تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجلس از پاسخ وزير امورخارجه به سوال نماينده ايلام قانع نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مجلس از پاسخ وزير امورخارجه به سوال نماينده ايلام قانع نشد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: پس از قانع نشدن نماينده ايلام از پاسخ وزير امور خارجه مطابق آيين نامه جديد مجلس اين سوال به راي گذاشته شد كه مجلس نيز با 113 راي موافق سوال را وارد دانست و سوال براي بررسي به كميسيون مربوطه ارجاع داده شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار امور مجلس باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، داريوش قنبري در سوال خود از وزير امور خارجه گفت: در سياست خارجي هر كشور مهمترين ارزش براي آن بحث دفاع از منافع ملي است.
وي افزود: كشور امارات متحده عربي كه سوابق تاريخي چنداني ندارد و تا قبل از سال 1970 ميلادي فاقد هر گونه تاريخ و هويت است مدت هاست كه با طرح يك سري ادعاهاي موهوم به تهديد تماميت ارضي كشورمان مي پردازد و اخيرا نيز نسبت به تاسيس برخي دفاتر اداري در جزيره ابوموسي كه مساله اي مربوطه به امور داخلي كشور است مسائلي را طرح كرده است.
وي افزود: متاسفانه نسبت به موضع گيري هاي امارات وزارت امور خارجه واكنش مناسبي نشان نمي دهد؛ مشخص نيست كه دلايل چنين سكوتي چيست؟ بنابراين سوال نيز اين است كه دليل سكوت غير قابل توجيه وزارت امورخارجه در خصوص توسعه طلبي ارضي امارات و مداخله اين كشور در مسايل داخلي ايران چيست؟
وي گفت: اين كشور ادعاهايي مي كند و به يك سري مسايل تاريخي استناد مي كند در حالي كه اين از طنزهاي تاريخ است كه كشوري با اين سابقه تاريخي كوتاه چنين ادعاهايي را مطرح كند.
وي گفت: آنچه امروز از وزارت امورخارجه در رابطه با برخورد با امارات ديده مي شود در راستاي اصول و ارزش هايي كه بايد به دستگاه سياست خارجي حاكم باشد و اصولي كه مقام معظم رهبري بر آن تاكيد دارند؛ يعني عزت، حكمت و مصلحت، رعايت نشده است و سكوت و بي تحركي در مقابل ادعاهاي واهي امارات پذيرفتي نيست.
وي گفت: ما احساس مي كنيم بي توجهي ما موجب جدي تر شدن طرف اماراتي مي شود و اگر به اين ادعاها واكنش درست و حسابي نشان ندهيم در آخر مشكلاتي پيش خواهد آمد./05/198/110

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن