تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نحوه حضور تيم‌هاي رزمي در بازي‌هاي آسيايي ورزش‌هاي رزمي بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نحوه حضور تيم‌هاي رزمي در بازي‌هاي آسيايي ورزش‌هاي رزمي بررسي شد
ورزش. كميته ملي المپيك. يازدهمين نشست
اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك صبح امروز (سه شنبه) در يازدهمين نشست خود به بررسي و تصويب نحوه آماده‌سازي و حضور تيم‌هاي رزمي كشورمان در اولين دوره بازي‌هاي آسيايي ورزش‌هاي رزمي پرداختند.

به گزارش ايرنا به نقل از كميته ملي المپيك، در اين نشست تمامي اعضاي هيات اجرايي با تاكيد بر حضوري مبتني بر جوانگرايي و آينده نگري خواستار برنامه ريزي دقيق و اصولي فدراسيون‌ها براي برپايي اردوهايي منظم و متمركز شدند تا تيم‌هاي ملي كشورمان بتوانند در اولين دوره از بازيهاي آسيايي ورزش‌هاي رزمي حضوري شايسته و قدرتمند داشته باشند.

همچنين هدف ايران از حضور در اين دوره از بازي‌ها ضمن توجه به كسب مدال و عنوان، ارزيابي توانايي فدراسيون ها، محك زدن ملي پوشان رزمي كشورمان در مقابل حريفاني از كشورهاي رقيب و ملاك قرار دادن اين ميدان براي موفقيت در بازي‌هاي آسيايي گوانگ جو و المپيك ‪ ۲۰۱۲‬لندن عنوان و تصويب شد.

در ادامه اين نشست،چارت جديد كميته تداركاتي بازي‌هاي آسيايي و المپيك توسط قدمي نايب رئيس كميته المپيك پيشنهاد و مطرح شد.

همچنين مقرر شد اعضا ضمن بررسي آن، نظرات خود را در نشست هفته آينده مطرح سازند تا بعد از انجام تغييرات به تصويب هيات اجرايي برسد.

در اين چارت ضمن در نظر گرفتن پست‌هاي سازماني نظير هيات رئيسه، رئيس، نايب رئيس و دبير كميته تداركاتي، كميته‌هايي نيز تحت عنوان كميته‌هاي برنامه و بودجه، علمي، فرهنگي، روانشناسي، پزشكي، سنجش و اندازه‌گيري قابليت‌هاي جسماني درج شده كه در كنار كميته ارزيابي و تحليل فني فعاليت خواهند داشت.

در پايان يازدهمين جلسه هيات اجرايي نيز اعضا به بحث و گفتگو در خصوص نحوه تجهيز و فعاليت موزه ملي ورزش ايران كه قرار است در ساختمان جديد كميته ايجاد شود پرداختند.

بهرام افشارزاده، دبير كل كميته ملي المپيك كشورمان ضمن ارائه گزارشي از آمار و اطلاعات و نحوه فعاليت موزه‌هاي معروف ورزشي دنيا همانند موزه ورزش لوزان سوئيس، سياست‌هاي كميته براي ايجاد اين موزه را تشريح كرد.

افشارزاده گفت: موزه ملي ورزش ايران بايد ضمن بيان هويت ملي، ديني،تاريخي و فرهنگي ايران زمين، گوشه‌اي از موفقيت‌ها و فعاليت‌هاي ورزشي كشورمان را كه طي ساليان گذشته و با تلاش مسئولين و دست اندركاران متعدد بدست آمده به معرض نمايش بگذارد.

گفتني است كه يازدهمين نشست اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك صبح امروز و با حضور بهرام افشارزاده دبير كل، مهدي قدمي، محمود مشحون،محمود خسروي وفا،مهدي هاشمي،شاهرخ شهنازي در محل كميته ملي المپيك برگزار شد.

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن