تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815642518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/گزارش ايسنا از سفر رييس‌جمهور به ايلام/ احمدي‌نژاد: تحمل توهين‌ها سخت‌تر از تحمل فشارهاي اقتصادي و نظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /گزارش ايسنا از سفر رييس‌جمهور به ايلام/ احمدي‌نژاد: تحمل توهين‌ها سخت‌تر از تحمل فشارهاي اقتصادي و نظامي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس‌جمهور كه روز چهارشنبه به استان ايلام سفر كرده بود، روز پنج‌شنبه نيز با مردم چهار شهرستان اين استان ديدار و گفت‌وگو كرد.

رييس‌جمهور در جمع مردم دهلران

نبايد اجاره ‌داد عده‌اي خودخواهي‌هاي خود را به نام انقلاب تحميل كنند

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمود احمدي‌نژاد در جمع مردم دهلران، مردم اين منطقه را داراي انسان‌هايي با قلب‌هاي پاك، انديشه‌هاي بلند، همت‌هاي والا و عاشق پيامبر و اهل بيت(ع) توصيف كرد و گفت: مردمان اين مرز و بوم مرزبانان غيور و امين براي مرز‌هاي استقلال، عزت و شرف و فرهنگ ايران زمين هستند و در طول تاريخ با ايمان و پاك زندگي كردند و به ويژه دردوران دفاع مقدس پرچم برافراشته خداخواهي، شجاعت و سلحشوري ملت ايران شدند.

وي با اشاره به اين‌كه «خدا انسان را خلق كرده و براي جامعه بشري زيبا‌ترين زندگي در رسيدن به اوج سعادت و كمال را مقرر كرده است» گفت: در اين ماموريت خدا، قرآن، پيامبر و اهل بيت (ع) را قرار داده تا پيشاپيش انسان به سمت قله‌هاي كمال حركت كنند.

احمدي‌نژاد يادآور شد: رمز پيروزي حقيقي و رسيدن به حيات طيبه و صراط مستقيم را در اعتصام به حبل‌الله، قرآن، پيامبر و آل او قرار داد و صراط مستقيم در متن سعادت و تحقق ماموريت انسان است.

وي افزود: كساني كه 30 سال به آن‌ها خدمت كرده‌اند و ملت‌شان را تحقير كردند و ثروت كشور خود را به جيب آن‌ها سرازير كردند در نهايت به دست خود همين قدرت‌ها كنار رفتند. يكي از آن‌ها صدام بود و او فرمان پيروان شيطان را اجرا كرد و بزرگترين جنايت‌ها را مرتكب شد و براي تامين منافع شيطان بزرگ و ياران او منطقه را به آتش كشيد و آنان به بهانه‌اي به عراق حمله كردند و مردم مظلوم عراق را كشتند تا در آنجا به ذخاير اين كشور مسلط شوند.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه «امروز ملت ايران الگوي ملت‌ها بوده و دشمنان نتوانستند ملت ايران را با شكست مواجه كند» گفت: آنها هر كاري از دستشان بر مي‌آمد كردند. جنگ، تحريم‌ها سخت، تبليغات را به كار گرفتند و سازمان‌هاي بين‌ا‌لمللي را عليه ايران به كار گرفتند اما ملت ايران ايستاد و امروز عزيز است و علت آن در اعتصام به قرآن، پيامبر و اهل بيت است.

وي تصريح كرد: دنيا چشمانش را باز كند ملت ما ايستاده است و امروز در صحنه هستند و دنيا بداند دهلران زنده است تا تاريخ زنده است و پرچم عزت ملت ايران همواره در اهتزاز خواهند ماند و دشمنان بشريت در مقابل آن كاري از پيش نخواهند برد.

احمدي‌نژاد ادامه داد: در طول 32 سال هر جا حكومت و ملت بر ارزش‌ها الهي پافشاري كردند پيروز بودند هرجا ضعف و عقب‌افتادگي و فاصله طبقاتي ناشي از فاصله‌گيري از ارزش‌هاي الهي است.

رييس‌جمهور گفت: دولت و ملت بايد در برابر حوادث حساس باشند تا جايي ظلمي اتفاق مي‌افتد و به جاي توجه مردم عده‌اي خودخواه و زياده طلب ترجيح پيدا مي‌كنند و منافع عمومي به نفع عده‌اي قليل پايمال مي‌شود بايد حساسيت داشته باشند.

وي تاكيد كرد: بايد آنجا كه عزت ملت مخدوش و محرومين فراموش مي‌شوند، حساس باشيم و پافشاري كنيم و بدانيم تا زماني سعادتمند هستيم كه بر ارزش‌هاي الهي پافشاري و بر اصول الهي بايستيم و سختي‌ها را تحمل كنيم و بدانيم اجراي عدالت كار سختي است، فشار مي‌آورد از نزديكان خود انسان شروع مي‌شود. مي‌خواهند امتياز بيشتر و مصونيت داشته باشند و كسي با آنها كاري نداشته باشد. ايستادن برابر آنها تهمت و توهين و فشار و تبليغات را بايد تحمل كرد تا پرچم عزت برافراشته باشد.

وي با تاكيد بر اين‌كه «دولت در كنار ملت در مقابل كساني كه بخواهند مقابل پيشرفت كشور قرار گيرند، مي‌ايستد و بر ارزش‌هاي خود پافشاري مي‌كند» گفت: نبايد اجازه دهيم عده‌اي خودخواهي‌ها و قدرت‌طلبي‌هاي خود را به نام انقلاب و ملت تحميل كنند و خود را مالك انقلاب و ملت بدانند، نبايد اجازه دهيم ارزش‌ها و اصول انقلاب و اسلام تضعيف شود. دراين صورت پرچم عزت برافراشته خواهد ماند.

رييس‌جمهور ادامه داد: در دفاع مقدس نيز مستكبران عالم عليه ملت ايران بودند اما اين ملت با دست خالي و با اعتصام به حبل‌الله بر حق خود و ارزش‌هاي الهي پافشاري كرد و خدا او را پيروز گردانيد و ادامه راه نيز همين است.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه «اگر عدالت به طور كامل پياده شود ديگر فقر و عقب افتادگي نخواهد بود» گفت: كشور ما كشور فقير و ضعيفي نيست اما بايد عدالت اجرا شود و حتي يك نفر در اين سرزمين وسيع نيازمند نباشد.

وي با تاكيد بر ساختن ايران به عنوان مهم‌ترين ماموريت گفت: به فضل الهي همه كشور در حال كار و تلاش است يكي از مهمترين كارهايي كه در دوره ساختن بايد انجام شود اصلاح ساختارهاي تصميم گيري و اساسي كشور است. اگر در كشور ساختارها به گونه‌اي باشد كه تصميماتي كه در مركز اتخاذ مي‌شود بدون كم و كاست در شهرستان‌ها و استان‌ها اجرا شود در اين صورت عدالت اجرا خواهد شد. بايد طوري شود كه وقتي دولت تصميمي گرفت همان تصميم در استان‌ها بدون كم و كاست اجرا شود گاها ما در تهران تصميم مي‌گيريم بعدا مي‌بينيم يك بخش از اين تصميمات تحليل رفته اما ما مي‌آييم و با كمك مردم حق‌شان را مي‌گيريم.

رييس‌جمهور گفت: به فضل الهي با انجام اصلاح ساختارهاي اساسي تا حق مردم در هرجا كه باشند به خودشان برسد در كنار ملت ايستاديم. حتي اگر تمام دشمنان، آمريكا و دوستانش نيز بسيج شوند ملت ايران از راه عدالت باز نخواهد گشت.

وي همچنين با اشاره به بحث هدفمندي يارانه‌ها و اصلاحات اقتصادي در دولت نهم و دهم تصريح كرد: ما مصمم هستيم با سرعت هرچه بيشتر يارانه‌ها را عادلانه توزيع كنيم تا هر كس به حق خود برسد.

رييس‌جمهور با اشاره به اين‌كه «عزم و بسيج عمومي و حركت همگاني براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري جوانان موضوع ديگري است كه در امر سازندگي در دستور كار دولت است» گفت: همه مسوولان افراد صاحب نفوذ، قانونگذاران بشنوند براي ايران عيب است كه يك ملت بزرگ با امكانات و ظرفيت‌هاي فراوان جوانانش بيكار باشند. اگر كساني در مسير تصميم گيري كاري از دستشان بر نمي‌آيد و اگر كمك نمي‌كنند درخواست ما اين است كه مانع درست نكنند. دولت و ملت براي همه جوانان اشتغال ايجاد خواهد كرد.

وي در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اين‌كه «در سه سفر گذشته 155 پروژه براي شهرستان دهلران تصويب شده بود» افزود: از اين تعداد 60 مورد اجرا شده، 56 پروژه در دست اجراست و در 39 پروژه هنوز كاري شروع نشده كه امروز در جلسه دولت موانع عدم اجرايي شدن اين پروژه‌ها كه يكي از آنها گازرساني به دهلران است را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

وي يادآور شد: با توجه به ظرفيت‌ها و استعدادهاي كه شهرستان دهلران دارد بايستي برخي از وزارتخانه‌ها همچون وزارت نفت، وزارت كشاورزي و صنايع بيشتر در اين شهرستان سرمايه گذاري كنند و كار بيشتري انجام دهند. دولت نيز با تمام توان در خدمت مردم دهلران است.

احمدي‌نژاد درجمع مردم آبدانان:

ملت در برابر فشار‌ها سر سوزني عقب‌نشيني نخواهد كرد

براي ساختن كشور بايد عجله كرد، بهانه‌ نتيجه انتخابات مجلس درست نيست

به گزارش ايسنا احمدي‌نژاد در جمع مردم شهرستان آبدانان، صبر را رمز پيروزي صالحان و مجاهدان دانست و گفت: صبر نشانه روح بلند و عظمت انسان است. زندگي پيامبر كه به پاكي، صداقت، بزرگواري، امانت و عدالت مشهور هستند سراسر از صبر است. آن حضرت به محض اينكه مبارزه با بت پرستي، زياده‌طلبي و پررويي عده‌اي را علني كرد و دعوت به راه خدا و عدالت و مقابله با ظالمان و ستمگران را در دستور كار خود قرار داد و اصلاحات اساسي را آغاز كرد سيل اتهامات، افترائات به سوي او سرازير شد.

وي ادامه داد: سنگين‌ترين فشار تبليغاتي، نظامي و اقتصادي بر پيامبر وارد شد تا دست از صراط مستقيم، توحيد، عدالت، اصلاح جامعه و مقابله با نابساماني‌ها و تبعيض‌ها بردارد اما ايشان صبر كردند.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه «سخت‌ترين فشارها صبر در برابر تهمت‌ها و نيش و كنايه‌هاست» گفت: آنچه تحمل آن سخت‌تر از ساير فشارهاي اقتصادي، نظامي و امثال آن است توهين‌ها، تهمت‌ها و جو سازي‌ها كه در آن زمان به پاك‌ترين انسان‌هاي عالم كه واسطه فيض خدا با هستي و بهانه خلقت بود بيشترين فشار تهمت و توهين و افترا را ايجاد كردند اما صبر باعث عزت و عظمت و ماندگاري ايشان شد.

رييس‌جمهور يادآور شد: همه ائمه اهل صبر بودند و اوج آن‌را در حادثه عاشورا ديديم كه امام حسين در راه خدا و براي تحقق آرمان‌هاي الهي و تفكيك صراط مستقيم از مسير باطل و جبهه حق از جبهه خودخواهان و زرپرستان روزگار صبر كردند. تا راه هدايت براي همه تاريخ، در برابر همه بشريت قرار گيرد.

وي با اشاره به اين‌كه «امروز ملت ما در برابر فشارهاي دشمنان سر سوزني عقب نشيني نخواهد كرد» گفت: در دوره انقلاب تهمت‌ها و توهين‌هاي زيادي به امام راحل كردند. امام همه را صبر كرد و آن صبر بود كه باعث پيروزي، عزت و ماندگاري ايشان شد.

رييس‌جمهور تصريح كرد: امروز همه دشمنان با تهمت و توهين و فشارهاي تبليغاتي، سياسي و اقتصادي مي‌خواهند اراده ملت ايران را در هم بشكنند و موضوعاتي را منتسب مي‌كنند كه شايسته خودشان است و با تبليغات گسترده، تهمت‌ها و افتراهايي كه شايسته خود آن‌هاست به ملت ما منتسب مي‌كنند اما ملت ما آموخته‌اند كه در برابر فشار دشمنان راه عزت و نجات، صبر و مقاومت و ايستادگي است.

رييس‌جمهور خطاب به قدرت‌هاي استكباري و زورگويان گفت: مردم ايران مومن به خدا و پيرو مكتب حسيني هستند و در برابر فشارهاي شما عقب نشيني نخواهند كرد و آرزوي عقب نشيني را بر دل شما خواهند گذاشت.

وي خطاب به قدرت‌هاي استعماري گفت: اين نحوه حرف زدن شما با ملت ايران به ضرر شماست. با توهين، بي‌ادبي و افترا بستن به ملت ايران به جايي نخواهيد رسيد. راه نجات شما دوستي و احترام و همراهي با ملت ايران است.

احمدي‌نژاد افزود: بعضي‌ها نيز در داخل كشور تصور مي‌كنند با تهمت و توهين و جوسازي مي‌توانند خادمان ملت را از راه خدمت‌گزاري باز دارند. اما اگر بنا باشد خدمت‌گزاران و ملت براي هر حرفي وقت بگذارند و جواب آن را بدهند ديگر فرصتي براي خدمت و پيشرفت كشور باقي نخواهد ماند. ملت ايران از راهي كه انتخاب كرده‌اند هرگز منحرف نخواهد شد.

وي با توصيه به مسوولان و مردم براي همراهي و همكاري در راه سازندگي ايران گفت: هر كس براي ايران، اسلام و آرمان‌هاي الهي و نسل‌هاي آينده دلسوز است بايد آستين خود را بالا بزند. همه شياطين بسيج شده‌اند تا ايران ساخته نشود. امروز مي‌بينيم دانشمندان ما هدف تيرهاي كينه دشمنان هستند. براي اينكه نمي‌خواهند ايران پيشرفت كند و با بهانه‌هاي واهي انواع فشارها را به ما تحميل مي‌كنند. اين‌ها فريبكاري است. هدف اصلي آن‌ها ممانعت از پيشرفت و ساخته شدن ايران است.

احمدي‌نژاد تاكيد كرد: براي ساختن كشور بايد عجله كرد. جبران عقب ماندگي سخت است بايد بسيار تلاش كرد. اينكه بگوييم كارها بماند ببينيم انتخابات مجلس چه مي‌شود و بهانه‌هايي اين چنيني، درست نيست. بايد براي انجام اصلاحات ساختاري، اقتصادي و ايجاد اشتغال و رفع بيكاري در كشور همه دست به دست هم دهيم و تلاش كنيم.

احمدي‌نژاد در دره‌شهر:

ايران هرگز در برابر قدرت‌ها تسليم نخواهد شد

تمام كارشكني‌ها را تا ايجاد اشتغال براي همه جوانان تحمل مي‌كنيم

به گزارش ايسنا حمدي‌نژاد در جمع مردم شهرستان دره‌شهر استان ايلام، اميدواري به فضل الهي را مايه موفقيت و پيروزي دانست و تصريح كرد: در ‌زندگي پيامبر و بزرگان دين كه در بدترين شرايط اجتماعي و تاريخي مبعوث شدند و براي هدايت بشر سخت‌ترين مشكلات را تحمل كردند، اميدواري به فضل الهي موج مي‌زند.

وي ادامه داد‌: در دوره ما نيز امام راحل تنها قيام كرد و حتي عده‌اي در داخل كه مدعي ايمان و علم بودند مخالفت كردند و تمام قدرتمندان خارج و داخل عليه امام (ره) بودند اما امام (ره) فرمودند ياران من در گهواره هستند و مايوس نشدند تا پيروزي و عزت را به دست آوردند.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه اميد به لطف خدا رمز نشاط و عزت است، افزود: ملت ايران به سبب اميد به خدا سخت‌ترين شرايط را با موفقيت پشت سر گذاشته و هر كس اميدوار باشد، بن‌بست و راه محدود برايش وجود نخواهد داشت. همه مشكلات عالم در سايه اميد به خدا قابل حل است. آنان كه مايوس هستند، تسليم شياطين مي‌شوند و لباس ذلت مي‌پوشند اما كساني كه اميدوارند، مي‌ايستند و همواره عزيزند.

احمدي‌نژاد اظهار كرد: از زبان شما مردم دره‌شهر اعلام مي‌كنم كه ملت ايران اميدوار به فضل خداست و هرگز در برابر قدرت‌ها تسليم نخواهد داشت.

وي يكي از مهم‌ترين برنامه‌ها در راستاي ساختن ايران را ايجاد اشتغال و ريشه‌كن كردن بيكاري برشمرد و يادآور شد: وقتي مي‌گوييم ريشه‌كن كردن بيكاري، عده‌اي هستند كه يا در خودشان اين توان را نمي‌بينند و يا اميدي به لطف خداوند ندارند يا علاقه‌مند نيستند كه اين مشكلات برطرف شود. آنان آيه ياس مي‌خوانند. داستان مي‌بافند و انتظار دارند ما دست از كار بكشيم، اما اين مردم بزرگ‌ترين مشكلات تاريخ را از پيش رو برداشته‌اند.

رييس‌جمهور تصريح كرد: سرزمين ما معادن، ثروت، آب و بالاتر از همه مردم مومني دارد كه بهترين جوان‌هاي عالم را در خود جاي داده است.

احمدي‌نژاد با اشاره به اظهارات افرادي كه ايجاد ‌5/ 2 ميليون شغل در يك سال را كار غير ممكني مي‌دانند و آيه ياس مي‌خوانند و كارشكني مي‌كنند، خاطرنشان كرد: به آنان مي‌گويم اين شغلي كه شما مي‌گوييد، مال مرفهان است كه هر شغل ‌100 ميليون خرج دارد وگرنه اين جوانان با ‌25 ميليون تومان نيز مي‌توانند يك شغل شرافتمند و مفيد ايجاد كنند و از سوي ديگر كشور ما داراي ثروت است. كشوري كه سپرده‌هاي بانكي آن بيش از ‌350 هزار ميليارد تومان است، براي ايجاد ‌5/ 2 ميليون شغل دچار كسري نخواهد شد. ما در كنار ملت همه فشارها و كارشكني‌ها را تا ايجاد شغل باشرافت براي همه جوانان كشور تحمل خواهيم كرد.

وي همچنين در پاسخ به ابراز احساسات مردم بخش بدره كه خواستار شهرستان شدن اين بخش بودند، گفت: در دولت اين موضوع را مطرح مي‌كنيم اما به گفته مسوولان، جمعيت اين بخش ‌20 هزار نفر است كه براي شهرستان شدن ‌30 تا ‌40 هزار نفر جمعيت مي‌خواهد. با هم قرار بگذاريم ما آنجا را به شهرستان گسترش دهيم و شما قول دهيد فوري جمعيت را به ‌40 هزار نفر برسانيد.

رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: در جلسه دولت كه در مركز استان تشكيل مي‌شود تمام مصوبات و پروژه‌ها را مرور مي‌كنيم و براي برطرف شدن مشكلات و موانع و همچنين كمك به كشاورزان براي پرداخت وام‌هاي عقب افتاده‌شان تصميم‌گيري مي‌كنيم كه ان‌شاءالله سود يك سال عقب افتاده وام‌هايشان را دولت تامين كند و كشاورزان بتوانند به كارشان ادامه دهند.

رييس‌جمهور در شيروان و چرداول:

دست به دست هم دهيم و بيكاري را از ايران ريشه‌كن كنيم

رييس‌جمهور گفت: حق در اين عالم ريشه‌دار، اصالت‌دار، پايدار و ماندگار است زيرا حق از ناحيه خداوند و به سوي خداست و چون خدا حق مطلق است، بنابراين حق پيروز است.

به گزارش ايسنا احمدي‌نژاد در جمع مردم شيروان و چرداول تصريح كرد: در اين دور به هشت شهرستان سفر كرديم و در هر شهر يك درس از زندگي پيامبر و بزرگان دين و ائمه (ع) را ارائه كرديم. درس هشتم كه در شيروان بازگو مي‌كنيم اين است كه حق، پيروز و باطل رفتني است.

وي ادامه داد: عالم بر مدار حق استوار است و موجودات بر اساس حق آفريده شده‌اند و باطل مانند كف روي آب است كه در مدت‌زمان كوتاهي فرو مي‌نشيند. مسير عالم به سمت حق و حاكميت حق است و استوارترين كلمه حق، توحيد است كه از آن بالاتر كلمه و حقيقتي وجود ندارد.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه رسالت انبياء و پيامبران كه براي سعادت انسان آمده‌اند، برپايي حق است، افزود: خداوند به پيروان حقيقت وعده و اميد پيروزي داده و گفته است كه اگر در مسير حق محكم و استوار بايستند در نهايت پيروز خواهند شد.

احمدي‌نژاد اظهار كرد:‌ خدا وعده نهايي پيروزي حق بر باطل را داده است و همه مجاهدان و مصلحان با اين وعده، اميدوار و دلگرم، حركت و تلاش كرده‌اند.

وي با بيان اين‌كه «اين سنت قطعي خدا و قانون الهي است كه ظلم و بي‌عدالتي از جهان ريشه‌كن خواهد شد و به ضعفا و صالحان خواهد رسيد» يادآور شد: همه طاغوت‌ها، زورگويان، چپاولگران و اشغالگران از بين خواهند رفت و صالحان جاي آن‌ها را خواهند گرفت و توحيد و عدالت و عشق به انسان‌ها جايگزين وضع موجود خواهد شد.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه «نشانه‌هاي اين وعده الهي اكنون آشكار شده است» گفت: امروز در نقطه‌ نقطه جهان فرياد و مطالبات ملت‌ها، عدالت، پاكي و عزت است و اين همان وعده خداست كه حاكم خواهد شد و اين وعده به دست عصاره همه انبياء يعني حضرت مهدي (عج) در جهان محقق خواهد شد.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به كارهايي كه در شهرستان شيروان و چرداول بايد انجام شود، تصريح كرد: يكي از طرح‌ها، طرح تقسيمات كشوري است كه شما نيز خواستار شهرستان شدن اين شهر بوديد. اين موضوع را در جلسه دولت مطرح مي‌كنيم.

وي با دعوت از همه مردم، سرمايه‌گذاران، كارآفرينان و همه دلسوزان كشور براي ريشه‌كردن بيكاري در كشور و به‌ويژه در استان ايلام افزود: درخواست ما اين است كه همه دست به دست هم دهيم و در يك حركت انقلابي با ايجاد اشتغال، ريشه بيكاري را از اين استان و كل كشور بركنيم. بنابراين هركس دلسوز كشور، انقلاب و مردم است بايد همت كند تا براي جوانان شغل مناسب و با شرافت ايجاد كنيم.

رييس‌جمهور در جلسه هيات دولت:

حضور اقيانوس‌وار مردم در ‌9 دي به فتنه‌گري‌ها خاتمه داد

رييس‌جمهور با اشاره به فرا رسيدن سالروز حماسه نهم دي از حضور آگاهانه و پرشور ملت ايران در صحنه‌هاي حساس و سرنوشت‌ساز تقدير كرد و گفت: در سال 88 بدخواهان و دشمنان ملت ايران با دروغگويي و زير سوال بردن انتخابات قصد داشتند به زعم خود اساس و پايه‌هاي نظام و انقلاب را متزلزل كنند اما حضور اقيانوس‌وار مردم در نهم دي‌ماه به همه فتنه‌گري‌ها و توطئه‌هاي آنان خاتمه داد.

به گزارش ايسنا احمدي‌نژاد در جلسه استاني هيات دولت در استان ايلام، حضور گسترده مردم در روزهاي حماسي و ملي ايران از جمله روز قدس، 22 بهمن و 9 دي‌ماه را از نقاط اوج نقش‌آفريني ملت ايران دانست و تصريح كرد: تجربه سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي ثابت كرده كه مشكلات پيچيده و توطئه‌ و فشارهاي طاقت‌فرساي بدخواهان و دشمنان خارجي و داخلي با حضور گسترده مردم هيچ‌گاه اثرگذار نخواهد بود.

وي حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه‌هاي مختلف را موجب اقتدار ملي و روسياهي دشمنان و مدلي براي تغيير حكمراني دانست و ادامه داد: مردم با حضور در صحنه ضمن دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهاي خود، مسير حركت مسوولان را هم ترسيم مي‌كنند و مي‌توان اين شيوه را به عنوان يك مدل در سيستم حكومتداري به ملت‌ها و دولت‌ها معرفي كرد.

رييس‌جمهور خدمت صادقانه به مردم و توجه به نيازها و رفع مشكلات آنان را مورد تاكيد قرار داد و افزود:‌ بايد توجه داشت كه اگر مردم از معادلات و تصميم‌گيري‌ها فراموش شده و كنار گذاشته شوند و عده‌اي در كشور اصحاب قدرت و ثروت شده و در سخنان آنان هيچ اثري از مردم و خدمت به آنها نباشد، ديگر تضميني براي بقاي آرمان‌هاي انقلاب باقي نخواهد ماند.

احمدي‌نژاد اظهار كرد:‌ مردم بايد اخلاص، پاكي و دلسوزي را در چهره خادمان و مسوولان خود مشاهده كنند؛ همچنان كه امام راحل و رهبري عزيز نيز نسبت به خدمت‌رساني به مردم اهميت و تاكيد ويژه دارند.

وي خاطرنشان كرد: مردم نشان دادند كه هر زمان بخواهد براي كشور بن‌بستي ايجاد شود، با حضور پرشور و آگاهانه خود اجازه اين كار را نمي‌دهند زيرا مردم تجلي قدرت خدا هستند.

رييس‌جمهور يادآور شد: ملت ايران در مقاطع مختلف سال‌هاي پس از انقلاب در صحنه‌هاي حساس، كار خود را در راستاي تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به خوبي انجام داده است.

احمدي‌نژاد در ادامه با تجليل از حضور صميمي، انقلابي و با عاطفه مردم استان ايلام در مراسم استقبال از خدمتگزاران خود در دولت، گفت: جمعيت پرشور و خودجوش استان ايلام در مراسم استقبال از خادمان خود در دولت با شعار عليه استكبار و حمايت از انقلاب اسلامي بار ديگر پايبندي خود به آرمان‌ها و ارزش‌هاي والاي انقلاب را نشان داد.

وي تصريح كرد: مردم اين استان در سال‌هاي دفاع مقدس اين منطقه را ترك نكردند و با اراده محكم و ايستادگي از آن محافظت كردند و با نثار شهدا و ايثار خود چندين بار دشمن متجاوز را از خاك كشور بيرون راندند و در سفر چهارم دولت به اين استان نيز درياي جمعيت در ايلام و تمام شهرستان‌ها به نفع انقلاب و آرمان‌هاي انقلاب فرياد زدند.

رييس‌جمهور اضافه كرد: پاسخ اين همه شور و وفاداري مردم ايلام بايد كار صادقانه، ياري رساندن به مردم و حل مشكلات آنان باشد.

احمدي‌نژاد همچنين در اين جلسه همت وزرا و مسوولان را براي ايجاد اشتغال و رفع مشكلات موجود و ارائه تسهيلات مناسب براي پيشرفت همه‌جانبه در بخش‌هاي مختلف استان ايلام مورد تاكيد قرار داد و اظهار كرد: قبل از انقلاب هيچ‌ توجهي از سوي حكومت به استان ايلام نمي‌شد و بعد از انقلاب هم به لحاظ درگيري اين استان با دفاع مقدس كمك شاياني به اين استان نشده است؛ لذا بايد تمام تلاش‌ها در جهت رشد و ارتقاي روزافزون بخش‌هاي مختلف استان به‌ويژه در زمينه اشتغال براي جوانان اين استان باشد و وزرا نيز بايد به طور خاص در خصوص انجام كار در اين استان تلاش كنند.

وي همچنين به بخشي از كارهاي انجام شده در اين راستا از جمله انجام پروژه‌هاي راه، گازرساني روستايي، مسكن مهر، آب‌رساني به زمين‌هاي كشاورزي، بهسازي روستاهاي دور افتاده، طرح فاضلاب روستايي و انجام كارهاي صددرصدي سرمايه‌گذاري براي تكميل پروژه‌هاي نفتي در استان ايلام اشاره كرد.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن