تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815183328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
سارق طلاهاي پايتخت دستگير شد
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري متهم فراري در سرقت طلافروشي هاي اخير پايتخت خبر داد.عباس علي محمديان در جمع خبرنگاران گفت: هفتم دي ماه سال جاري با توجه به شكايت مطروحه در پليس آگاهي تهران بزرگ مبني بر حمله دو سارق به طلافروشي هاي خيابان پيروزي بلافاصله اكيپي از ماموران اداران آگاهي در محل حاضر و تحقيقات اوليه صورت گرفت. با توجه به اظهارات شاكيان اعلام داشتند، متهمان پس از كوبيدن آجر به شيشه ويترين مغازه در يك اقدام سريع مقدار زيادي از طلاجات را به سرقت برده و سپس متواري مي شدند.در ادامه تحقيقات با توجه به سرنخ هاي به دست آمده در كمتر از 48 ساعت سارقان شناسايي و دستگير شدند و در اعترافاتشان اعلام كردند كه پنج طلافروشي را مورد حمله قرار داده و حتي يك سرقت ناموفق نيز داشته اند.محمديان افزود: روز بعد از دستگيري متهمان در هنگام انتقال متهم (مصطفي) به اداره آگاهي وي در يك اقدام سريع موفق به فرار شد. بلافاصله بعد از فرار تيم هاي ويژه اي براي شناسايي مخفيگاه متهم تشكيل شد و در نهايت نامبرده در شهرستان اسلامشهر شناسايي و دستگير شد."مصطفي"كه با حضور ماموران متواري شد، تحت تعقيب ماموران قرار گرفت و با توجه به اين كه وي به ايست پليس اهميت نداد پس از شكليك چند تير هوايي مورد اصابت چهار گلوله از ناحيه دست و پا قرار گرفت و هم اكنون در بيمارستان بستري و حال عمومي وي رضايت بخش است.رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ تصريح كرد: متهم به 13 فقره سرقت طلافروشي در تهران و شهرستان ها اعتراف كرده است و قصد آماده سازي شبكه تبه كارانه خود را براي انجام سرقت هاي پاياني سال داشته است.

برادركشي در گلستان
قرار بازداشت موقت پسري كه برادرش را در قرباني خشم خود كرد در دادسراي «كلاله» صادر شد. ماموران اداره آگاهي كلاله از توابع استان گلستان عصر دوم بهمن 87 از جنايت خانوادگي در روستاي «تمر قره قوزي» باخبر شدند و همراه بازپرس كشيك به آنجا رفتند.آنان با ديدن پيكر كاردآجين پسر 22 ساله به نام «عبدالصمد» متوجه شدند برادر 17 ساله اش «عبدالطيف» در خانه پدر،خون به پا كرده و گريخته بود.با برملا شدن اين موضوع، جنايتكار پيش از فرار از «كلاله» دستگير شد و طي بازجويي ها جنايت را گردن گرفت.وي گفت: از بدرفتاري «عبدالصمد» كلافه شده بودم كه چاقو كشيدم اما نمي خواستم برادرم را بكشم.به گزارش ايسكانيوز،ديروز قراربازداشت موقت برادركش صادر شد و اين پسر صحنه درگيري را بازسازي كرد.

كودك 4 ساله شاهد قتل مادر باردار خود بود
مرد خشمگيني كه به دليل نامعلوم همسر باردار خود را به قتل رسانده بود خود را تسليم پليس كرد. اواخر دي ماه امسال وقوع يك فقره همسر كشي به ماموران پليس نيشابور اعلام شد. بلافاصله اكيپي از ماموران پليس به همراه كشيك ويژه قتل به قتلگاه زن جوان در يكي از روستاهاي اطراف نيشابور رفتند.در بررسي هاي اوليه مشخص شد زن جوان كه شش ماه باردار بود ساعتي پيش با ضربات چاقوي همسر 35 ساله خود به قتل رسيده است.به گزارش برنا، با دستور انتقال جسد حبيبه به پژشكي قانوني گروهي از ماموران مسئول رسيدگي به پرونده و دستگيري قاتل شدند. كارآگاهان در نخستين گام اقدام به گفتگو با پسر 4 ساله مقتول به عنوان تنها شاهد ماجرا كردند. حميد كودك خردسال در مورد نحوه وقوع جنايت گفت: ساعاتي پيش پدرم ناگهان به خانه آمد و به بهانه خواندن فاتحه براي پدر بزرگم ما را با موتور به سمت مزار برد. هنوز فاصله زيادي از روستا دور نشده بوديم كه پدرم ناگهان در بيابان توقف كرد.هنگامي كه مادرم با چشماني نگران علت توقف را پرسيد، پدرم با چاقو به سمت وي كه شش ماه باردار بود حمله ور شد و با ضربات متعدد چاقو وي را به قتل رساند.پس از قتل مادرم، هرچه التماس كردم تا وي را به درمانگاه برسانيم فايده اي نداشت و محمود پدرم با رها كردن ما در بيابان از محل متواري شد.با توجه به گفته هاي تحقيقات كارآگاهان براي دستگيري همسر قاتل ادامه داشت تا اينكه محمود پنج شنبه با مراجعه به پليس سبزوار خود را تسليم كرد.با تسليم شدن مرد همسركش تحقيقات پليس براي روشن شدن انگيزه قاتل آغاز شد.

آزادي مشروط سهم دختري كه نقشه قتل پدرش را كشيد
آزادي مشروط سهم دختر جواني شد كه با معاونت خواهرش و دو جوان ايراني پدر خود را به قتل رسانده است.عصر يكي از روزهاي ارديبهشت سال 85 ماموران مركز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ از فوت مشكوك يك مرد 58 ساله با خبر شدند. ماموران با بررسي و حضور در صحنه دريافتند مرد 58 ساله تبعه افغانستان به طرز مشكوكي بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو و همچنين خفگي به قتل رسيده است. جابري قاضي واحد اظهار نظر دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: بررسي اظهارات اعضاي خانواده مقتول نشان داد دو دختر اين فرد ادعاهاي ضد و نقيضي دارند. وي ادامه داد: همين ادعا هاي ضد و نقيض فرضيه دخالت دختران اين فرد در به قتل رسيدن وي را افزايش داد و به اين ترتيب تحقيقات براي مشخص شدن اصل موضوع آغاز شد. وي افزود: تحقيقات بيش تر نشان داد دو فرزند دختر اين مرد ميانسال با همدستي دو جوان ايراني دست به اين جنايت هولناك زده و پدرشان را قرباني كرده اند. جابري گفت: با مشخص شدن اين مطلب دو جوان ايراني به اتهمام مباشرت در قتل عمد محكوم به قصاص شدند اما دو خواهر جوان تنها به اتهام معاونت به حبس محكوم شدند. وي ادامه داد: زهرا يكي از دختران اين فرد پس از گذشت 2 سال به صورت مشروط آزاد شد.

سراب يك شبه پوادارار شدن 2 قرباني گرفت
دزد مسلحي كه صاحب يك خانه را كشت و پسرش را زخمي كرد در محوطه زندان كازرون به دار مجازات آويخته شد. پليس كازرون از توابع استان فارس در يكي از شب هاي سرد زمستان 1382 باخبر شد پدر و پسري در خانه شان هدف گلوله قرار گرفته اند.ماموران بلافاصله به ساختمان مورد نظر در يكي از خيابان هاي شمال شهر رفتند و با پيكر خونين «محسن » 55ساله و بدن نيمه جان پسرش «محمد» رو به رو شدند.شواهد نشان مي داد تيراندازي به دنبال مقابله پدر و پسر با دزدان مسلح، شكل گرفته بود و جنايتكاران از پشت بام گريخته بودند. جنازه صاحبخانه با صدور دستور قضايي به پزشكي قانوني فرستاده شد و «محمد» كه بر اثر برخورد سه گلوله، مرگ را به چشم ديده بود معجزه آسا با تلاش پزشكان، نجات يافت.وي پس از بهبودي نسبي به كارآگاهان گفت: در خواب خوش بوديم كه ناگهان پدرم متوجه حضور دو جوان شد و مرا بيدار كرد.دزدان مسلح با ديدن ما دستپاچه شدند و شليك كردند.من يكي از جنايتكاران را مي شناسم; نامش «حسن -الف» است.با اطلاعاتي كه «محمد» ارائه داد «حسن »28 ساله خيلي زود رديابي و طي عمليات ضربتي دستگير شد.وي كه مي دانست دستش رو شده و هيچ شانسي براي فريب پليس ندارد مخفيگاه همدستش «شهاب» را لو داد.بدين ترتيب مجرم رديف دوم نيز بازداشت شد و پرونده در دادگاه عمومي -جزايي «كازرون» تحت رسيدگي قرار گرفت.«شهاب» گفت: چند روز پيش از جنايت «حسن» به سراغم آمد و پيشنهاد دزدي را مطرح كرد.مي گفت اگر به خانه «محسن» دستبرد بزنيم يك شبه پولدار مي شويم.من هم اسير وسوسه شدم و آن شب طبق نقشه اي از پيش طراحي شده به خانه «محسن» رفتيم.همه چيز به خوبي پيش مي رفت كه ناگهان صاحبخانه و پسرش بيدار شدند.«محمد» ما را شناخت و با من و دوستم درگير شد كه «حسن» اسلحه كشيد.در آن بين، يك تير به گردن «محسن» خورد و پسرش هم با سه گلوله زخمي شد.«حسن» نيز اعتراف هاي همدستش را تائيد و درخواست بخشش كرد كه پذيرفته نشد.به گزارش ايسكانيوز،مجرم رديف نخست با درخواست شاكيان به قصاص نفس (اعدام) و همدستش به زندان محكوم شد.حكم در ديوان عالي كشور به تائيد رسيد و قاتل در محوطه زندان «كازرون» اعدام شد.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن