تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815328773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله‌العظمي مكارم شيرازي: موج بيداري جهاني بايد استمرار يابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آيت‌الله‌العظمي مكارم شيرازي: موج بيداري جهاني بايد استمرار يابد
خبرگزاري فارس: يكي از مراجع عظام تقليد قم گفت: با جنگ غزه و پيروزي مقاومت فلسطين موجي از بيداري نسبت به جنايات سران استعمارگر دنيا را فراگرفته است كه اين موج بايد همواره ادامه داشته باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله‌العظمي ناصر مكارم شيرازي پيش از ظهر امروز در درس خارج از فقه خود در مسجد اعظم قم با تبريك پيروزي مسلمانان فلسطين در جنگ غزه اظهار داشت: مسلمانان غزه در جنگي 22 روزه توانستند در برابر رژيم صهيونيستي به پيروزي برسند و اين پيروزي تمام دنيا را تحت تاثير خود قرار داد.
وي ادامه داد: با پيروزي مسلمانان در غزه موجي از بيداري امروز جهان را فراگرفته است و در اين جنگ دروغ‌گويي سران استكباري و حاميان حقوق بشر براي همه جهانيان مشخص شد.
اين مرجع تقليد گفت: بايد بيداري جهان همچنان استمرار داشته باشد تا زمانيكه حكومت حاكمان جهاني برچيده شود.
وي با اشاره به فعاليت‌هاي سازمان‌هاي جهاني و بين‌المللي تصريح كرد: سازمان‌هاي بين‌المللي در غزه نشان دادند كه فقط از سران سلطه حمايت خواهند كرد و اين سازمان‌ها به غير از خود همه را ظالم مي‌دانند، در حاليكه خود حامي استعمار و سران ظلم هستند.
آيت‌الله مكارم شيرازي گفت: امروز با نام حمايت از حقوق بشر و با استفاده از سلطه شوراي امنيت سازمان ملل دولت‌هاي استعماگر به ظلم و جنايت در دنيا مي‌پردازند.
وي با اشاره به مقاومت مردم فلسطين در برابر رژيم اشغالگر قدس تأكيد كرد: اين مقاومت به همه جهان نشان داد كه ديگر كشورهاي زورگو توان مقابله با بيداري جهاني را نخواهند داشت.
استاد حوزه علميه قم با تأكيد بر اهميت ادامه روند حمايت‌ها از مردم مظلوم غزه تصريح كرد: همه مسلمانان جهان بايد همواره ضمن اعلام نفرت و انزجار خود از سران استكبار در دنيا، حمايت‌هاي همه جانبه خود از مظلومان غزه و فلسطين را ادامه دهند.
انتهاي پيام/ب20

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن