترم در خصوص نحوه تنظيم مقالات و لحاظ ملاحظاتي در خصوص محورهاي فراخوان به ارائه مشاوره پرداختند كه در نهايت تعداد 127 مقاله به دبيرخانه واصل شد.

در مرحله بعد تمامي مقالات توسط شوراي علمي ارزيابي شد و نمره گذاري گرديد.

در نهايت با جمع بندي نظر اعضاي شوراي علمي همايش، تعدادي از مقالات حائز رتبه هاي بالا شدند كه در پايان اجلاسيه معرفي و از آن‌ها تقدير شد و بعضي از آن‌ها در اجلاسيه قرائت شد كه در انتخاب مقالات ارائه شده سعي گرديده تنوع موضوعي، قدرت ارائه محققان و همچنين شايستگي علمي مقاله لحاظ گردد. آن‌چه كه لازم است توجه گراميان را به آن معطوف نماييم، اين‌كه استقبال از موضوع همايش واقعاً از حد انتظار فراتر بود و همين طور تنوع موضوعي مقالات نشان مي‌داد كه عمليات رواني يكي از مباحث مورد توجه پژوهشگران وطن اسلامي است؛ لذا اين استقبال گرم ما را در اجراي فرايند دوم همايش كه از پايان روز اجلاسيه با برگزاري پنل‌هاي تخصصي شروع خواهد شد، مصمم‌تر مي‌سازد.

مساله ديگر تنوع تعاريف و برداشت‌ها از موضوع عمليات رواني است كه نشان از گستردگي مفهومي موضوع و عدم تعريف ملي از آن دارد كه اميدواريم شعله‌اي كه در اين اجلاسيه افروخته شد، راهگشاي آينده براي كارهاي شايسته باشد.

ناگفته نماند اين همايش براي طي مسير و رسيدن به اين روز، از تلاش‌هاي شبانه‌روزي عزيزاني در شوراي علمي و شوراي اجرايي بهره‌هاي فراوان برده تا مسائل علمي، فرهنگي، تبليغي و اجرايي آن به شايستگي برسد.

همچنين بايستي اذعان داشت كه مسوولين برگزاري همايش از همكاري بيش از 20 دستگاه علمي و اجرايي كشور سود برده و براي استمرار اين حركت چشم اميد به مساعدت‌هاي بعدي آن‌ها دارد كه جا دارد از آن‌ها كمال تشكر به عمل آيد.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن