تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815366633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام ويژه‌برنامه‌هاي سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي در حوزه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اعلام ويژه‌برنامه‌هاي سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي در حوزه هنري
گروه خبرنگاران افتخاري / حجت بقايي: ويژه‌برنامه‌هاي حوزه هنري به‌مناسبت دهه فجر و گراميداشت سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي از سوي اداره‌كل روابط عمومي و امور حوزه هنري اعلام شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه خبري حوزه هنري، برخي از اين برنامه‌هاي ويژه سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي عبارتند‌از: برپايي نمايشگاه‌هاي عكس انقلاب با عنوان «57 در تصوير» (با انتخاب 57 عكس منتشرنشده)، «عكس انقلاب به شيوه انيستاليشن» (چيدمان تصويري عكس‌هاي انتخابي انقلاب) در محوطه باز و نمايشگاه «كتاب انقلاب» شامل توليدات حوزه هنري مربوط به وقايع انقلاب و با حضور خاطره‌گويان در سالن شماره 2 تالار انديشه حوزه هنري از 12 تا 22 بهمن‌ماه دائر مي‌شود.

همچنين بنا به اعلام اداره‌كل روابط عمومي و امور بين‌الملل، «اكران فيلم‌هاي توليدي حوزه هنري با موضوع انقلاب»، «اجراي نمايش‌هاي پرده‌خواني»، «برپايي نمايشگاه خاطره و نقاشي» براي خلق و عرضه از ديگر برنامه‌هايي است كه در حوزه هنري برگزار مي‌شود.

همچنين برگزاري «جشنواره داستان انقلاب»، «انتشار سلسله 20 عنوان قصه مردان انقلاب» و تجديد چاپ 20 عنوان از داستان‌هاي انقلاب براي نوجوانان از برنامه مركز آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري به همين مناسبت است.

خانه عكاسان ايران نيز براي انعكاس روحيه افتخار، عزت و غيرت ملي، ذكاوت و قدرت علمي و اراده انقلابي و ايستادگي و پايداري مردم نمايشگاه عكس «ما مي‌توانيم» را در نگارخانه خود برپا مي‌كند.

از ديگر برنامه‌هاي حوزه هنري مي‌توان ارائه شعر، نثر، داستان كوتاه و فيلمنامه طنز براي استفاده در صداوسيما، تئاتر و ... درباره شخصيت‌هايي چون شاه منفور و نخست‌وزيران و امراي نظامي‌اش با آمريكا و انگليس، اسرائيل به‌وسيله دفتر طنز، عرضه آثار سينمايي مرتبط با انقلاب در شبكه نمايش خانگي با كوشش مؤسسه هنرهاي سوره تصويري و اجراي تئاتر صحنه‌اي و مسابقه طراحي پوستر به صورت اجراي كارگاهي با مشاركت مدارس سوره يك و دو و برگزاري مسابقه نقاشي به شكل كارگاهي با همكاري دبستان ظهور آفتاب حوزه هنري اشاره كرد.

يادآور مي‌شود، در مراكز استاني حوزه هنري در سراسر كشور نيز برنامه‌هاي متعددي برگزار خواهد شد كه اخبار آن منتشر مي‌شود. اين برنامه‌ها از 12 تا 22 بهمن‌ماه جاري ميزبان و پذيراي علاقه‌مندان است.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن