تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818848777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اكونوميست براي امسال پيش‌بيني كرد: ذخاير ايران بجز طلا بيش از 14 ميليارد دلار افزايش مي‌ِيابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اكونوميست براي امسال پيش‌بيني كرد: ذخاير ايران بجز طلا بيش از 14 ميليارد دلار افزايش مي‌ِيابد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اقتصاد

واحد اطلاعات اكونوميست بدون تغيير پيش‌بيني قبلي خود اعلام كرد كه ذخاير ايران به جز طلا در سال جاري افزايش بيش از 14 ميليارد دلاري خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بين‌الملل ايسنا، واحد اطلاعات اقتصادي اكونوميست در گزارش ماه فوريه خود ميزان ذخاير ايران به جز طلا در سال گذشته را 81 ميليارد و 809 ميليون دلار برآورد و پيش‌بيني كرد كه اين ميزان با 14 ميليارد و 500 ميليون دلار افزايش در سال جاري به 96 ميليارد و 309 ميليون دلار برسد.

به اعتقاد اكونوميست در سال جاري كشور شاهد بيشترين ميزان ذخاير خارجي خود خواهد بود و از سال آينده ميزان اين ذخاير روند نزولي به خود خواهند گرفت.

اكونوميست عنوان كرده است كه در سال 88 ذخاير ايران به جز طلا با ثبت رقم 84 ميليارد و 59 ميليون دلار كاهش 12 ميليارد و 250 ميليون دلاري نسبت به سال جاري خواهد داشت.

همچنين پيش‌بيني شده است كه در سال 89 كاهش چهار ميليارد و 250 ميليون دلاري، ذخاير ايران به جز طلا را به 79 ميليارد و 809 ميليون دلار خواهد رساند.

در سال 1390 ذخاير به جز طلاي كشور معادل 74 ميليارد و 309 ميليون دلار خواهد بود كه با هفت ميليارد و500 ميليون دلار كاهش اين شاخص در سال 1391 به 66 ميليارد و 809 ميليون دلار خواهد رسيد.

سال 1392 سالي است كه ذخاير ايران به جز طلا در آن 59 ميليارد و 309 ميليون دلار پيش‌بيني شده است.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2674]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن