تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام ساعات كار موزه‌ها و كاخ موزه ها در ايام تعطيلات نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اعلام ساعات كار موزه‌ها و كاخ موزه ها در ايام تعطيلات نوروزي
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: ساعات كار و برنامه‌هاي موزه‌ها و اماكن فرهنگي، تاريخي تحت پوشش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اعلام شد.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از اداره كل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري، «حسين جعفري» معاون فرهنگي و ارتباطات سازمان با اشاره به ساعات كار موزه‌ها در ايام تعطيلات گفت: موزه‌ها و اماكن وابسته به اين سازمان، از روز نخست يعني اول فروردين 1388 آماده پذيرايي از بازديد كنندگان هستند.
وي با اشاره به افزايش ساعت كار موزه‌ها تصريح كرد: ساعت كار موزه‌ها و اماكن وابسته در ايام نوروز از ساعت 9 تا 21 خواهد بود. اين در حالي است كه در طول سال اين ساعت از 9 صبح تا 18 بعدازظهر است.
جعفري خاطرنشان كرد: تعطيل هفتگي موزه‌هاي تحت پوشش نيز در ايام نوروز لغو شده و موزه‌ها در اين ايام، همه روزه آماده پذيرايي از بازديد كنندگان هستند.
وي با اشاره به حفاظت از فضاي سبز موجود در موزه‌ها و كاخ موزه‌ها در سراسر كشور افزود: تمامي اماكن داراي محوطه سبز مانند كاخ سعدآباد و چهلستون اصفهان و ... به منظور حفاظت از محوطه و موزه از حوادث احتمالي به تشخيص مدير مربوطه 13 فروردين تعطيل خواهد بود.
جعفري با اشاره به نرخ ورودي موزه‌ها گفت: نرخ ورودي موزه‌ها و اماكن تاريخي، فرهنگي تحت پوشش در ايام نوروز تغيير نخواهد داشت.
وي با اشاره به برنامه‌هاي مختلف سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ايام نوروز تأكيد كرد: توزيع بروشور، كاتالوگ و CD دو زبانه، فروش پوستر، نمايش فيلم‌هاي 15 دقيقه‌اي از موزه و آثار موجود در سالن و ... از برنامه‌هايي است كه بنا به سليقه مديران موزه‌ها و اماكن تاريخي در مراكز وابسته به سازمان به اجرا درخواهد آمد. /05/120

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن