تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815549675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سهم هر خانوار ايراني از مانده تسهيلات بانكي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سهم هر خانوار ايراني از مانده تسهيلات بانكي
هزار ميليارد تومان مانده تسهيلات بانكي وجود دارد، اگر تسهيلات بانكي به طور عادلانه با سود مناسب و مشاركت حقيقي در بين مردم توزيع شود، يك نفر بيكار در كشور باقي نخواهد ماند.
رئيس جمهور امروز در جمع مردم ايوان استان ايلام اعلام كرد: سهم هر خانوار ايراني از ۳۴۰ هزار ميليارد تومان مانده تسهيلات بانكي ۱۶ ميليون و ۱۹۰ هزار تومان مي شود.

به گزارش فارس ، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور امروز در ادامه سفر استاني به ايلام در جمع مردم شهرستان ايوان گفت: يكي از اين نقاط (طرح تحول اقتصادي) اصلاح نظام گمرك و ماليات است، افرادي ثروت فراوان داشته، اما ماليات نمي‌دهند، ماليات تنها از سوي افراد ضعيف مملكت پرداخت مي‌شود.

وي ادامه داد: ما مصمم هستيم با اصلاح ماليات و روش‌هاي مالياتي در راستاي عدالت حركت كنيم و عادلانه بين مردم توزيع كنيم.

رئيس جمهور اضافه كرد: ۳۴۰ هزار ميليارد تومان مانده تسهيلات بانكي وجود دارد، اگر تسهيلات بانكي به طور عادلانه با سود مناسب و مشاركت حقيقي در بين مردم توزيع شود، يك نفر بيكار در كشور باقي نخواهد ماند.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: اگر اين ميزان تسهيلات بين ۷۵ ميليون نفر از جمعيت كشور تقسيم شود، يا به عبارت بهتر بين ۲۱ ميليون خانوار در كشور تقسيم شود، به هر نفر چند ميليون تومان مي‌رسد(به هر خانوار با بعد متوسط ۴ نفر ۱۶ ميليون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۶ تومان مي رسد).

مطالعه فاز دوم هدفمندي تمام شده و آماده اجرا است

رئيس جمهور گفت: هدفمندي يارانه ها، اصلاحات سوم اقتصادي در كشور به شمار مي رود، يارانه‌ها متعلق به مردم است، بايد در خدمت مردم باشد، گام اول را با كمك شما انجام داديم، اكنون مطالعات مرحله دوم تمام شده و گام بعدي را با كمك شما با موفقيت بر‌خواهيم داشت.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن