تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815730757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم: نخستين جشنواره فرهنگي دانشجويي «قرآن، نيايش و زندگي معنوي» در دانشگاه‌هاي كشور آغاز به كار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم: نخستين جشنواره فرهنگي دانشجويي «قرآن، نيايش و زندگي معنوي» در دانشگاه‌هاي كشور آغاز به كار كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرج
سرويس: صنفي - فرهنگي

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم از آغاز به كار نخستين جشنواره فرهنگي دانشجويي «قرآن، نيايش و زندگي معنوي» از سوي معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم در دانشگاه‌هاي سراسر كشور خبر داد.

احمدرضا فيروزي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: نخستين جشنواره فرهنگي دانشجويي «قرآن، نيايش و زندگي معنوي» از سوي معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم و با همكاري معاونتهاي فرهنگي جهاد دانشگاهي سراسر كشور، دانشگاه آزاد اسلامي و سازمان دارالقرآن الكريم در دانشگاههاي سراسر كشور آغاز شد.

وي «تبيين و ترويج معنويت و فرهنگ مناجات و نيايش در بين دانشجويان و فراهم سازي انس بيشتر دانشجويان با مقوله نيايش»، «استفاده صحيح از فرهنگ و هنر به منظور معرفي فرهنگ نيايش»، «بررسي جايگاه نيايش در فرهنگ قرآني و زندگي فردي و اجتماعي جوامع بشري»، «آشنايي دانشجويان با نيايش و جايگاه آن در قرآن»، «توسعه زمينه هاي مشاركت دانشگاهيان در ترويج معنويت و فرهنگ غني اسلامي»، «آگاهي از جايگاه نيايش در سيره پيامبران و ائمه الهي» و «توجه و برقراري ارتباط بين فرهنگ و هنر و نيايش هاي قرآني و به نمايش گذاشتن توانمندي هاي دانشجويان در زمينه خلق آثار هنري و فرهنگي و پژوهشي» را از جمله اهداف اين جشنواره برشمرد.

فيروزي افزود: اين جشنواره در 3 بخش هنري، ادبي و پژوهشي برگزار مي‌شود كه دانشجويان علاقمند مي‌توانند در بخش هنري در رشته‌هاي گرافيك، خوشنويسي، مينياتور، پوستر، معرق، منبت، نقاشي و عكس و در بخش ادبي نيز در رشته‌هاي شعر و قطعه ادبي در اين جشنواره شركت كنند. علاقمندان حوزه پژوهشي نيز مي‌توانند مقالات و آثار پژوهشي خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم در ادامه به محورهاي جشنواره اشاره كرد و «نيايش در آيينه نظام هستي»، «زندگي قرآني و نيايش»، «نمود نيايش در تمدن‌ها»، «نيايش و پيامبران»، «نيايش و اولياء»، «نيايش و معصومين»، «ناز و نياز»، «جايگاه خانواده در نيايش‌هاي قرآني»، «فصاحت، بلاغت در دعاهاي قرآني»، «ساختار نيايش‌هاي قرآني»، «پيامهاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي نيايشهاي قرآني»، «نيايشگران قرآن»، «خداوند از نگاه نيايشگران قرآني»، «رابطه انسان با خدا در نيايش‌هاي قرآني» را به عنوان محورهاي جشنواره برشمرد.

فيروزي درباره شرايط شركت‌كنندگان در اين جشنواره ابراز كرد: اين طرح در تمامي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي، دانشگاههاي آزاد، پيام نور، جامع علمي كاربردي و علوم پزشكي كشور برگزار مي شود و تمامي دانشجويان در مقاطع مختلف تحصيلي ميتوانند در اين جشنواره شركت كنند و براي تهيه فرم راهنماي شركت در جشنواره به معاونت فرهنگي جهادهاي دانشگاهي سراسر كشور مراجعه كنند.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم درخصوص جوايز برگزيدگان اين جشنواره، اظهار داشت: به نفرات اول تا ششم 10 رشته جشنواره هدايايي از سكه تمام بهار آزادي تا ربع سكه بهار آزادي به همراه لوح تقدير ويژه جشنواره تعلق خواهد گرفت كه جمعاً 60 نفر به عنوان برگزيدگان اين جشنواره مورد تقدير قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم در پايان افزود: آخرين مهلت براي ارسال آثار، 20 خرداد ماه 1388 مي باشد كه شركت كنندگان بايد آثار خود را به آدرس دبيرخانه به نشاني كرج، حصارك، ميدان دانشگاه، دانشگاه تربيت معلم، دفتر معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي ارسال كنند.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن