تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه‌هاي ويژه سي امين سالگرد انقلاب اسلامي در حوزه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: برنامه‌هاي ويژه سي امين سالگرد انقلاب اسلامي در حوزه هنري
تهران- حيات
ويژه برنامه هاي حوزه هنري به مناسبت دهه فجر و گراميداشت سي امين سالگرد انقلاب اسلامي از سوي اداره كل روابط عمومي و امور حوزه هنري اعلام شد.
به گزارش سرويس فرهنگي حيات به نقل از ستاد خبري حوزه هنري، برخي از اين برنامه‌هاي ويژه سي امين سالگرد انقلاب اسلامي عبارتند از: برپايي نمايشگاه هاي عكس انقلاب با عنوان«57 در تصوير» (با انتخاب 57 عكس منتشرنشده)، «عكس انقلاب به شيوه انيستاليشن» (چيدمان تصويري عكس‌هاي انتخابي انقلاب)، در محوطه باز و نمايشگاه «كتاب انقلاب» شامل توليدات حوزه هنري» مربوط به وقايع انقلاب و با حضور خاطره گويان در سالن شماره 2 تالار انديشه حوزه هنري از 12 تا 22 بهمن دايرمي شود.
همچنين بنا به اعلام اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل، «اكران فيلم‌هاي توليدي حوزه هنري با موضوع انقلاب»، «اجراي نمايش هاي پرده خواني»، «برپايي نمايشگاه خاطره و نقاشي» براي خلق و عرضه از ديگر برنامه هاي اي است كه در حوزه هنري برگزار مي شود.

برگزاري «جشنواره داستان انقلاب»، «انتشار سلسله 20 عنوان قصه مردان انقلاب» و تجديد چاپ 20 عنوان از داستان‌هاي انقلاب براي نوجوانان از ديگر برنامه هاي مركز آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري به همين مناسبت است.
خانه عكاسان ايران نيز براي انعكاس روحيه افتخار، عزت و غيرت ملي، ذكاوت و قدرت علمي واراده انقلابي وايستادگي و پايداري مردم نمايشگاه عكس «ما مي توانيم» را در نگارخانه خود برپا مي كند.
از ديگر برنامه هاي حوزه هنري مي توان ارايه شعر، نثر، داستان كوتاه و فيلمنامه طنز براي استفاده در صداوسيما، تئاتر و كميك استريپ و ... پيرامون شخصيت‌هايي چون شاه منفور و نخست وزيران و امراي نظامي‌اش با آمريكا وانگليس، اسرائيل به وسيله دفتر طنز، عرضه آثار سينمايي مرتبط با انقلاب در شبكه نمايش خانگي با كوشش موسسه هنرهاي سوره تصويري و اجراي تئاتر صحنه اي و مسابقه طراحي پوستربه صورت اجراي كارگاهي، با مشاركت مدارس سوره يك و دو و برگزراي مسابقه نقاشي به شكل كارگاهي با همكاري دبستان ظهور آفتاب حوزه هنري اشاره كرد.
در مراكز استاني حوزه هنري در سراسر كشور نيز برنامه هاي متعددي برگزار خواهد شد كه اخبار آن منتشر مي شود.
اين برنامه ها از 12 تا 22 بهمن ميزبان و پذيراي علاقه مندان هستند.

پايان پيام

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن