تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس ستاد اجراي اصل 44 در شركت ملي نفت ايران: صحت محاسبات واگذاري شركت پتروايران محرز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس ستاد اجراي اصل 44 در شركت ملي نفت ايران: صحت محاسبات واگذاري شركت پتروايران محرز است


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس ستاد اجراي اصل 44 در شركت ملي نفت ايران درباره واگذاري شركت توسعه پتروايران به بخش خصوصي گفت: هيچ گونه تباني در مزايده، ميان اين شركت با شركت ديگري صورت نگرفته و همه قيمت ها و محاسبات ما در اين بخش درست بوده است.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" علي كاردر روز گذشته در حاشيه سومين كنفرانس تامين مالي پروژه هاي صنعت نفت در جمع خبرنگاران با بيان اين كه ارزش پروژه هاي در حال اجراي پتروايران از سوي اين شركت اعلام شده است، گفت: پتروايران ارزش پروژه هاي در حال اجرا كه سود احتمالي آنها پس از محاسبه ارزش و با نرخ روز مشخص مي شود را به مسئولان واگذاري اعلام كرده است.
رئيس ستاد اجراي اصل 44 در شركت ملي نفت ايران افزود: پروژه ميدان هاي نفتي رشادت-رسالت تازه واگذار شده است و سود احتمالي آن در آينده بايد به روز حساب شود.
وي يادآور شد: براي واگذاري پتروايران هيچ گونه توافقي نبوده و بر اساس قوانين واگذاري عمل شده است و بر اساس دستور رئيس جمهوري، مراحل كار پس از نتايج كارشناسي اعلام خواهد شد.
رئيس ستاد اجراي اصل 44 شركت ملي نفت ايران گفت: قيمت واقعي پيشنهادي ما براي واگذاري پتروايران نزديك به 120 ميليارد تومان بود.
علي كاردر در باره واگذاري پتروپارس به بخش خصوصي نيز گفت: در قيمت كارشناسي بحث داشتيم كه در جلسه با سازمان خصوصي سازي پس از بررسي قيمت پيشنهادي ما از سوي گروه كارشناسي رسمي، اين سازمان نتيجه قيمت نهايي را اعلام خواهند كرد.
وي افزود: كار محاسبات دولت براي نهايي شدن قيمت واگذاري اين شركت تا دو سه هفته آينده طول مي كشد.
كاردر درباره واگذاري شركت حفاري شمال در بورس نيز گفت: كار حفاري شمال تمام شده و اميدنامه آن نيز به بورس عرضه شده است.
وي افزود: شركت حفاري شمال از جمله شركت هاي سودآور و خوب نفت است./د/184/125

دوشنبه |ا| 7 |ا| بهمن |ا| 1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن