تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806803860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در كرمانشاه/3 رييس جمهوري: حركت ملت ايران رو به جلو و سازنده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد در كرمانشاه/3 رييس جمهوري: حركت ملت ايران رو به جلو و سازنده است
رييس جمهوري اسلامي ايران حركت ملت ايران را حركت رو به جلو، توفنده و سازنده دانست و گفت:‌ البته در مسير ساختن ما در ابتداي راه هستيم، گام هاي بلندي برداشته ايم اما بيشترين مقدار مسير باقي مانده است كه بايد با همين روحيه و عزم و همدلي حركت كنيم تا به آن برسيم.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا،‌ دكتر محمود احمدي نژاد در ادامه سخنان خود در جمع هزاران تن از مردم استان كرمانشاه در ورزشگاه آزادي شهر كرمانشاه، افزود: عليرغم تحريم سنگين اقتصادي، فشارهاي بي سابقه استكبار بر ملت ايران، به فضل الهي و با همت بلند ملت ايران و با وحدت و همدلي و عزتمندي و كار و تلاش و حركت در خط نوراني ولايت، ايران عزيز به سرعت در مسير پيشرفت در حال حركت است.
وي تصريح كرد: همه ايران در جنب و جوش است، اين خط با راه و پروژه ها و طرح ها فراوان همراه است كه در دهه فجر حتي وزرا و اعضاي دولت فرصت حضور در مراسم افتتاح را پيدا نمي كنند.
رييس جمهوري با اشاره به اقدامات دولت در استان كرمانشاه گفت: در سفر دور اول مصوبات خوبي داشتيم برخي از آنها اجرا شده است و برخي در مسير اجرا قرار دارد و برخي از آنها با موانعي مواجه شده است كه انشاالله در اين سفر تلاش خواهيم كرد موانع را برطرف كنيم.
احمدي نژاد افزود: كارهاي خوبي انجام شده است اما در برابر وسعت و نيازهاي اين استان و استعدادهاي مردمان اين ديار به ويژه جوانان مومن و هوشمند و سخت كوش استان، كارهاي فراواني بايد انجام شود.
وي با اشاره به مصوباتي كه دولت در دور دوم سفر به استان كرمانشاه خواهد داشت، گفت: در بخش بهداشت 7 بيمارستان از مطالعه و احداث تا تجهيز و ايجاد 22 پايگاه امداد جاده اي از جمله كارهايي است كه بايد صورت گيرد.
رييس جمهوري خاطرنشان كرد: مواردي كه بايد در جلسه دولت به تصويب برسد، فراوان است. يكي از تصميمات بزرگ دولت برداشتن گام هاي بلند براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري جوانان است كه بايد صورت گيرد. به همين دليل دولت اجراي 22 طرح بزرگ صنعتي و معدني را براي استان كرمانشاه به تصويب خواهد رساند.
وي افزود: استان كرمانشاه از زيباترين استان هاي كشور و داراي ميراث فرهنگي غني و پرافتخار است، در اين سفر ايجاد 20 منطقه نمونه گردشگري به تصويب دولت خواهد رسيد تا بتوان از اين ظرفيت ها به خوبي استفاده كرد.
رييس جمهوري گفت: براي ادامه تحصيل جوانان احداث 6 دانشكده جديد به تصويب دولت خواهد رسيد. در زمينه تامين آب كشاورزي و آشاميدني اين استان، همه طرح هايي كه مطالعه شده است از جمله چند سد و شبكه آبياري و خط لوله انتقال آب از تونل راويشان به شهر كرمانشاه به تصويب نهايي دولت خواهد رسيد.
احمدي نژاد تصريح كرد: گازرساني به روستاها، توسعه مسكن و تامين آن، عمران شهري و روستايي و پروژه هاي فراوان ديگري در دستور كار دولت قرار دارد كه از طريق رسانه ها از آن مطلع خواهيد شد.
رييس جمهوري در ادامه از تاخير سفر دولت به استان كرمانشاه عذرخواهي كرد و گفت: دچار بيماري آنفولانزا شده بودم و مجبور شدم سفر را به تعويق بياندازم.
وي تاكيد كرد: حضور حماسي مردم كرمانشاه نشانه حيات، عزت و عظمت مردم اين ديدار و موجب افتخار ملت ايران و همه ملت ها و ياس دشمنان اسلام است.
سيام.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن