تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813180865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در مراسم اختتاميه نمايشگاه گراميداشت هفته پژوهش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در مراسم اختتاميه نمايشگاه گراميداشت هفته پژوهش
خبرگزاري فارس: در مراسم اختتاميه نمايشگاه گراميداشت هفته پژوهش خراسان رضوي از پژوهشگران برتر سال 90 استان تقدير شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، در اين مراسم كه با حضور استاندار خراسان رضوي و جمع زيادي از مديران استان در محل تالار همايش‌هاي نمايشگاه بين‌المللي مشهد برگزار شد، 109 برگزيده در بخش‌هاي مختلف پژوهشي لوح‌تقدير، تنديس و مدال‌هاي خود را از دست نماينده عالي دولت در استان دريافت كردند.
اسامي برگزيدگان به شرح زير است:
صاحبان ايده‌هاي برتر
سيدمسعود حداد بايگي، مسعود سرحدي، محمدرضا منشادي، مجيد محمودي‌نژاد، مرتضي شرفي، برهمن سبزواري، حوريه شجاعي‌كنگ‌سفلي، مسعود جليلي‌منش، هادي نظري‌راد، الهه رضايي، الميرا ابوالحسني، محمود رمضاني، شهين ابراهيم‌زاده پزشكي، داود صانعي، رضا صادقي‌خباز
پژوهشگران حوزه علوم اسلامي:
حجت‌الاسلام علي‌اصغر ناصحيان در رشته علوم و معارف قرآني، حجت‌الاسلام روح‌الله زينلي در رشته كلام و فلسفه و حجت‌الاسلام علي جلاليان اكبرنيا در رشته اخلاق و تربيت لوح‌تقدير و تنديس جشنواره را دريافت كردند. حجت‌الاسلام جواد ايرواني در رشته ترجمه و تصحيح، حجت‌الاسلام سيد جعفر علوي در رشته فقه و اصول فقه، حجت‌الاسلام سيد مهدي احمدي‌نيك در رشته علوم و معارف حديثي، زهرا توكليان در رشته فقه و حقوق و تكتم آزاد در رشته تاريخ اسلام شايسته تقدير شدند.
پژوهشگران برتر دانشگاهي و مراكز تحقيقات
در علوم پزشكي و پيراپزشكي حميد صادقيان، حميد جعفرزاده و عبدالرضا وارسته حايز رتبه اول تا سوم شدند و لوح‌تقدير و تنديس جشنواره را دريافت كردند. در فني و مهندسي: حسين خوران حايز رتبه سوم لوح‌تقدير و تنديس دريافت كرد. در علوم كشاورزي و دامپزشكي: محمدرضا رمضاني‌مقدم، الناز ميلاني و محمدتقي كاشكي حايز رتبه اول تا سوم شدند و لوح‌تقدير و تنديس جشنواره دريافت كردند. در علوم پايه سيد عليرضا حسيني كاخك، فاطمه فراش بامحرم، مريم متين مقدم رتبه اول تا سوم را به دست آوردند و لوح‌تقدير و تنديس جشنواره را دريافت كردند. در علوم انساني و هنر محمدرحيم رهنما و شهرام بهرامي رتبه دوم و سوم را كسب كرده و لوح‌تقدير و تنديس دريافت كردند.
علي‌اكبر زارع‌مقدم در بخش پژوهش برتر حوزه آموزش و پرورش رتبه اول را به دست آورد. در بخش پژوهشگر برتر در همين حوزه مجيد حيدري چروده و معلم پژوهنده برتر سعيده ابراهيم‌پور انتخاب شدند.
دانش آموزان فن‌آور برتر
عماد عامري، سجاد اسماعيلي و آرش ثروتمند حايز رتبه اول تا سوم شدند و لوح تقدير و مدال دريافت كردند.
دانش‌آموزان پژوهشگر برتر
مهدي معصومي، هانيه صفرپور و امين عطايي حايز رتبه اول تا سوم شده و لوح‌تقدير و مدال دريافت كردند و از حسين احدي با لوح‌تقدير و تنديس به عنوان پيشكسوت برتر حوزه آموزش و پرورش تقدير شد.
دانشجويان برتر پژوهش:
در مقطع تحصيلي دكتراي تخصصي و فوق تخصصي علوم پزشكي: اميرحسين صاحب‌كار رتبه اول و لوح تقدير و تنديس دريافت كرد، حميدرضا رحيمي نفر دوم كه لوح‌تقدير و مدال كسب كرد. در رشته دكتراي عمومي علوم پزشكي اميرعلي رهسپار نفر اول و لوح تقدير و تنديس دريافت كرد و محسن تدين نفر دوم كه لوح‌تقدير و مدال كسب كرد. در رشته دكتراي تخصصي غير پزشكي سيد محمدرضا فرشچي نفر اول لوح‌تقدير و تنديس نفر دوم شاهرخ قوتي رودسري نفر دوم كه لوح‌تقدير و مدال دريافت كرد و در كارشناسي‌ارشد پيمان نعمت اللهي نفر اول كه لوح‌تقدير و تنديس دريافت كرد.
فن‌آوران برتر
عباس شجاعي، علي رفيعي و مهران غياثي نفر اول تا سوم شدند و لوح‌تقدير و تنديس جشنواره را دريافت كردند.
دستگاه‌هاي اجرايي برتر پژوهشي
شهرداري مشهد، شركت گاز خراسان رضوي، شركت برق منطقه‌اي خراسان و سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي، دستگاه‌هاي برتر شناخته شده و از مديران آنها تقدير شد.
موسسات برتر پژوهشي در بخش صنعت
موسسه تحقيقاتي پر طاووس و شركت صنايع قند ايران كه به ترتيب حايز رتبه اول و دوم شدند و لوح تقدير دريافت كردند.
واحدهاي صنعتي برتر پژوهشي
صنايع پودر شير مشهد، گروه صنعتي و معدني زرمهر و شركت ايران خودرو خراسان برتر شناخته شده و لوح‌تقدير دريافت كردند.
مراكز رشد برتر
مركز رشد دانشگاه فردوسي كه علاوه بر لوح‌تقدير تنديس نيز دريافت كرد، مركز رشد نيشابور و مركز رشد كشاورزي و منابع طبيعي برتر و لوح تقدير دريافت كردند.
طرح‌هاي برتر حوزه توسعه روستايي
خانم فاطمه رحماني(و همكاران حسين خوبان، سارا رحيم‌پور اصفهاني) كه لوح‌تقدير و تنديس دريافت كرد. سيد احمد محدث(و همكار محسن شال‌فروشان) خليل سليمانيان(و همكار محمود معين‌زاده) دوم و سوم كه لوح تقدير دريافت كردند. عليرضا شكري(و همكاران حسين ساربان و محمد صبور بلندي) حميدرضا فتحي(و همكاران فاطمه كبيري، سليمان صادقي و فرحناز بهارستان) غلامحسين خدايي (و همكاران فاطمه كبيري، زهرا اباصلتي) شايسته تقدير و لوح‌تقدير دريافت كردند.
طرح‌هاي دانش‌بنيان برتر ملي مربوط به جشنواره ملي علم تا عمل
محمدباقر سوزنچي كاشاني، عليرضا ناصري حسيني، مهدي قيافه داوودي، محمدرضا رحماني، كمال فروندي و حسن رهنما كه لوح‌تقدير و فيش حج دريافت كردند.
پيشكسوتان برتر دانشگاهي پژوهش:
در گروه علوم پزشكي و پيرا پزشكي صديقه فضلي ‌بزاز، فني و مهندسي: محمدرضا رضايي پژند، علوم پزشكي و دامپزشكي: سيد علي مرتضوي، علوم پايه: فايزه توتونيان و علوم انساني و هنر: سعيد مرتضوي لوح‌تقدير و تنديس دريافت كردند.
واحدهاي فن‌آور برتر
شركت ايمن موج، شركت پايا فناوران توس و شركت صنايع شيميايي سامد رتبه اول تا سوم را كسب كرده و لوح‌تقدير و تنديس دريافت كردند.
طرح‌هاي فن‌آورانه برتر
رضا نجات‌پور(مركز رشد جامع) رتبه اول كه لوح‌تقدير و تنديس دريافت كرد. مصطفي مكارم (مركز رشد دانشگاه فردوسي) و فايزه تجلي( جهاد دانشگاهي مشهد) دوم و سوم شدند كه لوح‌تقدير و مدال دريافت كردند.
غرفه‌هاي دانشگاه علوم پزشكي، دانشگاه فردوسي، دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، دانشگاه پيام‌نور، دانشگاه‌هاي جامع علمي و كاربردي، پارك علم و فناوري استان، موسسات آموزشي غير دولتي، آموزش و پرورش، سازمان بسيج علمي و پژوهشي و فناوري، سازمان‌هاي مستقل، شركت‌هاي دولتي، شهرداري‌ها، آستان قدس‌رضوي، اداره‌كل تعاون، اداره‌كل فني و حرفه‌اي، اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان جهاد كشاورزي و سازمان.
انتهاي پيام/ش30

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2598]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن