تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815710751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
آنفولانزا در اردوي حريف استقلال ايران

ويروسآنفولانزا باعث نگراني مسولان تيم الاتحاد عربستان اولين حريف استقلال در ليگ قهرمانان آسيا شده است.
به گزارش ايسنا; محمد نور بازيكن سرشناس تيم الاتحاد اولين بازيكن اين تيم است كه به آنفولانزاي شديد مبتلا شده و رسيدن اين بازيكن به ديدار روز چهارشنبه مقابل استقلال در هاله اي از ابهام است.
هم چنين از اردوي استقلال نيز خبر مي رسد كه سياوش اكبرپور با سرماخوردگي جزئي روبرو است. ديدار تيم هاي الاتحاد عربستان و استقلال چهارشنبه در شهر جده عربستان برگزار خواهد شد.

اولادي بازي با سپاهان را از دست داد

مهرداد اولادي مهاجم ايراني تيم الشباب امارات به دليل مصدوميت بازي تيمش مقابل سپاهان در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا را از دست داد.
عبدالقادر حسن سخنگوي باشگاه الشباب در مصاحبه با رسانه هاي اماراتي از مصدوميت اولادي و غيبت او در ديدار مقابل سپاهان اصفهان خبر داد و گفت: ما اولادي را در بهترين شرايطي كه به او نياز داشتيم از دست داديم تا باعث نگراني كادر فني ما شود.
وي افزود: با توجه به شرايط حساس ليگ قهرمانان كادر پزشكي تلاش خواهد كرد تا هرچه زودتر اولادي را براي بازي دوم ما در ليگ قهرمانان آسيا آماده كند.
تيم الشباب امارات در اولين ديدار خود چهارشنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تيم سپاهان مي رود.

استقلالي ها و تماشاي بازي پرسپولس

اعضاي تيم فوتبال استقلال تهران ديروز بازي تيم پرسپوليس مقابل الشارجه را تماشا كردند.
گفتني است ، بازيكنان تيم استقلال كه براي بازي با الاتحاد در جده به سر مي برند ديروز بازي پرسپوليس و الشارجه امارات و پيروزي 3 بر يك نماينده ايران را تماشا كردند.

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال:
بازي در جده براي هيچ تيمي راحت نيست

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال در نشست خبري پيش از بازي امشب گفت : معتقدم كه تيم استقلال در سخت ترين گروه بازيهاي ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفته است.
وي افزود: بازي در جده براي هيچ تيمي راحت نيست. بازي در اين گروه براي هيچ تيمي راحت نيست و همه در بالاي ليگ هاي كشورهاي خود هستند. براي همين اين گروه را گروه مرگ ناميده اند.
وي اضافه كرد: الاتحاد با اراده خاصي بازي مي كند و همه بازيكنانش ادعاي آسيايي دارند.

تمرين استقلال در ورزشگاه فيصل بن فهد
توجه ويژه خبرنگاران عربستاني به جانواريو
تمرين نخست استقلال در ورزشگاه فيصل بن فهد ، زمين اختصاصي باشگاه الاتحاد در جده برگزار شد. به گزارش پايگاه خبري باشگاه استقلال، در اين تمرين تمامي بازيكنان استقلال شاداب و سرحال حاضر بودند. استقبال خبرنگاران و دوربين هاي تلويزيون عربستان از تمرين استقلال از نكات برجسته اين تمرين بود.
در اين بين فابيو جانواريو به دليل مليت برزيلي خود به شدت مورد توجه سعودي ها قرار گرفت و خبرنگاران حاضر به هر نحو ممكن قصد داشتند با اين بازيكن گفت وگو كنند كه اين امر پيش و پس از پايان تمرين استقلالي ها ميسر شد. تني چند از اعضاي كنسولگري ايران در جده به همراه فرزندان خود براي تماشاي تمرين استقلال به ورزشگاه الاتحاد آمده بودند و در پايان تمرين نيز عكسي به يادگار با امير قلعه نوعي گرفتند. هنوز هيچ يك از بازيكنان آبي پوش فرصت خروج از هتل محل اقامت خود را جز براي تمرين پيدا نكرده اند و همگي براي ديدار با الاتحاد آماده مي شوند ، تا پس از آن براي انجام اعمال عمره مفرده عازم مكه شوند.

مهندس محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني:
از بازي زيباي پرسپوليس همه لذت بردند

مهندس محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني كه روز گذشته يكي از تماشاگران برازي پرسپوليس - الشارجه بود ، در پايان اين بازي گفت: پرسپوليس بازي زيبايي انجام داد و تمامي تماشاگران از اين بازي لذت بردند. من هم خوشحالم كه پرسپوليس پيروز شد.
وي افزود: اميدوارم تمامي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا موفق باشند و بتوانند براي كشورمان افتخارآفريني كنند.
علي آبادي در پاسخ به اين سوال كه آيا براي بازي استقلال نيز به ورزشگاه مي آييد گفت: حتما براي بازي استقلال در ليگ قهرمانان نيز به ورزشگاه خواهم آمد.

بازيكنان پرسپوليس هزار دلار پاداش گرفتند

بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس به دليل پيروزي برابر الشارجه امارات هزار دلار پاداش گرفتند.
گفتني است كه ، در پايان مسابقه پرسپوليس با الشارجه امارات كه با پيروزي 3 بر يك تيم ايراني به پايان رسيد، هيات مديره هزار دلار به هر يك از بازيكنان پرسپوليس پاداش دادند.

مهدي تاج نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال:
به علي كريمي افتخار مي كنيم

مهدي تاج نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال پس از پايان بازي پرسپوليس - الشارجه در خصوص درخشش علي كريمي در اين بازي گفت: به داشتن بازيكني مانند علي كريمي افتخار مي كنيم. وي پس از پيروزي 3 بر يك پرسپوليس برابر الشارجه امارات در گفت و گو با فارس افزود: الشارجه تيم ضعيفي نبود بلكه پرسپوليس بازي بسيار خوبي به نمايش گذاشت و توانست اين تيم اماراتي را شكست دهد. وي اضافه كرد: پرسپوليس روند رو به رشدي را طي كرده و در آينده در آسيا حرف هاي بيشتري از اين تيم خواهيم شنيد. بازي علي كريمي امروز عالي بود و ما به داشتن چنين بازيكني افتخار مي كنيم.

رييس سازمان تربيت بدني:
از حضور علي كريمي در تيم ملي استقبال مي كنيم

مهندس محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني در حاشيه ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و الشارجه خواستار حضور علي كريمي در تيم ملي فوتبال شد.
وي در جمع خبرنگاران در مورد علي كريمي گفت: علي كريمي بسيار خوب بازي مي كند و من خوشحال مي شوم كه او بتواند در آينده به تيم ملي فوتبال هم كمك كند. ما از حضور او در تيم ملي استقبال مي كنيم.

افشين پيرواني مربي تيم فوتبال پرسپوليس:
براي بازي اول خوب بود

افشين پيرواني مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از بازي مقابل الشارجه گفت: اين بازي نخستين بازي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بود و شرايط مخصوص به خود را داشت. اما در مجموع بازيكنان ما عملكرد رضايت بخشي داشتند و توانستند حريف خود را شكست دهند.
وي افزود: براي نخستين بازي عملكرد تيم خوب بود، البته ما در نيمه اول كاملا بر حريف مسلط بوديم اما پس از زدن سه گل طبيعي بود كه الشارجه هم كمي به دروازه ما فشار بياورد.
وي درباره تعويض علي كريمي نيز گفت: علي كريمي در بين دو نيمه از كادر فني درخواست كرد كه به دليل خستگي او را تعويض كنند و تعويض اين بازيكن هيچ دليل ديگري نداشت.

نلو ادواردو وينگادا سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس:
كريمي با تمايل خودش تعويض شد

نلو ادواردو وينگادا سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي مقابل الشارجه گفت :
بازيكنان پرسپوليس در نيمه نخست عملكرد خوبي داشتند و توانستند بازي قابل قبولي انجام دهند در هر صورت در رقابت هايي در اين سطح انجام يك بازي 90 دقيقه اي مانند آن بازي كه پرسپوليس در 45 دقيقه نخست انجام داد كار آساني نيست اما در هر صورت بازيكنان ما خوب بازي كردند و سه گل از حريف پيش افتادند اما در نيمه دوم كمي عقب نشستيم و به همين دليل بود كه الشارجه توانست به گل برسد. در هر صورت شكست 3 بر صفر در يك نيمه براي هيچ تيمي قابل تحمل نيست.
وينگادا افزود: من از تيم خود انتظار دارم كه مانند 45 دقيقه اول اين بازي خوب بدود و پرسينگ را انجام دهد. اما در نيمه دوم بازيكنان ما تكروي زياد داشتند و همين موضوع كيفيت كار ما را كاهش داد، ضمن آن كه شارجه نيز در نيمه دوم هماهنگ تر بود.
وي اضافه كرد: نكته مهم اين است كه ما در اين تورنمنت تنها 6 بازي داريم و خوشحاليم كه در مرحله نخست 3 امتياز را كسب كرديم. به هر حال از تلاش بازيكنانم در نيمه اول تشكر مي كنم و اميدوارم در تمامي بازي ها مانند 45 دقيقه نخست اين بازي باشند. تماشاگران هم عالي بودند در هر صورت ما گام نخست را محكم برداشتيم اما هنوز كار ما تمام نشده است.
وينگادا درباره علت تعويض علي كريمي نيز گفت: علي كريمي در بين دو نيمه احساس خستگي داشت و خودش خواستار آن شد كه تعويض شود.
وي افزود: من از عملكرد علي كريمي در نيمه نخست بسيار راضي هستم البته قبول دارم كه كيفيت ما با حضور اين بازيكن در زمين بهتر مي شود اما كار تيمي پرسپوليس نبايد به يك بازيكن وابسته باشد بلكه بايد تمام تيم خوب بازي كند.
وينگادا در پاسخ به اين سوال كه آيا عملكرد ضعيف ابراهيم توره نشان دهنده بي علاقگي او به بازي در پرسپوليس نيست نيز گفت: بازيكنان ما حرفه اي هستند و دوست ندارم به چنين مسائلي فكر كنم. ما در نيمه نخست از تركيب نيكبخت و نوروزي در خط حمله استفاده كرديم كه عملكرد بسيار خوبي داشتند و جنگيدند. اگر قرار باشد صحبت و پيغامي براي توره داشته باشم جاي آن اينجا نيست و به صورت خصوصي آن را بيان مي كنم.
سرمربي تيم پر سپوليس درباره حضور نداشتن بازيكناني چون منصوري و بادامكي در فهرست 18 نفره پرسپوليس نيز گفت: ما 28 بازيكن داريم و طبيعي است كه بهترين بازيكنان در تمرين طول هفته را در تركيب قرار دهم، به دنبال اسم و ستاره نيستم و بهترين نفرات تمرين را انتخاب مي كنم و بي ترديد حضور نداشتن اين بازيكنان نيز هيچ دليل غير فني ندارد.

ليگ قهرمانان آسيا
علي كريمي بهترين بازيكن بازي
پرسپوليس - الشارجه

علي كريمي كاپيتان و هافبك مياني تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان بهترين بازيكن ديدار تيم هاي پرسپوليس و الشارجه انتخاب شد.
گفتني است ، علي كريمي كه در ديدار ديروز گل اول تيمش را وارد دروازه الشارجه كرد و بر روي دو گل ديگر نيز تاثير بسزايي د

در حاشيه بازي پرسپوليس - شارجه
دسته گل اماراتي ها براي هواداران پرسپوليس

* در جايگاه ويژه تماشاگران ورزشگاه آزادي محمد علي آبادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني ، مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال، علي سيعدلو معاون اجرايي رئيس جمهور، حسين هدايتي رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس، مجيد فرخزادي و عباس انصاري فرد مدير عامل و عضو هيئت مديره باشگاه نيز حضور داشتند.
* كريم باقري و محسن خليلي كه در بازي ديروز در فهرست بازيكنان ذخيره تيم فوتبال پرسپوليس قرار داشتند پيش از آغاز بازي به شدت از سوي هواداران تشويق شدند .
* تيم فوتبال پرسپوليس پيراهني با طراحي جديد بر تن داشت. اين تيم در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا با يك حامي مالي جديد كه شركتي توليد كننده محصولات غذايي داخلي است به ميدان مي رود.
* بازيكنان تيم فوتبال الشارجه پيش از آغاز مسابقه براي تماشاگران پرسپوليس دسته گل پرتاب كردند.
* با گذشت دقايقي از آغاز مسابقه هر لحظه به تعداد تماشاگران اضافه شد تا اينكه در اواسط نيمه اول بالغ بر 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي حضور داشتند.
* افشين پيرواني و مربي پرتغالي تيم فوتبال پرسپوليس پيش از آغاز مسابقه براي اداي احترام سمت نيمكت الشارجه رفتند.
* نيكبخت واحدي كه در دقيقه 30 اين بازي گل دوم را به ثمر رساند پس از مدتها موفق به گلزني براي پرسپوليس شد. او كه به شدت از گشودن دروازه الشارجه خوشحال بود با حركات منحصر به فرد شادي خود را با علي كريمي تقسيم كرد.

فرهاد مجيدي در گفت وگو با تلويزيون عربستان:
با برنامه به جده آمده ايم

فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال به جهت حضور چندين ساله در فوتبال امارات و به ويژه تصاحب جام قهرماني ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا همراه با تيم العين چهره آشنايي براي خبرنگاران عربستاني است.
به گزارش ايسنا، كاپيتان استقلال در پايان تمرين استقلال در باشگاه الاتحاد در گفت و گو با شبكه تلويزيوني art اسپورت تاكيد كرد: بازي آساني نخواهد بود، نه براي ما و نه براي الاتحاد. با اين حال قبل از همه اميدوارم همه علاقه مندان شاهد نمايشي قابل قبول از فوتبال توسط دو تيم باشند.
وي افزود: تيم استقلال تيم باسابقه اي است كه براي كسب امتياز به جده آمده و براي اين مهم برنامه ريزي كرده ايم. ما مي دانيم الاتحاد تيم خوبي است ولي استقلال هم در اين مسابقه به دنبال كسب امتياز است.

دكتر شيرين زرتشتيان عضو هيات علمي دانشگاه رازي كرمانشاه:
بايد سعي كنيم ديدگاه دانشجويان را نسبت به فعاليت بدني روشن كنيم

دكتر شيرين زرتشتيان عضو هيات علمي دانشگاه رازي كرمانشاه، گفت: بايد طوري در كلاس هاي عمومي برخورد كنيم كه دانشجو با شوق سر كلاس ها حاضر شده و نگرش مثبتي نسبت به ادامه انجام ورزش پيدا كند.
وي، در گفت وگو با ايسنا افزود: يكي از مشكلاتي كه به طور جدي واحد عمومي تربيت بدني را تهديد مي كند فراموش كردن فلسفه ورزش است. آنچه در واحد يك و دو بايد مورد توجه قرار بگيرد ايجاد تغيير در بينش و نگرش براي شركت در كلاس هاي ورزشي است. بايد سعي كنيم ديدگاه دانشجويان را نسبت به فعاليت بدني بر ابعاد رواني و جسماني روشن كنيم.
وي افزود: مشكلي كه وجود دارد اين است كه متاسفانه كلاس تربيت بدني به يك پادگان نظامي تبديل شده است و با دانشجو مثل سرباز برخورد مي كنند. برطبق اصول علمي با هفته اي يك جلسه نمي توان تغييرات فيزيولوژيكي اساسي در فرد ايجاد كرد. اگر اين انتظار را از دانشجو نداشته باشيم، ديگر در انتهاي ترم آزمون هاي عملي سخت را از دانشجو نمي گرفتند.
وي اضافه كرد: مربي تربيت بدني بايد نشاط و شادي را ايجاد كند و اگر در دانشجو عارضه ايي وجود دارد با حركات كمكي سعي در رفع اين عوارض داشته باشد.
وي افزود: در حال حاضر واحد عمومي به شدت تهديد مي شود حتي در بعضي از دانشگاه ها به علت كمبود امكانات احتمال ارايه اين واحد به صورت تئوري وجود دارد مي توان با غني كردن فوق برنامه و استفاده از امكانات سطح شهر و هيات ها اين مشكل را حل كرد.
وي تاكيد كرد: در واحد دو تربيت بدني بايد رشته هاي متفاوتي تدريس شود تا دانشجو مجبور نباشد يك رشته را به صورت اجباري انتخاب كند.

قهرماني دانشگاه پيام نور در مسابقات بين المللي كشتي قبرس

تيم كشتي دانشگاه پيام نور با كسب 6 نشان طلا عنوان قهرماني مسابقات بين المللي قبرس را از آن خود كرد. اين مسابقات با حضور نمايندگان كشورهاي ايران، اسپانيا، انگلستان، سوييس، مالك، سوريه ، قبرس(دو تيم) برگزار شد.

براي حضور در پروتور جهاني;
تيم ملي پينگ پنگ ايران عازم هند شد

تيم ملي پينگ پنگ مردان و زنان كشورمان با در اختيار داشتن 6 بازيكن تهران را به مقصد هند ترك كرد تا در مسابقات پروتور جهاني شركت كند.
گفتني است كه ،، مسابقات پينگ پنگ پروتور بزرگسالان و اميدهاي جهان طي روزهاي 22 تا 25 اسفندماه در شهر "ايندوره" هند برگزار مي شود. طبق آخرين اعلام 100 بازيكن از 15 كشور آسيايي و اروپايي براي حضور در اين رقابت ها اعلام آمادگي كرده اند.
فدراسيون پينگ پنگ ايران نيز در راستاي آماده سازي ملي پوشان اين رشته براي شركت در مسابقات جهاني يوكوهاما ژاپن (8 تا 15 ارديبهشت ماه) تورنمنت هند را در برنامه آماده سازي آنها قرار داده است.
محمدرضا اخلاق پسند، مهران احدي، محمد فرقداني و محمد بايرامپور در قالب تيم مردان راهي هند شدند. رضا ميرالماسي و رحمت عالميان هدايت اين پينگ پنگ بازان را بر عهده دارند.
تيم ملي پينگ پنگ بانوان نيز با تركيب آنافياضيان و ندا شهسواري عازم هند شدند. مربيگري اين بازيكنان به فرشته سموعي واگذار شده است. اين درحالي است كه افشين نوروزي، زمان ملا و سحر رهنما كه در فهرست فدراسيون پينگ پنگ براي شركت در پروتور جهاني قرار داشتند از انجام سفر بازماندند.
پينگ پنگ بازان ايران در مسابقات انفرادي و دوبل هند با حريقان جهاني خود ديدار مي كنند.
همچنين شهلا عامري داور بين المللي پينگ پنگ ايران همراه با تيم هاي ملي مردان و زنان به هند سفر كرد تا در رقابت هاي ايندوره قضاوت كند.

برترين كمانداران ريكرو و كامپوند
از نگاه سازمان ليگ

پس از پايان نيم فصل اول رقابتهاي ليگ برتر تيراندازي با كمان، سازمان ليگ اين فدراسيون، كمانداران برتر ريكرو و كامپوند را در دو بخش زنان و مردان معرفي كرد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون تير و كمان، با پايان يافتن مرحله رفت رقابتهاي ليگ تيراندازي با كمان در اسلحه ريكرو و آغاز مرحله برگشت مسابقات كامپوند و بدنبال تعطيلي رقابتهاي ليگ تا فروردين ماه سال 88 ، سازمان ليگ تيروكمان اسامي پرامتياز ترين تيراندازان در هر اسلحه را بدين شرح معرفي كرده است:
اسلحه ريكرو مردان: كيوان رياضي مهر با 293 امتياز از تيم پارس جنوبي -نادر منوچهري با 287 امتياز از پرسپوليس - مجيد مير رحيمي با 285 امتياز از پارس جنوبي
اسلحه ريكرو بانوان : ساره اسدي از كشت وصنعت ميلاد خراسان، زهرا شمس از پرسپوليس و زهرا دهقان از همين تيم هر سه با 274 امتياز - زهرا نعمتي با 268 امتياز از آدينه كريمان كرمان - ياسمن شيريان با 261 امتياز از كشت وصنعت ميلاد خراسان
اسلحه كامپوند مردان : رضا زماني نژاد و پرويز صادقي با امتياز مشترك 294 از پارس جنوبي - مجيد احمدي با 286 امتياز از پارس جنوبي - افشين بكايي ومجتبي موحدي با 285 امتياز از راه سازي 115 كرمان
اسلحه كامپوند بانوان: اكرم شعباني با 283 امتياز از كشت و صنعت ميلاد خراسان - سپيده شعباني با 280 امتياز از كشت و صنعت ميلاد خراسان - مهتاب پارسا مهر با 278 امتياز از آلومينيم سازي اراك
در بخش تيمي اسلحه ريكرو مردان تيم پارس جنوبي با 63 امتياز، پاس همدان با 50 امتياز و پرسپوليس تهران با 46 امتياز و با دو بازي عقب افتاده از مرحله رفت به ترتيب در رده هاي اول تا سوم اين جدول رده بندي قرار دارند. در ريكرو زنان نيز كشت و صنعت ميلاد خراسان با 29 امتياز عنوان نخست را دارد. دو تيم پرسپوليس و پاس همدان با 26 امتياز و يك بازي عقب افتاده از مرحله رفت دوم و تيم كيش با 21 امتياز در جايگاه سوم ايستاده است.
در رده بندي تيمي اسلحه كامپوند زنان نيز كشت وصنعت ميلاد خراسان با 23 امتياز، راه سازي 115 كرمان و آلومينيم سازي اراك اول تا سوم هستند. در بخش مردان نيز پارس جنوبي با 43 امتياز، راه سازي 115 كرمان با 36 امتياز و آبرود شمال با 29 امتياز به ترتيب در رده اول تا سوم قرار دارند.
مرحله برگشت اسلحه ريكرو و ادامه رقابتهاي ليگ برتر تيراندازي باكمان ايران در اسلحه كامپوند در هر دو بخش مردان وزنان تا 20 فروردين ماه تعطيل شده است.

اميد روانخواه هافبك تيم استقلال:
راه صعود استقلال در عربستان هموار مي شود

اميد روانخواه هافبك تيم استقلال در خصوص بازي امروز تيمش مقابل تيم الاتحاد گفت: به همه اين اطمينان را مي دهم كه استقلال در عربستان با شكست الاتحاد 70 درصد راه صعود به مرحله بعدي رقابت ها را پشت سر مي گذارد.
وي افزود: تيم الاتحاد قطعا با حضور تماشاگرانش فقط براي پيروزي به ميدان خواهد آمد و اين كار ما را سخت تر مي كند.
وي اضافه كرد: ميزباني الاتحاد شانس اين تيم را براي پيروزي در ذهن علاقمندان به فوتبال بيشتر كرده است. اما مطمئن باشيد تيم استقلال با توجه به پتانسيل هايي كه در اختيار دارد و شرايط بسيار مطلوبي كه از آن بهره مي برد اجازه نخواهد داد كه حريف ميزبانش روز آرامي را در خانه داشته باشد.
وي گفت: ديدار با الاتحاد عربستان بسيار سخت و مشكل خواهد بود. در مجموع بازي در كشور عربستان براي هر تيمي با هر موقعيتي دردسرساز است. البته استقلالي ها فيلم بازي هاي اخير الاتحاد را ديده و در مورد نقاظ ضعف و قوت حريف اطلاعات جامعي كسب كرده اند.
روانخواه با تاكيد بر اهميت امتياز ديدار با الاتحاد براي استقلال خاطرنشان كرد: پيروزي آبي پوشان در اين بازي 70 درصد راه را براي صعود به دور دوم مسابقات هموار مي كند. به خصوص اينكه ديدار بعدي ما در تهران و حريف ما الجزيره امارات است.

مخالفت AFCبا حضور كاظمي در نشست مطبوعاتي

مديرعامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان گفت: ما هم مثل باشگاه صبا براي حضور "فرهاد كاظمي" به عنوان مربي تيم سپاهان در نشست مطبوعاتي بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا به AFC درخواست داديم اما موافقت نشد.
به گزارش ايسنا، محمدرضا ساكت در پاسخ به اين سوال كه آيا فرهاد كاظمي به مانند فيروز كريمي مي تواند در نشست خبري ليگ قهرمانان آسيا شركت كند به خبرنگاران گفت: فيروز كريمي مدرك مربي گري A ندارد اما باشگاه صبا براي حضور اين مربي در نشست مطبوعاتي درخواستي را به AFC ارائه كرده و مسوول كنفدراسيون فوتبال آسيا در بازي صبا برابر الهلال با اين درخواست موافقت كرده است اما مسوول AFC با درخواست مشابهي از سوي باشگاه سپاهان برا ي حضور فرهاد كاظمي در نشست مطبوعاتي ديدار تيم هاي سپاهان و الشباب مخالفت كرده است.

محروميت دو ساله براي دوپينگي هاي واليبال و واترپلو

شوراي صدور راي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ (نادو) هر يك از بازيكنان دوپينگي واليبال و واترپلو را به مدت دوسال از حضور در ميادين داخلي و خارجي محروم كرد.
به گزارش خبرنگار مهر، شوراي صدور راي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ پس از نشست ديروز خود نيما اسفندياري بازيكن ليگ برتري واليبال و محسن عليزاده ورزشكار تيم واترپلوي نفت و گاز گچساران را كه با استفاده از مواد ممنوعه مندرج در فهرست داروهاي "استروئيدآنابوليك" اقدام به دوپينگ كرده بودند، به مدت دو سال از حضور در ميادين ورزشي داخلي و خارجي محروم كرد.

محمود خسروي وفا رئيس فدراسيون ورزش هاي
جانبازان و معلولان:
احداث ورزشگاه تخصصي جانبازان و معلولان حركت بزرگي است

محمود خسروي وفا رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان احداث ورزشگاه اختصاصي جانبازان را حركتي بزرگ در راه ميزباني دومين دوره بازي هاي كشورهاي اسلامي توصيف كرد.
به گزارش مهر، محمود خسروي وفا احداث ورزشگاه اختصاصي براي جانبازان و معلولان را يكي از مسائل مهم و حياتي برشمرد و در اين باره اظهار داشت: اين ورزشگاه اختصاصي 24 اسفندماه در شب ميلاد رسول اكرم (ص) افتتاح خواهد شد. ورزش معلولان امكانات خاصي را مي طلبد و تلاش شده كه آنها مسابقات خود را در ورزشگاه اختصاصي و با درنظر گرفتن استانداردهاي لازم برگزار كنند.
وي معتقد است اگر ميزباني چنين مسابقات بزرگي نبود، فدراسيون متبوعش به اين زودي صاحب ورزشگاه اختصاصي نمي شد.
رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان افزود: ورزش يكي از بهترين راه حل ها براي نزديك شدن ملل اسلامي به يكديگر است و بي ترديد بهانه خوبي خواهد بود تا كشورها ازنزديك با يكديگر مراوده فرهنگي داشته باشند. من به مسابقات كشورهاي اسلامي از ديدگاه فني و ورزشي كمتر فكر مي كنم چرا كه اين فرصتي براي ايران و كشورهاي اسلامي است تا بتوانند باحضور دراين رقابت ها خود را براي مسابقات بزرگ تر آماده كنند.
ورزشگاه اختصاصي جانبازان ومعلولان در ضلع شمالي ورزشگاه شهيد شيرودي احداث شده و داراي دو سالن چندمنظوره، استخر، سالن تيراندازي، سالن وزنه برداري، خوابگاه، سوئيت هاي ويژه و ساختمان اداري چهار طبقه است.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن