تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نادر طالب‌زاده: احتمالا در ليست جبهه پايداري قرار خواهم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نادر طالب‌زاده: احتمالا در ليست جبهه پايداري قرار خواهم داشت
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

نادر طالب‌زاده ـ تهيه‌كننده و كارگردان تلويزيون ـ با حضور در فرمانداري تهران و تحويل مدارك خود، ثبت نامش را براي كانديداتوري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تكميل كرد.

به گزارش ايسنا، وي پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران تصريح كرد: احتمالا در ليست جبهه پايداري حضور خواهم داشت زيرا با اين جبهه احساس نزديكي بيشتري مي‌كنم.

وي با بيان اينكه در دو دوره قبل در ليست انتخاباتي آبادگران بودم ولي قبل از انتخابات انصراف دادم، به اهميت كار رسانه و دغدغه‌اش در اين زمينه اشاره كرد و افزود: در برنامه‌هاي تلويزيوني سوالاتي را مطرح كرده‌ام كه بعضا بدون جواب مانده و بعضا مطالبي را مطرح كرده‌اند كه طي اين سال‌ها كسي در مورد آن صحبتي نكرده بود؛ از جمله بحث‌هايي در مورد بانك‌هاي ربوي، كتب آموزش و پرورش يا موضوع جنگ و ساير مسائل.

اين منتقد سينمايي با بيان اينكه بعضي از مسائل بايد در كشور اصلاح شود، افزود: چه به مجلس راه پيدا كنم چه پيدا نكنم، دغدغه‌هايي را كه دارم، پيگيري مي‌كنم.

طالب‌زاده با بيان اينكه سابقه من مشخص است و چيزي مبهم در آن وجود ندارد، اظهار كرد:‌ برنامه‌هايي كه ما داشتيم در راستاي اصلاح بود و صرفا جنبه سرگرمي نداشت. ما به دنبال بيان مشكلات و تبيين راه حل‌ها بوديم.

وي خاطرنشان كرد:‌ با كساني كه در فتنه 88 سكوت كردند و در طول اين 30 سال فعاليت چنداني نكردند، همدل نيستم.

طالب‌زاده همچنين با اشاره به تقارن ثبت ‌نام‌ها براي انتخابات مجلس نهم با نهم دي، اين را يك تقارن مهم دانست و يادآور شد:‌ در حادثه مهم 9 دي، اكثريت مشخص شد و اتفاق مهمي رخ داد.

مجري برنامه راز با اشاره به بحث رقابت رسانه‌اي گفت: من معتقدم همانطور كه در بين سايت‌ها و مطبوعات رقابت وجود دارد بايد در تلويزيون نيز رقابت وجود داشته باشد و صدا و سيما در يك صحنه رقابتي حضور داشته باشد اما متاسفانه در حال حاضر اين گونه نيست.

طالب‌زاده تصريح كرد: در حال حاضر رسانه‌هاي فارسي‌زبان فعاليت خود را تشديد كرده‌اند لذا براي مقابله با آنها نيازمند تحول هستيم. خوب بود بستري فراهم مي‌شد كه رسانه ملي در يك فضاي رقابتي با رسانه‌هايي همچون خود در داخل كشور رقابت كند زيرا در عرصه رقابت است كه بسياري از مسائل اصلاح مي‌شود و تكرار مكررات باعث ايجاد خمودگي خواهد شد.

به گزارش ايسنا،‌ طالب‌زاده چند روز پيش براي ثبت نام در فرمانداري تهران حضور پيدا كرده بود كه به علت ناقص بودن مداركش ثبت نام او ناتمام ماند و امروز ثبت نام خود را كامل كرد.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن