تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام ساعات كارموزه ها و كاخ موزه ها در ايام تعطيلات نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعلام ساعات كارموزه ها و كاخ موزه ها در ايام تعطيلات نوروزي
ساعات كار و برنامه هاي موزه ها و اماكن فرهنگي، تاريخي تحت پوشش ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اعلام شد.


به گزارش سرويس فرهنگي هنري برنا به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري" حسين جعفري" معاون فرهنگي و ارتباطات سازمان با اشاره به ساعات كار موزه ها در ايام تعطيلات گفت: موزه ها و اماكن وابسته به اين سازمان، از روز نخست يعني اول فروردين 1388آماده پذيرايي از بازديد كنندگان هستند.

وي با اشاره به افزايش ساعت كار موزه ها تصريح كرد: ساعت كارموزه ها و اماكن وابسته در ايام نوروز از ساعت 9 تا21 خواهد بود. اين در حالي است كه در طول سال، اين ساعات از9 صبح تا18 بعد از ظهر است.

جعفري خاطرنشان كرد: تعطيل هفتگي موزه هاي تحت پوشش نيز در ايام نوروز لغو شده و موزه ها در اين ايام ، همه روزه آماده پذيرايي بازديد كنندگان هستند.

وي با اشاره به حفاظت از فضاي سبز موجود در موزه ها و كاخ موزه ها در سراسر كشور افزود:تمامي اماكم داراي محوطه سبز مانند كاخ سعد آباد و چهلستون اصفهان و ... به منظور حفاظت از محوطه و موزه از حوادث احتمالي به تشخيص مدير مربوطه روز13فروردين تعطيل خواهد بود.

جعفري با اشاره به نرخ ورودي موزه ها گفت: نرخ ورودي موزه ها و اماكن تاريخي، فرهنگي تحت پوشش در ايام نوروز تغيير نخواهد داشت.

وي با اشاره به برنامه هاي مختلف سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ايام نوروز تاكيد كرد؛ توزيع بروشور، كاتالوگ و cd دوزبانه، فروش پوستر، نمايش فيلم هاي 15دقيقه اي از موزه و آثار موجود در در سالن و ... ازبرنامه هايي است كه بنا به سليقه ، مديران موزه ها و اماكن تاريخي در مراكز وابسته به سازمان به اجرا در خواهد آمد.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن