تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806809793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه 8گروه فلسطيني عليه ابومازن


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: بيانيه 8گروه فلسطيني عليه ابومازن


خبرگزاري ها:هشت گروه فلسطيني طي نشستي در دمشق اعلام كردند: رياست محمود عباس در تشكيلات خودگردان فلسطين به پايان رسيده و او ديگر رئيس اين تشكيلات نيست. احمد جبريل دبير كل جبهه مبارزه مردمي فلسطين اظهار داشت: «هشت گروه فلسطيني شامل حماس، جهاد، فرماندهي كل، فتح الانتفاضه، الصاعقه، جبهه النزال، جبهه التحريري و حزب كمونيست طي نشستي در دمشق اعلام كردند، با توجه به پايان رسيدن دوره قانوني رياست محمود عباس بر تشكيلات خودگردان فلسطين وي ديگر رئيس اين تشكيلات نيست.»

وي افزود: «طي اين نشست آخرين تحولات سياسي غزه پس از پايان حملات اسرائيل به اين منطقه و مذاكرات در حال انجام در قاهره مورد بررسي قرار گرفت.»
اين مقام فلسطيني خاطرنشان كرد: «گروه هاي مذكور با آتش بس يك ساله به شرط پايبندي اسرائيل به شرايط آتش بس از جمله لغو محاصره غزه و بازگشايي گذرگاه ها موافقت كردند.»
اين در حالي است كه جنبش حماس نيز اعلام كرده، دوره قانوني رياست محمود عباس در هشتم ژانويه به پايان رسيده است و بر اساس قانون اساسي نيز زمان قانوني اين رياست چهار سال بوده است.

مرتبط نبودن آتش بس با آزادي نظامي اسرائيلي

«ايمن طه» يكي از رهبران جنبش حماس در گفت وگو با روزنامه الحيات با اعلام اين مطلب كه موافقت بين دو طرف فلسطيني و اسرائيلي براي تمديد آتش بس تا پنجم فوريه ( 17 بهمن) حاصل شده است، گفت: «در طول اين مدت رايزني ها به منظور دستيابي به توافقاتي درباره آتش بس بين رهبران حماس و همچنين با مسوولان مصري انجام مي شود.»
اين رهبر فلسطيني در ادامه درباره آتش بس يك سال و نيمه گفت:« در قبال اين موضوع موافقت اوليه خود را بيان كرديم اما بالطبع تصميم نهايي در بين رهبران حماس اتخاذ مي شود و به اين منظور رايزني هايي را انجام خواهيم داد.»
وي بارديگر با تكرار موضع حماس مبني بر مرتبط نبودن آزادي «گلعاد شاليت» نظامي صهيونيستي دربند نيروهاي مقاومت در مقابل مساله آتش بس گفت:« ما از مذاكره درباره آزادي گلعاد شاليت در قبال آزادي اسراي فلسطيني استقبال مي كنيم.»
اسرائيل هفتم دي ماه (27 دسامبر) حملات بي امان و وحشيانه خود را با حمايت غرب و برخي از كشورهاي عربي عليه مردم بي گناه غزه آغاز كرد اما سرانجام بعد از 22 روز نه تنها نتوانست حماس را به شكست بكشاند بلكه خود مجبور به پذيرش آتش بس شد.

بار ديگر گذرگاه هاي غزه بسته شد

اسرائيل در حالي كه پيش از اين به تعداد بسيار محدودي از كاميون هاي حامل كمك هاي انساني اجازه ورود به غزه را داده بود، بار ديگر گذرگاه ها را به صورت كامل بست.به گزارش پايگاه خبري فلسطين اليوم، اسرائيل ديروز بار ديگر گذرگاه هاي غزه را به طور كامل بست و از ورود خودروهاي محدودي كه پيشتر به آنها اجازه ورود به غزه را مي داد، جلوگيري كرد.
اين اتفاق پس از آن روي داد كه برخي منابع رسانه اي در خبري غيررسمي اعلام كردند يك تانك متعلق به اسرائيل در نزديكي گذرگاه نظامي كيسوفوم در اثر شليك موشك منفجر شده است.
بنابر اظهارات شبكه خبري الجزيره، در اين حادثه كه هنوز از سوي گروه هاي فلسطيني تاييد نشده است، يك صهيونيست كشته و سه نفر ديگر نيز زخمي شدند. «ايهود باراك» وزير جنگ اسرائيل ديروز در پي انتشار اين خبر دستور داد تمام گذرگاه هاي نوار غزه را ببندند. از سوي ديگر صبح امروز يك فلسطيني در اثر شليك گلوله از سوي نيروهاي اشغالگر در منطقه الفراحين در جنوب نوار غزه به شهادت رسيد.

درخواست ليوني براي حمايت آمريكا از ابومازن

وزير امور خارجه اسرائيل از دولت آمريكا خواست تا از «محمود عباس» كه دوره رياست وي بر تشكيلات خودگردان فلسطين پايان يافته است، حمايت كند.
ليوني در نشست خود با «جيمز كانينگهام» سفير آمريكا در فلسطين اشغالي گفت: «بايد از شرايط كنوني ايجاد شده بعد از حمله به نوار غزه براي انجام اقداماتي در جهت تقويت «نيروهاي ميانه رو» در تشكيلات خودگردان استفاده كرد.»

اولمرت: مذاكرات ما با سوريه در نهايت به توافق منجر مي شود

نخست وزير مستعفي اسرائيل اظهار داشت: «مذاكرات غيرمستقيم صلح ميان اسرائيل و سوريه در پايان به توافق منجر خواهد شد.»
ايهود اولمرت نخست وزير مستعفي اسرائيل در سخنراني خود در همايش كنفرانس جهاني يهود در بيت المقدس تصريح كرد: «ما مذاكرات با سوريه را آغاز كرديم و در پايان به توافقي كه به درگيري ميان ما و سوريه پايان دهد، دست خواهيم يافت.»اولمرت مدعي شد: «سوريه اهداف بسياري را دنبال مي كند و خواسته هايش فراوان و البته در برخي مواقع غيرواقعي است اما آنها همچنين مي دانند برقراري روابط و صلح با اسرائيل بسيار بهتر از جنگ با اسرائيل است.»

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن