تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814806920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي ششمين روز جشنواره تئاتر فجرجشنواره از نيمه گذشت، مشكلات همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حاشيه‌هاي ششمين روز جشنواره تئاتر فجرجشنواره از نيمه گذشت، مشكلات همچنان ادامه دارد
خبرگزاري فارس: با وجود نزديك شدن به روزهاي پاياني جشنواره، مشكلات تكراري اين فستيوال بين‌المللي همچون تاخير اجراها، ازدحام تماشاگران همچنان ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار فارس، روز گذشته نمايش «ملانصرالدين» به كارگرداني علي‌اصغر دشتي در تالار مولوي اجرا باشد، با وجود اين كه كارگردان نمايش اعلام كرده بود در هر اجرا تنها 60 تماشاگر مي‌تواند به تماشاي نمايش بنشيند، اما ازدحام جمعيت آنقدر بود كه باز هم اعتراض برخي از تماشاگران را در بر داشت و اين نمايش كه قرار بود در دو سانس اجرا شود يك اجرا نيز به آن اضافه شد.

**همچنين به دليل افزايش 40 درصدي فروش بليت و جمعيت زياد تماشاگران بليت مهمان دو نمايش «كوكوي كبوتران حرم» و
«كابوس‌هاي پيرمرد خائن ترسو» از اعتبار ساقط شد
بليت مهمان دو نمايش«كوكوي كبوتران حرم» و «كابوس‌هاي پيرمرد خائن ترسو» در روز پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه در هر دو سانس اول و دوم از درجه اعتبار ساقط شد.با توجه به استقبال بيش از حد تماشاگران و ظرفيت محدود دو تالار قشقايي و چهارسو، با صلاحديد مسوولان، بليت‌هاي مهمان اين دو نمايش در روز پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه از اعتبار ساقط شد.
بدين ترتيب بر اساس اعلام روابط عمومي جشنواره ، تماشاگراني كه بليت مهمان اين دو نمايش را در اختيار دارند، مي‌توانند با همان بليت‌ها در روز يك‌شنبه 13 بهمن‌ماه به تماشاي اجراي عمومي اين دو نمايش بنشينند.

**خوشبختانه نمايش‌هاي خياباني نگراني كمبود جا ندارند و به همين دليل اجراي اين نمايش‌ها بدون اعتراض تماشاگران و استقبال خوب هر روز اجرا مي‌شود كه البته اجراي خياباني نمايش‌ها در پاركينگ تالار وحدت و تئاترشهر از تماشاگر بيشتري نسبت به پارك لاله و انديشه برخوردار است.

**راديو تهران در برنامه تئاتر 87 ويژه بيست‌وهفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر ميزبان مريم معترف و محمد يعقوبي مي‌شود.
امشب در برنامه تئاتر 87 راديو تهران، مريم معترف و محمد يعقوبي پيرامون بيست‌وهفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر صحبت مي‌كنند.
اين برنامه راديويي به صورت زنده توسط واحد سيار راديو تهران در سالن انتظار تالار اصلي مجموعه تئاترشهر اجرا و پخش مي‌شود و ژاله محمدعلي تهيه كننده، بهرام سروري‌نژاد مجري و مجيد امرايي كارشناس تئاتر اين برنامه هستند.
گفتني است محمد يعقوبي در بخش بين‌الملل بيست‌وهفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر با نمايش"خشكسالي و دروغ" و مريم معترف با نمايش ديوار چين در بخش مرور تئاتر ايران در سال 87 حضور دارند.

** دو نمايش «رستم و سهراب» به كارگرداني سميرا سينايي و «پيچ تند» به كارگرداني كتايون فيض‌مرندي نيز با خيل عظيم تماشاگران مواجه شد و اين نمايش نيز در حالي روي صحنه رفت كه تماشاگران تمام سالن را بيش از حد ظرفيت پر كرده بودند و تشويق حاضران بعد از پايان نمايش نيز حال رضايت تماشاگران تئاتر بود.

**با اين كه تئاترشهر بعدازظهر بسيار شلوغ است و هياهويي در آن برپاست اما صبح‌ها اين مجموعه خالي از مراجعه كننده است هر چند كه در اين ساعات روز در سالن كنفرانس تئاتر شهر سمينارها و نشست‌هايي برگزار مي‌شود.تنها مخاطبان اين سمينارها هنرمندان خارجي و چند خبرنگار است.

**يكي از نكات جالب در اين جشنواره حضور تماشاگراني با بليت‌هاي خريداري شده در پشت تالارهاي نمايشي است. اين تماشاگران كه بليت خريداري كرده‌اند به دليل كمبود جا نمي‌توانند نمايش‌ها را ببينند و در پشت سالن تئاتر مي‌مانند.
انتهاي پيام/ا

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن