تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: خبر
تاريخ توزيع و نحوه رفع نقص كارت آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2012) اعلام شد

گروه آزمون وسنجش: تاريخ‌ و نحوه‌ توزيع‌ كارت‌ شصت و چهارمين آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2012) از سوي سازمان سنجش اعلام شد.به گزارش آفرينش، شصت و چهارمين آزمون زبان انگليسي پيشرفته روز پنج شنبه 15/10/90 به طور همزمان در 8 شهرستان مختلف كشور شامل شهرستانهاي اصفهان، بابل، تبريز، تهران، شيراز، كرمان، رشت و مشهد برگزار خواهد شد.كارت شركت در اين آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه ‌شنبه 13/10/90 بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد تا داوطلبان شركت كننده در آزمون بتوانند با وارد كردن اطلاعات شامل شماره پرونده و كد رهگيري و يا نام و نام خانوادگي، سال تولد و شماره كارت ملي خود نسبت به پرينت آن اقدام نمايند.بنا بر اين گزارش، هر داوطلب براي شركت در جلسه آزمون بايد پرينت كارت شركت در جلسه آزمون و اصل كارت ملي يا اصل شناسنامه عكسدار خود را ارائه نمايد.داوطلبان مي توانند براي آگاهي از نشاني باجه‌هاي رفع نقص كارت به سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org مراجعه كنند.واحد اطلاعات و پاسخگويي به سوالات در اين باره از امروز 8 دي ماه لغايت 14 دي همه روزه به غير از ايام تعطيل در ساعات اداري آماده پاسخگويي به سوالات داوطلبان مي باشد . لذا داوطلبان گرامي به منظور پاسخگويي به سوالات خود مي توانند فقط با شماره تلفنهاي 88923595 الي 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوري خودداري نمايند.

با تصويب شوراي گسترش آموزش عالي؛

47 رشته محل‌ در دانشگاه‌هاي كشور ايجاد مي شود

گروه آزمون و سنجش: شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم با ايجاد 40 رشته كارشناسي ارشد، چهار رشته كارشناسي و سه رشته كارداني در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي موافقت كرد. به گزارش ايسنا، شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم با تصويب رشته‌هاي كارشناسي ارشد فلسفه علوم اجتماعي، دانش اجتماعي مسلمين و مهندسي هوافضا گرايش‌هاي فضايي، جلوبرندگي و ديناميك پرواز در دانشگاه تهران؛ نانو فيزيك در دانشگاه رازي؛ اصلاح نباتات در دانشگاه شهيد باهنر؛ جغرافياي سياسي، سنجش از راه دور و سيستم اطلاعات جغرافيايي در دانشگاه تربيت معلم تهران، مخاطرات محيطي در دانشگاه كردستان و دانش اجتماعي مسلمين و فلسفه علوم اجتماعي در موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني (ره) موافقت كرد. همچنين، ايجاد رشته‌هاي كارشناسي ارشد فلسفه اسلامي در دانشگاه مذاهب اسلامي؛ علوم قرآن و حديث گرايش فلسفه تفسير در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ علوم و فناوري نانو گرايش‌هاي نانو فيزيك و نانو شيمي در مركز تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان؛ زبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات مقاومت در دانشگاه شيراز؛ علوم شناختي در دانشگاه فردوسي؛ بيو تكنولوژي گرايش ميكروبي و مهندسي منابع طبيعي گرايش پرورش آبزيان در دانشگاه شهركرد در شوراي گسترش آموزش عالي تصويب شد.

شوراي گسترش آموزش عالي با ايجاد رشته‌هاي كارشناسي ارشد زيست شناسي گرايش بيوشيمي، علوم و فناوري نانو گرايش‌هاي نانو فيزيك و نانو شيمي و مهندسي كشاورزي گرايش آبياري و زهكشي در دانشگاه اراك؛ زبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات مقاومت در دانشگاه محقق اردبيلي، نانو شيمي و نانو فيزيك در دانشگاه لرستان؛ مهندسي معماري در دانشگاه تربيت معلم سبزوار؛ شيمي تجزيه و معدني(نوبت دوم) در دانشگاه ايلام؛ حقوق ثبت، حقوق سردفتري، مديريت دادگستري و مديريت نظارت و بازرسي در دانشگاه علوم قضايي، مهندسي شيمي در دانشگاه صنعتي اصفهان و مهندسي حمل و نقل دريايي در دانشگاه صنعتي اميركبير موافقت كرد. موافقت با ايجاد رشته‌هاي كارشناسي فلسفه و حكمت اسلامي در مجتمع آموزش عالي گنبد كاووس؛ جغرافيا و برنامه‌ريزي گردشگري در دانشگاه محقق اردبيلي؛ مهندسي منابع طبيعي گرايش مديريت مناطق خشك و بياباني در مجتمع آموزش عالي اردكان و علوم آزمايشگاهي دامپزشكي در دانشگاه سمنان از ديگر مصوبات شوراي گسترش است. همچنين، اين شورا با ايجاد رشته‌هاي كارداني مديريت جهانگردي هتل داري، حسابداري و امور مالي و مالياتي را در موسسه آموزش عالي غير دولتي و غيرانتفاعي قشم موافقت كرد.

معاون آموزشي وزارت علوم خبر داد؛

قطبي شدن دانشگاه‌هاي كشور تا قبل از پايان سال

گروه آزمون و سنجش: معاون آموزشي وزارت علوم گفت: طرح قطبي شدن دانشگاه‌هاي كشور تا قبل از عيد نوروز تبديل به مدل شده و براساس آن دانشگاه‌ها در صورت نياز به صورت مجموعه‌اي اداره مي‌شوند.حسين نادري‌منش معاون آموزشي وزارت علوم در گفت‌وگو با فارس با تأكيد براينكه 10 دانشگاه برتر كشور بايد به تبادل انديشه با يكديگر بپردازند، گفت: دانشگاه‌هاي كشور به 10 تا 15 قطب تقسيم مي‌شوند و در رأس اين قطب‌ها يك دانشگاه برتر قرار مي‌گيرد.به گفته وي با قطب‌بندي شدن دانشگاه‌هاي كشور شبكه مجازي واقعي ايجاد مي‌شود. معاون آموزشي وزارت علوم خاطرنشان كرد: اگر يك استاد خوب در دانشگاه منطقه محروم وجود داشته باشد و نتواند مجوز كارشناسي‌ارشد و دكتري بگيرد، با قطب بندي شدن دانشگاه‌ها مي‌تواند از اين امكان بهره‌مند شود.به گفته وي يكي از مزاياي قطبي شدن دانشگاه‌هاي كشور بومي شدن اساتيد و دانشجويان است.

رييس دانشكده پزشكي تهران:

از سال آينده دانشجو در رشته "ايدز و عفونت بيمارستاني" پذيرش مي شود

گروه آزمون و سنجش: مدير گروه عفوني دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران از راه‌اندازي دوره فلوشيپ ايدز و عفونت بيمارستاني از مهر 91 خبر داد و گفت: برنامه آموزشي اين دوره تدوين شده و اميدواريم از سال آينده در اين دوره دانشجو پذيرفته شود. مهرناز رسولي نژاد در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به راه‌اندازي دوره فلوشيپ ايدز و عفونت‌هاي بيمارستاني، اظهار كرد: وزارت بهداشت از مكان برگزاري دوره بازديد كرده است كه اميد است از مهر سال جديد در اين رشته‌ها پذيرش رزيدنت داشته باشيم. وي افزود: گروه عفوني دانشگاه تهران مرجع رشته عفوني در كشور است و چشم تمام گروه‌هاي بيماري‌ها و كرسي عفوني در كشور به اين دانشگاه است. وي با تاكيد بر اينكه علاوه بر ارائه خدمات درماني بيشترين تلاش در جهت آموزش دستيار، انجام تحقيقات علمي در حوزه بيماري‌هاي عفوني به ويژه ايدز است، خاطرنشان كرد: مركز تحقيقات ايدز دانشگاه بي‌شك بهترين در كشور و يكي از مراكز معتبر علمي تحقيقاتي در منطقه و مديترانه شرقي است كه در آن برنامه‌هاي درماني، آموزشي به بيماران ارائه مي‌شود، همچنين مركز مشاوره اين مركز در تمام كشور، مديترانه شرقي و منطقه منشاء خدمات بسياري است.

رسولي نژاد با بيان اينكه بيشترين پتانسيل مركز تحقيقات ايدز بر روي اين بيماري است، وجود يك آزمايشگاه مركزي در راستاي ارائه خدمات هرچه بهتر و بيشتر را ضروري عنوان كرد و افزود: با قول مساعدي كه مسئولين مبني بر راه‌اندازي يك آزمايشگاه مجهز داده‌اند، راه‌اندازي دوره آموزش فلوشيپ ايدز و عفونت بيمارستاني با موفقيت بيشتري همراه خواهد شد.

مديركل بورس وزارت علوم خبر داد؛

برخورد قاطع با موسساتي كه دانشجو به انگليس اعزام كنند

گروه آزمون و سنجش: مدير كل بورس وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: روند اعزام دانشجويان ايراني براي ادامه تحصيل به دانشگاه‌هاي انگلستان همچنان متوقف است. حسن مسلمي ناييني در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: در جلسه‌اي كه اخيرا با حضور جمعي از مديران موسسات مجاز اعزام دانشجو به كشور انگلستان تشكيل يافت، قرار شد تا اطلاع ثانوي روند اعزام دانشجويان ايراني متقاضي تحصيل در دانشگاه‌هاي انگليس مسكوت باقي بماند. وي همچنين از برخورد قاطع و شديد با موسساتي كه بدون مجوز و به صورت غيرقانوني، نسبت به اعزام دانشجويان ايراني به انگليس اقدام كنند خبر داد و گفت: قرار شد دانشجويان علاقه مند به تحصيل را به كشورهاي ديگر معرفي كنند. كامران دانشجو، وزير علوم نيز با بيان اينكه هيچ دانشجويي به كشور انگلستان اعزام و بورسيه نمي‌شود، گفت: با موسسات اعزام دانشجو صحبت شده كه در راستاي اعزام دانشجو به انگليس فعاليت نكنند. كامران دانشجو افزود:‌ وزارت علوم در ارتباط با انگلستان براساس سياست‌هاي نظام عمل خواهد كرد. وي با بيان اينكه وزارت علوم پيش از اين نيز فردي را به كشور انگلستان بورس نمي‌كرد، افزود: هماهنگي جهت بورس و هر نوع ارتباطي با انگلستان، در راستاي سياست‌ها و فعاليت‌هاي نظام خواهد بود.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن