تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقبال از يوم الله دهه فجر با رژه يك هزار موتور سوار نيروهاي مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استقبال از يوم الله دهه فجر با رژه يك هزار موتور سوار نيروهاي مسلح
فرهنگي. فجر ‪. ۳۰‬نيروهاي مسلح
مسئول كميته نيروهاي مسلح ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي، گفت:در روز ‪۱۲‬ بهمن همزمان با سالروز ورود تاريخي امام خميني (ره) به كشور، رژه موتور سواران نيروهاي مسلح توسط يك هزار موتور سوار از فرودگاه مهرآباد تا ورودي حرم امام (ره) برگزار مي‌شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، سردار سرتيپ مسعود جزايري با بيان اين مطلب در نشست خبري اعلام برنامه‌هاي كميته نيروهاي مسلح ستاد دهه فجر، افزود: در طول اين مسير ايستگاه‌هاي صلواتي و فرهنگي تدارك ديده شده است و در چندين ميدان نيز گروه‌هاي رزم نواز نيروهاي مسلح استقرار مي يابند.

جزايري تصريح كرد: در پايان اين برنامه بيانيه نمايندگان شركت‌كننده در رژه موتور سواران در رابطه با بيعت مجدد با آرمان‌هاي امام (ره) و همبستگي با امت شهيد پرور در مرقد مطهر قرائت خواهد شد.

وي اظهار داشت: برنامه‌هاي نيروهاي مسلح به دو صورت درون و برون سازماني برگزار مي‌شود و در مجموع بيش از ‪ ۲۵۰‬برنامه براي اين ايام پيش بيني شده است.

معاون فرهنگي و دفاع ستاد كل نيروهاي مسلح، ادامه داد: عطر افشاني حرم مطهر امام (ره) توسط سپاه كاشان، گلباران مسير حركت امام در سال ‪ ۵۷‬توسط يك فروند بالگرد ، شركت كاركنان نيروهاي مسلح در مراسم رونمايي يادمان جلوس امام (ره) در بهشت زهرا (س) و فرودگاه مهرآباد، تجديد ميثاق با امام (ره) با نثار تاج گل توسط فرماندهان و كاركنان نيروهاي مسلح و برگزاري نمايشگاه‌هاي تصويري انقلاب اسلامي و به صدا در آمدن بوق كشتي‌ها به مدت سه دقيقه توسط نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي از ديگر برنامه كميته نيروهاي مسلح در روز ‪ ۱۲‬بهمن است.

وي يادآورشد: همچنين در روز ‪ ۱۷‬بهمن نيز كه با عنوان انقلاب اسلامي، سي سال پايداري، ايثار، جهاد و شهادت نامگذاري شده است مراسم ميهماني لاله‌ها با گلباران مزار شهداي بهشت زهرا (س) ارامنه تهران و چند شهرستان كشور برگزار خواهد شد.

جزايري، افتتاح طرحهاي عمراني، خدماتي و صنعتي، برپايي محافل شعر و خاطره با موضوع انقلاب اسلامي در سراسر كشور، برگزاري صبحگاه‌هاي مشترك نيروهاي مسلح در سراسر كشور و حضور فرماندهان و كاركنان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي در مدرسه علوي را از جمله برنامه‌هاي اين كميته براي بزرگداشت يوم الله ‪ ۱۹‬بهمن ذكر كرد.

وي خاطرنشان كرد: در روز ‪ ۲۱‬بهمن نيز قرار است همزمان با بانگ تكبير امت اسلامي و انقلابي در ساعت ‪ ۲۱‬در تهران، ‪ ۳۰‬مركز استان و ‪ ۳۰۰‬شهر مراسم نورافشاني اجرا شود.

وي، با اشاره به اينكه برنامه‌هاي متنوعي توسط نيروهاي مسلح در روز ‪۲۲‬ بهمن آماده شده است، افزود: حضور و استقرار ‪ ۲۲‬گروه رزم نواز نيروهاي مسلح در تهران و ‪ ۱۲‬شهر استان تهران به منظور اجراي سروده‌هاي انقلابي و ملي و ايجاد نشاط و شادابي در بين راهپيمايان، مشاركت و همكاري بسيجيان در اجراي طولاني‌ترين نقاشي جهان با همكاري كميته هنري ستاد دهه فجر، برگزاري مسابقه آدمكهاي استكبار و پرتاب نمادين كفش به نمادهاي استكبار، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي و فرهنگي و شركت گسترده نيروهاي نيروهاي مسلح در راهپيمايي از جمله برنامه‌هاي اين روز توسط نيروهاي مسلح است.

به گفته وي، تجليل از متخصصان، مبتكران، مخترعان و بازنشستگان سازمان هاي نيروهاي مسلح، تكريم و تجليل خانواده معظم شهدا و ايثارگران سازمان هاي نيروهاي مسلح، تهيه و توليد و پخش نماهنگ، سرود و فيلم با موضوع انقلاب، چاپ تمبر پليس و ‪ ۳۰‬سال انقلاب اسلامي از سوي ناجا و تمبر به مناسبت ‪ ۱۹‬بهمن ‪ ۵۷‬توسط ارتش، توليد پنج هزار حلقه سي دي از مجموعه قطعات موسيقي انقلاب اسلامي توسط سپاه، انتشار پنج هزار جلد كتاب معرفي شخصيت هاي برجسته انقلاب و توليد ‪ ۱۸‬قسمت برنامه مستند نهضت امام خميني (ره) از ديگر برنامه‌هاي نيروهاي مسلح در اين ايام است.

مسئول كميته نيروهاي مسلح ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي، با بيان اينكه در ايام الله دهه فجر بايد عبرت ها، فرصت‌ها و تهميدات مورد توجه قرار گيرد، گفت: اكنون در آستانه دهه فجر و يوم الله بزرگ تاريخ ملت ايران در صحنه جهاني با مساله غزه و دو جبهه حق و باطل مواجه مي‌شويم.

وي اظهار داشت: اگر مجموعه انقلاب اسلامي هيچ دستاورد ديگري نداشته باشد مگر اينكه امروز ما در جبهه طرفداران مظلومين به خاك افتاده غزه باشيم براي دنيا و آخرت ما كافي است.

وي تصريح كرد: قبل از انقلاب، نيروهاي مسلح به تبعيت از ساير دستگا ها، تابعي از سياست‌هاي بزرگ آن زمان بود اما بعد از انقلاب و پس از تحولات بنيادين در اركان مختلف، نيروهاي مسلح نيز دچار تحولات اساسي شد.

جزايري ، با بيان اين مطلب كه امروز مفتخريم ارتشي داريم كه راه كمال را به سرعت طي مي‌كند، تصريح كرد: ما در مساله نيروهاي مسلح و انقلاب با دو ابتكار تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج مستضعفان از ناحيه امام راحل مواجه هستيم.

جزايري بيان داشت: اين ابتكارات بزرگ و بنيادين ما را قادر كرد تا ارتش و نيروي مسلحي فرا ميليوني، فراگير و خانوادگي داشته باشيم چرا كه نيروي بسيجي درهر خانه و كاشانه‌اي حضور دارد و قادر است از هويت و مرزهاي اين كشور به خوبي دفاع كند.

وي يادآورشد: ابتكار امام (ره) در مورد تشكيل بسيج ما را مطمئن مي‌سازد كه يك نظام هميشگي و هميشه پيروزي داشته باشيم و هيچ كس از نظر نظامي قادر نخواهد بود ما را دچار شكست كند.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران براي دشمن، يك كشور دست نيافتني است و با وجود مجموعه نيروهاي مسلح، كشور از لحاظ دفاعي در بيمه كامل است.

معاون فرهنگي و دفاع ستاد كل نيروهاي مسلح، خاطرنشان كرد: در حال حاضر نيروهاي مسلح در هر عرصه‌اي كه كشور نياز داشته باشد حضور مي‌يابد و تنها يك نيروي تك بعدي نيست و در تمامي زمينه‌هاي بازسازي، سازندگي و فناوري حضور فعال دارد.

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن